افسانه های افزایش قد

کفی طبی افزایش قد

((کفی طبی افزایش قد مقاله قبل تر)) ((کفی طبی افزایش قد مقاله قبل تر)) 

خیلی کوتاه؟ آیا می خواهید هنوز قد بلندتر شوید؟ خسته شده اید از رویاهای ماندگاری خود گم شوید؟ بیشتر از این فراموشی نکنید زیرا بدون در نظر گرفتن سن شما هنوز شانس رشد قد دارید.

مطالعات علمی نشان داده است که حتی صفحات رشد شما در حال حاضر همجوشی شده است ، هنوز هم می توان از طریق ستون ستون فقرات خود ارتفاع قابل توجهی بدست آورد. چرا؟ زیرا 24 غضروف شما (ماده محکم و در عین حال الاستیک که به عنوان کمک فنر کمک می کند) بین دیسک های شما غیرقابل استفاده هستند و با وجود تمرینات کششی مناسب هنوز می توانند ضخیم تر شوند. با کشش این غضروف های غیرقابل سوختگی از کنار ، به جلو و عقب از طریق تمرین های بلندتر می توانید ضخیم تر شوید و در نتیجه فضای بین مهره ها را افزایش می دهد بنابراین می تواند باعث افزایش قابل توجه قد شود. بدون تمرین مناسب این غضروف ها نرم و متلاطم می شوند که منجر به از بین رفتن قد می شوند. تمرین های کششی مهمترین کلید در هر ((کفی طبی افزایش قد مقاله قبل تر))  برنامه افزایش قد است. این می تواند یک سانتیمتر گرانبها به قد شما اضافه کند و در عین حال دیسک های شما را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی آنها را افزایش دهد. بیشتر افرادی که تمرینات حرکات کششی را طولانی تر کرده اند معمولاً طی 6 تا 8 هفته 2 تا 3 اینچ افزایش می یابند.

گذشته از افزایش قد ، شما همچنین از طریق تمرینهای افزایش قد ، وضعیت بدنتان را نیز بهبود خواهید بخشید. درست همانطور که سیم مستقیم طولانی تر از سیم منحنی است بدیهی است که شما هنوز هم می توانید ارتفاع اضافی با وضعیت بهبود یافته داشته باشید.

در آخر تمرین های کششی بلندتر نیز می تواند به رشد عضلات معده کمک کند ، بنابراین به شما در رسیدن به شکل باریک و بدن نرم تر کمک می کند. بنابراین همچنین به بهبود قد بصری شما کمک می کند و یا به شما کمک می کند قد بلندتر از قد واقعی خود ظاهر شوید.

کم کم

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2897471

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد