تمرین های افزایش قد

تمرین های افزایش قد – 3 نوع تمرین “رشد بلندتر”

این قابل انکار نیست که افراد زیادی وجود دارند که فکر می کنند این قد واقعاً مهم نیست. اما ، اگر شما جزء آن دسته از افراد کوتاه قد باشید ، مطمئناً با ایده آن افراد مخالف نخواهید بود. این بدان دلیل است که ، به عنوان یک شخص کوتاه ، می دانید که قد شما چگونه بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد.تمرین های افزایش قد را انجام دهید.

 

اما آیا می دانید که هنوز هم وسیله ای برای افزایش قد و بلندتر بودن وجود دارد؟ بله ، بلند شدن و افزایش قد اکنون با کمک برخی از تمرینات افزایش قد موثر قابل دستیابی است. اعتقاد بر این است که این تمرینات یکی از ساده ترین و ایمن ترین راه های افزایش قد فرد در مدت زمان کمی است.

 

تمرین های افزایش قد در اینجا برخی از مفیدترین تمرینهای افزایش قد که می توانید استفاده کنید:

1) Go Swimming: این نوع تمرینی است که عمداً برای سیستم قلبی عروقی بدن انجام می شود. این نوع ورزش در واقع برای سیستم قلبی عروقی بدن شما در نظر گرفته شده است. کارشناسان همچنین دریافتند که شنا واقعاً می تواند به افزایش اینچ به قد شما کمک کند. شما فقط باید با تکنیک هایی آشنا شوید که می تواند به افزایش قد شما در شنا کمک کند. در حقیقت سینه سینه یکی از رایج ترین تکنیک های شنا است که می تواند به شما در افزایش قد کمک کند. این امر به این دلیل است که این سکته مغزی می تواند مهره های شما را تشدید کند و می تواند نتیجه افزایش طول برخی از قسمت های بدن شما باشد. توانایی انجام ورزش شنا هر هفته یکبار کافی است.

 

2) بدن خود را بکشید: این ساده ترین شکل ورزش در زیر تمرینات افزایش قد است. تنها کاری که شما نیاز دارید انجام دهید این است که با انجام برخی از نوع کشش ها مانند کشش دیواره ، که می تواند به تقویت عضلات پشت شما کمک کند. توانایی تقویت عضلات پشت شما می تواند به شما در بهبود وضعیت بدنی کمک کند که باعث می شود ستون فقرات شما براق تر و طولانی تر به نظر برسد و در نتیجه باعث افزایش قد شما می شود. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که در سریعترین زمان ممکن قد خود را افزایش می دهید ، هر روز صبح تمرینات کششی خود را انجام دهید.

 

3) یوگا: تمرین های افزایش قد که شامل یوگا می شود به از بین بردن منحنی های مهره های شما کمک می کند که به تدریج وضعیت بدن شما را بهبود می بخشد. این تمرینات همچنین باعث می شود که قسمت شکمی بدن شما طولانی تر شود و به شما امکان می دهد فوراً مقداری اینچ را بدست آورید. در واقع ، Charkrasana ، Sukhasana ، سگ و گربه ، Trikonasana و Tadasana برخی از رایج ترین کالریشن های یوگا هستند که می توانند به افزایش قد شما کمک کنند. اگر اولین بار است که می توانید تمرینات یوگا را انجام دهید ، این نوع تمرینات در ابتدا دشوار خواهد بود. با این وجود ، وقتی به این همه تمرینات عادت می کنید ، به راحتی پیاده روی در پارک به راحتی انجام می شود. نکته اصلی این است که در مورد آنچه انجام می دهید پرشور باشید و در هیچ زمان قد بلندتر خواهید بود.

 

تمرین های افزایش قد افزایش قد شما قطعاً با کمک تمرینهای مختلف افزایش قد فوق امکان پذیر است. فقط کافی است تمام تمرینات افزایش قد را در ذهن خود القا کنید و مطمئن شوید که به طور مرتب این کار را انجام می دهید تا بتوانید به سرعت قد خود را افزایش دهید.

 

در پایان ، انواع مختلف تمرینهای افزایش قد در بالا همه بدون خطر است و بدون تلاش بسیار انجام می شود. بنابراین ، هیچ دلیلی برای انجام این تمرینات ندارید.

 

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد