افسانه های افزایش قد

گلوتاپیور قرص افزایش قد

((گلوتاپیور قرص افزایش قد مقاله قبل تر))

آیا اسپرینت واقعاً قد شما را افزایش می دهد؟ و اگر چنین است ، چقدر می توانید از اسپرینت بلندتر شوید؟

اشکال مختلف اسپرینت چیست؟

من قبلاً با افراد مختلف کارهایی انجام می دادم و آنچه پیدا کردم این است که همه یک چیز را نمی فهمند. از تجربه من ، سه درک اساسی در مورد sprinting وجود دارد:

اجرای مسافت کوتاه واقعاً سریع ، اما فقط یک بار.
یک مسافت کوتاه را بسیار سریع اجرا کنید ، 5 تا 10 دقیقه استراحت طولانی تر کنید و دوباره این کار را انجام دهید.
انجام آموزش فاصله.
به عبارت دیگر ، وقتی از یک دوست می پرسم اگر او می خواهد با من اسپرینت کند ، یکی از سه مورد فوق را فرض می کند. به نظر من شخصاً ، تغییر حالت دومین است. نوعی تمرین مانند وزنه برداری است که در آن مجموعه های بسیار فشرده را انجام می دهید و بارها و بارها تکرار می کنید تا عملکرد را افزایش دهید.

برای شما مهم است که بدانید تغییر شماره دو نیز نوع اسپرینت است که بیشترین سود را برای افزایش قد به شما می دهد. اگر می توانید هفته ای چندین بار ورزش را از لیست بالا چندین بار انجام دهید ، پس اسپرینتینگ واقعاً می تواند به رشد قد شما کمک کند.

چرا اسپرینت باعث افزایش قد می شود؟

بدیهی است ، فقط وقتی حرفی برای گفتن ندارم ، حرف خود را بزنید ، زیرا قد شما را افزایش می دهد. از این رو ، بگذارید توضیح مختصری از علم در پشت همه اینها را برای شما بیان کنم. برای اینکه شما بعد از بلوغ بلندتر شوید ، باید به موارد زیر برسید:

درازتر شدن اندام ، پاها یا ستون فقرات (ترجیحاً هردو).
بدن خود را تحریک کنید تا به طور طبیعی هورمون های رشد بیشتری آزاد شود.
همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، sprinting در هر دو معیار ذکر شده در ((گلوتاپیور قرص افزایش قد مقاله قبل تر))  بالا به شما کمک می کند. در هنگام چرخش ، باید خیلی سخت بدن خود را از زمین دور کنید و همچنین باید زانوها را کاملاً به سمت جلو بکشید تا از سرعت آن جلوگیری کنید. به عبارت دیگر ، شما گامهای بلندی برمی دارید. این گامهای طولانی نوعی کشش برای پاهای شما است.

در این مرحله برای شما مهم است که بدانید که هیچ راهی برای طولانی تر شدن استخوان های واقعی پا پس از بلوغ وجود ندارد. به عنوان یک بزرگسال ، شما دارای استخوانهای محکم هستید که به راحتی قابل تغییر نیست مگر اینکه تحت عمل جراحی قرار بگیرید. با این حال ، بین استخوان های پا ، فضای کمی نداریم. با کشش پاهای خود ، در واقع می توانید از این فضاها استفاده کرده و کمی پاها را طولانی تر کنید.

سرانجام ، انواع ورزش شدید بدن شما را تحریک می کند تا هورمون های رشد بیشتری آزاد شود. اسپرینتینگ یک تمرین کلاسیک برای این منظور است و می تواند میزان هورمون های رشدی که غده هیپوفیز شما را به سیستم آزاد می کند ، به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

آیا چیزی از دست رفته است؟ ((گلوتاپیور قرص افزایش قد مقاله قبل تر)) 

همانطور که مشاهده می کنید ، تمرین تنوع شماره دو واقعاً بهترین تمرین اسپرینتینگ برای افزایش قد است. شماره یک تقریباً به هیچ وجه کمکی نمی کند زیرا خیلی کوتاه است. و شماره سوم در آزادسازی هورمونهای رشد بیشتر کمک زیادی می کند. با این حال ، با کشش و در نتیجه طولانی تر کردن پاها ، این کار را به خوبی انجام نمی دهد.

از همه مهمتر این که ، اسپرینت فقط بخشی از تصویر بزرگتر است: اگر اسپرینتینگ منظم را همانطور که در بالا توضیح داده شد با سایر تمرینات کششی ترکیب کنید ، می توانید به راحتی طی 2 ماه ارتفاع خود را 2 تا 4 اینچ افزایش دهید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند سانتی متر هنوز هم می توانید قد بلندتر کنید [http://www.howtogrowtalleronline.com/]؟ سپس رشد خود را تقویت کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7391888

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد