افسانه های افزایش قد

گلوتامین برای افزایش قد

((گلوتامین برای افزایش قد مقاله قبل تر))

بنابراین احتمالاً سوالی دارید که می پرسید آیا واقعاً تمرینات آنها برای افزایش قد طبیعی است و به هیچ وجه به بدن من آسیب نمی رساند؟ جواب این سؤالات یک تأکید بله است! سالهاست که مردم به این باور رسیده اند که با قد فعلی خود گیر کرده اند و هیچ کاری در مورد آن نمی توان انجام داد. آیا اعتقاد دارید که می توان برای افزایش یا کاهش وزن اقداماتی انجام داد؟ البته آنها می توانند!

بنابراین سوال من برای شما این است که چرا می توانید از همان منطق استفاده نکنید تا به این فرض برسید که اگر بتوانید وزن خود را کنترل کنید می توانید قد خود را کنترل کنید. مهمتر از همه و مهمتر از همه ، باید اسطوره های متداول را كه به طور طبیعی بلندتر می شوند ، استراحت كنیم. من در اینجا هستم تا به شما بگویم که هیچ قرص جادویی برای تحقق این امر وجود ندارد ، فقط مجموعه ای بسیار خاص از تمرینات می توانند مواد شیمیایی خاصی را در بدن آزاد کنند تا به معنای واقعی کلمه بدن شما را مجبور به رشد کنند.

این تمرینات چیست؟ در اینجا 6 روش وجود دارد که می توانید هر روز و هر روز با تمریناتی که فقط به حداقل زمان و تلاش نیاز دارید ، بلندتر شوید.

1. شنا کنید تا قد بلندتر شوید. به نظر عجیب است که شما می توانید برای افزایش قد خود شنا کنید ، اما حرف درست است! شنا ماهیچه ها را بخصوص در قسمت های نخاعی که برای رشد قد بلند ضروری هستند ، کشش می دهد. آیا تا به حال متوجه شده اید که بسیاری از شناگران قد بلند دارند؟ شاید همبستگی آنها در میانه ما باشد و ما فقط باید بیدار شویم و آنچه را که در مقابل ماست درست ببینیم!

2. در حال پیشروی. پاشیدن تپه ها می تواند قد شما را بلندتر کند و این یک واقعیت شناخته  ((گلوتامین برای افزایش قد مقاله قبل تر)) شده است. به همین دلیل است که شما اغلب اوقات ورزشکارانی را می بینید که از پله های سرپوشیده یا روی پله ها می دوند. می بینید که با انجام این چرخش های شیب دار ستون فقرات در فاصله بین دیسک ها قرار می گیرد. این باعث می شود عضلات رشد کنند که به طور موقت ستون فقرات شما را بلندتر می کند. بنابراین یک تپه فرار کنید!

3. کشش پشت یک صندلی! نکته اصلی این روش پیدا کردن صندلی و فشار دادن پای چپ خود به آرامی در حالی که پشت صندلی را در موقعیت راحت نگه دارید. ممکن است احساس ناراحتی جزئی کنید ، که اشکالی ندارد. فقط مطمئن شوید که این روند را با پای راست تکرار می کنید تا حتی کشش را هم خارج کنید. این باعث می شود پاهای شما طولانی تر شود و در واقع یکی از بهترین تمرینات برای افزایش قد است.

4- برای دوره های کوتاه وارونه آویزان شوید. این روش نباید بیش از 3 دقیقه به طور همزمان انجام شود و شما همیشه باید هنگام انجام این کار به دلایل واضحی کسی را با خود داشته باشید. و ((گلوتامین برای افزایش قد مقاله قبل تر)) اقعاً آنچه این کار را انجام می دهد این است که کل بدن را به شکلی متقارن دراز کنید. انجام این کار باعث می شود عضلات شما کشیده شود و آنها را در روند تقویت کنید. شما نمی خواهید خیلی به این روش کشش کنید ، به همین دلیل توصیه می کنم فقط برای مدت کوتاهی فقط وارونه حلق آویز کنید. این همچنین یکی از تمرین های عالی برای افزایش قد است.

برای اینکه قد خیلی سریع و به طور طبیعی قد بلند شوید ، روی تمرینات بالا تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که از هر قرص وعده ای که باعث بلندتر شما می شود ، دوری کنید. انجام برخی از این تمرینات همچنین می تواند هورمون رشد انسانی را که ترشح می کنید ، افزایش دهد و این باعث می شود قد شما بلندتر شود. من می خواهم که این تمرینات را برای افزایش قد امتحان کنید تا شما نیز در عرض 6 هفته 3 اینچ قد بلندتر باشید!

دقیقاً ببینید که چگونه دوست من جکسون از 5’3 “به بیش از 5’6” در 5 هفته پس از کشف نکات اساسی برای رشد سریعتر رفت.

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2102082

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد