رشد بلندتر

3 تمرین برای رشد بلندتر!

3 تمرین برای رشد بلندتر – بسیاری از افراد نسبت به مفهوم داشتن ماهیچه های بزرگ بی توجه هستند ، در واقع بسیاری از افراد در واقع عضلات بیش از حد را خاموش می دانند. اما هیچ کس درخواست تجدید نظر در مورد مجموعه زیبای شش بسته ABS را زیر سوال نمی برد. مطمئناً بعضی افراد ممکن است کمی برای معده دلپذیر پیدا کنند ، اما اگر قصد دارید شکم خود را در ملاء عام نشان دهید ، بیشتر از همه ، شکم آبجو از بین می رود.

 

در جبهه ABS تمرین خبری خوبی وجود دارد ، تا آنجا که به افزایش قد بیشتر و رشد بلندتر  مربوط می شود ، و این بدان معناست که تمرینات ABS اغلب از افزایش قد شما در طول زمان سود دارند.

دلیل این امر این است که اکثر تمرینات پوستی همچنین به ستون فقرات و کمر نیز تمرین عالی می دهند ، و این منطقه اصلی برای هدف قرار دادن و طولانی تر شدن در هنگام رسیدن به قد است.

 

کمر شما به ویژه مزایای افزایش توده عضلانی است که اثرات فشرده سازی ستون فقرات را کاهش می دهد و ستون فقرات شما را طولانی تر می کند.

 

بیایید به – 3تمرین برای رشد بلندتر – چنین تمرینی بپردازیم که در عین حال کار بزرگی برای هدف قرار دادن قسمت تحتانی کمر نیز دارند.

 

1) Lower Ab Crunch – در صورت داشتن یک اتاق خواب ، ترجیحاً روی نیمکت سقوط انجام شود ، اما یک نیمکت مسطح نیز خوب است. زانوها را به آرامی به سمت سینه خود بکشید ، تا جایی که می توانید به قسمت میانی یا بالای بدن خود نزدیک کنید. به خصوص در حالی که روی یک نیمکت سقوط هستید ، تمرین خوبی را که این امر به ناحیه شکم شما می بخشد ، احساس خواهید کرد.

 

2) دروغ گفتن – دروغ گفتن – بسیار شبیه به تحصن های سنتی ، اما بسیار جمع و جور تر و هدفمند است. روی زمین با پاهای خود در هوا دراز بکشید ، یا روی یک صندلی یا نیمکت استراحت کنید ، یا در مقابل دیوار لنگر بزنید. اکنون با دستان خود در پشت سر خود ، یک حرکت نشسته سنتی انجام دهید و خود را از فاصله کمی از زمین بلند کنید.

شما فقط به جای انجام یک حرکت کاملاً تحصن ، در مسافت کوتاه هستید. ABS شما در طول این روال کاملاً منقبض خواهد شد و این حرکات را می توانید به سرعت تکرار کنید و به تمرین سریع و بسیار هدفمند خود می دهید. برای اثر بیشتر می توانید با نگه داشتن گلوت های خود هنگام انجام این حرکت ، تنش را روی شکم خود افزایش دهید.

 

3) Hyperextensions به پشت – دراز بکشید در نزدیکی لبه یک سطح به طوری که بدن فوقانی خود را بر روی لبه امتداد دهید ، به سلطنت آزاد شما اجازه می دهد تا آزادانه بالا و پایین بپیچید. خود را به آرامی پایین بیاورید تا سرتان نزدیک باشد ، یا زمین را لمس کنید ، سپس خود را به موازات بالا بیاورید. این باعث می شود تمرین و تمرین فوق العاده ای به پشت و بدنتان بخورد ، به خصوص در مورد بالا آمدن.

 

این تمرینات پوستی می تواند شکم شما را صاف کرده و ستون فقرات را در مواقعی مسطح کند و به شما اطمینان دهد که هر دو شکم خود را نشان داده و از آن کفش های بلندی که در یک سقوط قرار دارند خارج شوید.

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد