افسانه های افزایش قد

طریقه افزایش قد

((طریقه افزایش قد مقاله قبل تر))

برای اینکه قد بلندتر رشد کنیم ، بسیار مهم است که چیزهای مناسب را بخوریم و مطمئن شویم که کمبود مواد مغذی که به رشد قد کمک می کند ، نداریم. من 5 ماده مغذی را که در یک رژیم غذایی پر رشد حیاتی هستند ، جمع آوری کرده ام. تا بتوانید مطمئن شوید که غذاهایی را می خورید که باعث بلندتر شدن شما می شود!

1. کلسیم یک ماده معدنی است و برای استخوانها و دندانهای شما بسیار مهم است. تقریباً 90٪ کلسیم بدن در استخوانها و دندانهای شما یافت می شود. کلسیم در اوایل زندگی مهم است ، زیرا استخوان های قوی تر و سالم تری ایجاد می کند. وقتی بزرگتر می شویم ، مهم است زیرا استخوان ها را قوی نگه می دارد. کلسیم در شیر و سایر لبنیات یافت می شود ، این مواد غذایی هستند که باعث رشد قد شما می شوند. اگر عدم تحمل لاکتوز هستید ، می توانید کلسیم را به عنوان مکمل دریافت کنید ، یا می توانید آب پرتقال را با کلسیم اضافه شده دریافت کنید.

2. ویتامین D از آن جهت اهمیت دارد که بدن را قادر می سازد که کلسیم را به طور مؤ ((طریقه افزایش قد مقاله قبل تر)) ثر جذب کند. بدون اینکه بتوانید کلسیم را جذب کنید ، هیچ نکته ای در مصرف آن وجود ندارد. ویتامین D در گونه های ماهی های چرب مانند ماهی خال مخالی و ماهی تن ، تخم مرغ و کبد حیوانات یافت می شود. هنگامی که پوست شما در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد ، بدن به طور طبیعی ویتامین D نیز تولید می کند.

3. پروتئین ها مواد مغذی هستند که باعث ایجاد عضله و بافت می شوند. آنها از اسیدهای آمینه ساخته شده اند که برای همه حیوانات ضروری است. بدن می تواند این اسیدهای آمینه ضروری را به خودی خود بسازد ، اما باید مقداری از رژیم غذایی دریافت کند. پروتئین ها در بیشتر گوشت ها ، تخم مرغ ها ، آجیل ها و لبنیات مانند شیر یا پنیر یافت می شود. این پروتئین باید مقدار زیادی کربوهیدرات موجود در رژیم غذایی شما مانند برنج ، ماکارونی و نان را جایگزین کند زیرا آنها غذاهایی نیستند که باعث بلندتر شدن شما می شوند.

4- مطمئن شوید که به مقدار کافی از روی مواد معدنی موجود است. این ماده معدنی به رشد سلول کمک می کند و همچنین به رشد قد کمک می کند. این در بیشتر گوشت ها ، غذاهای دریای ((طریقه افزایش قد مقاله قبل تر)) ی ، تخم مرغ و محصولات غلات کامل یافت می شود.

5- ویتامین A یک ویتامین مهم برای رشد سلولی و همچنین داشتن پوست ، مو و بافت سالم است. ویتامین A در سبزیجات سبز زرد و تیره مانند کلم بروکلی ، اسفناج ، هویج و سیب زمینی شیرین یافت می شود. همچنین در کبد حیوانات ، شیر ، کره ، پنیر و تخم مرغ نیز یافت می شود.

حتما این 5 ماده مغذی را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، زیرا آنها غذاهایی هستند که باعث رشد قد شما می شوند. در کنار یک برنامه تمرینی خوب برای کشش و شاید برخی از مکمل های رشد ، در رسیدن به اهداف قد خود به خوبی پیش خواهید رفت!

داشتن برنامه عملی مناسب هنگام بلندتر شدن می تواند تفاوت موفقیت و فاجعه باشد. بیشتر افراد برنامه موثری برای رشد قد ندارند [http://how-to-grow-taller-now.blogspot.com/] ، و به همین دلیل است که بیشتر مردم فکر نمی کنند حتی ممکن است.

اگر

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/3213532

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد