افسانه های افزایش قد

تمرینات ورزشی برای افزایش قد

((تمرینات ورزشی برای افزایش قد مقاله قبل تر))

آیا می خواهید بدانید که قد بلندتر شود؟ آیا از قد خود متنفر هستید و اغلب اوقات احساس ناامنی و کوتاه بودن می کنید؟ می بینید ، برخلاف تصور عامه ، افزایش قد هیچ ارتباطی با سن ندارد ، اما در حقیقت با هورمونی به نام HGH هورمون رشد انسانی است. این چیزی است که مسئول رشد قد در دوران بلوغ است ، اما می تواند در هر زمان از زندگی شما تحریک شود تا شما را قد بلندتر کند. در اینجا چگونه می توانید HGH خود را تحریک کرده و سرانجام سریع قد بگیرید …

1. حالت ایستاده – تماشای قد و حالت ایستاده شما ساده ترین راه برای بلندتر شدن است. به خصوص زنان باید به این نکته توجه کنند ، زیرا ما به دلیل وزن اضافی روی سینه و ناامنی در مورد رشد سینه ، اغلب بعد از بلوغ تمایل به لاغری داریم.

2. بدون بالش زیر گردن خود بخوابید – این یک روش ساده برای افزودن اینچ به قد شماست ، با این وجود انجام این کار چندان آسان نیست. اما اگر می خواهید این ترفند مؤثر باشد باید هر بار که بخوابید حداقل 8 ساعت بخوابید.

3. جداول وارونگی – این شما را به پاهای شما آویزان می کند و بدن خود را بیرون می کشید. این کار نباید بیش از حد انجام شود ، اما کارایی دارد ، زیرا تأثیراتی که گرانش و سایش و پارگی روزمره بر روی ستون فقرات شما دارد برعکس می کند.

4- به جلو بکشید- به همین ترتیب از آویزان کردن وارونه ، همچنین می توانید به صورت قائم آویزان شوید و نیم تنه فوقانی خود را بیرون بکشید. این کار توسط بسیاری از بدنسازان روزانه انجام می شود. و هنگامی که به درستی انجام شود به افزایش قد شما کمک می کند ، و به سادگی می توان فقط با انجام حرکت های کوچک بر روی یک نوار انجام داد.

5- موقعیت های یوگا- وقتی HGH آرام باشد و بدن شما استرس کمتری داشته باشد ، تولید HGH به حداکثر می رسد. یوگا می تواند به آرامش ذهن و بدن شما کمک کند ، همچنین به شما کمک می کند تا ستون فقرات و حالت ایستادگی شما به طور موثری در رشد کمک کند

۶- با بالش زیر زانو بخوابید – این کار هنگام خوابیدن روی پشت شما باید انجام شود و بالا رفتن پاها به ((تمرینات ورزشی برای افزایش قد مقاله قبل تر))  این روش جلوه های مورد نظر را به شما می دهد.

7. موقعیت های خواب – همچنین در نظر بگیرید که موقعیت های خواب مانند قرار دادن پشت شما در مقابل دراز کشیدن بر روی معده یا پهلو ، برای افزایش قد شما نتایج سریع تر و سالم تری خواهد داشت. خوابیدن در حالت خمیده اجازه نمی دهد که بدن شما کشیده شود و فقط اثرات کرنش و فشرده سازی را روی بدن شما به طور نامحدود نگه می دارد.

8- رژیم غذایی با مواد مغذی لازم – کلسیم به رشد استخوان کمک می کند و در غذاهای روزمره ، میوه ها یا سبزیجات مانند شیر ، پرتقال و غیره نیز یافت می شود. پروتئین ها همچنین به رشد کمک می کنند و در رژیم غذایی شما مهم هستند. همیشه از داشتن مقدار لازم روزانه از مواد مغذی ، ویتامین ها و غیره اطمینان حاصل کنید تا بتوانید به حداکثر رشد برسید.

9- پیاده روی – بسیاری از خانم ها برای رسیدن ب ((تمرینات ورزشی برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ه قد ، با پاشنه بلند قدم می زنند و بعضی از افراد حتی روی انگشتان پا راه می روند. اگر می خواهید قد بگیرید و همچنین می توانید یک وضعیت مناسب حفظ کنید باید با پای کامل خود بر روی زمین قدم بزنید (پاشنه پا تا پا).

10- آب زیادی بنوشید – این برای کاهش وزن و مدیریت وزن مفید است. همچنین به طور طبیعی بدن شما را سم زدایی می کند. روزانه هشت یا بیشتر فنجان باید هدف شما باشد. وزن اضافی یا غیر ضروری بر بدن شما آشکارا می تواند کوتاه تر از آنچه در واقع هستید ظاهر شوید. سیستم اسکلتی شما را نیز فشار می دهد تا فشرده شود و در واقع شما را کوتاه تر کند. بنابراین همیشه سعی کنید وزن سالم خود را حفظ کنید و یک روش آسان برای انجام این کار با نوشیدن آب زیادی است.

این را به هر قیمتی از دست ندهید- آیا می دانید یک ترفند تضمین شده و اثبات شده وجود دارد که می توانید از آن برای رشد طولانی تر در فقط 6 وزن استفاده کنید.

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2415059

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد