قندهایی برای رشد قد

چه قندهایی برای رشد قد طبیعی مفید هستند؟

چه قندهایی برای رشد قد طبیعی طبیعی مفید هستند؟ رژیم سالم کربوهیدرات برای رشد طولانی تر 4 راه هوشمندانه چیست؟

 

کربوهیدرات ها امروز با توجه به یک ذهن جدید تازه توجهشان را جلب می کنند! وقتی به “کربوهیدرات” فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند: نان سبوس دار دلچسب ، برنج باسماتی داغ لوله کشی ، میوه جوش شیرین ، پاپ کورن تازه پخته شده ، سیب زمینی های شیرین ، سیب زمینی دلپذیر ، ذرت تازه تابستانی روی کبه ، هلو آبدار یا شیرین انبه ، یک موز تازه ، لوبیای پخته شده با طعم ، شیرین یخ زده های شیرین و میوه های خوشمزه و بیشتر.

 

همه این غذاهای مغذی می توانند کربوهیدرات ها ، یک دسته مهم مواد مغذی را در صفحه شما قرار دهند! قندها ، نشاسته ها و فیبر: همه آنها به یک ماده مغذی منحصر به فرد به نام کربوهیدرات ها تعلق دارند. به عنوان مواد مغذی انرژی ، قندها و نشاسته ها سوخت اصلی بدن برای افزایش قد هستند.

 

تمام کربوهیدرات ها از همان سه عنصر ساخته شده اند: کربن ، هیدروژن و اکسیژن. نام “کربوهیدرات” از ترکیب شیمیایی آن گرفته شده است. “Carbo-” به معنی کربن است. “-هیدرات” به معنای آب یا H2O است. برای ساخت انواع مختلف کربوهیدرات ، این عناصر ابتدا در واحدهای واحد تنظیم می شوند. قندها فقط از یک یا دو واحد ساخته شده اند. آنها “ساده” به حساب می آیند. ساخته شده از بسیاری از واحدهای قند ، نشاسته و فیبر پیچیده تر هستند.

 

قندهایی برای رشد قد – شاید تعجب کنید که آیا می توانید با نشاسته بلندتر شوید؟ اگر نشاسته از شکر ساخته شده است ، چرا آن را شیرین نمی کند؟ اندازه مولکول تفاوت ایجاد می کند. مولکول های نشاسته بزرگتر هستند. بر خلاف قندهای کوچکتر ، مولکول های نشاسته خیلی بزرگ هستند تا روی گیرنده های جوانه های طعم شما قرار بگیرند ، بنابراین شیرین نمی شوند. اما مدتی یک کراکر نشاسته را در دهان خود نگه دارید. هنگامی که آنزیم های هضم شده در بزاق ، نشاسته آن را به شکر شکسته می شوند تا بلندتر شوند ، ترقه شروع به طعم شیرین می کند. مولکول های قند به اندازه کافی کوچک برای طعم دادن هستند. دریافت یک ترقه؛ امتحان کن

 

نشاسته ها و فیبر چیز مشترکی دارند. آنها پلی ساکارید هستند. “پلی” به معنی بسیاری است. اگر به این نتیجه رسیدید که آنها از بسیاری از واحدهای قند تشکیل شده اند ، کاملاً درست است! آنها زنجیره های قند طولانی تری هستند. نشاسته از غذاهای گیاهی مانند برنج ، ماکارونی ، سیب زمینی ، لوبیا و محصولات غلات تشکیل می شود.

 

از پیچیده تا ساده! به طور خلاصه ، این چیزی است که هنگام هضم نشاسته ها اتفاق می افتد. قبل از جذب شدن آنها از دستگاه گوارش شما به جریان خون ، آنها به ساده ترین قندها شکسته می شوند: گلوکز ، گالاکتوز و فروکتوز. سپس ، در جریان خون ، قندهای تک به سلولهای بدن شما منتقل می شوند ، جایی که برای افزایش قد آنها به انرژی تبدیل می شوند. به جز فیبر ، کربوهیدرات ها – قندها و نشاسته ها – در هنگام هضم به قندهای مجزا تجزیه می شوند. بدن شما منبع غذایی آنها را تشخیص نمی دهد.

 

در حال حاضر که قندهای –  قندهایی برای رشد قد –  مجردی هستند ، مونوساکاریدها ، مانند فروکتوز موجود در میوه ها ، می توانند همانطور که هستند جذب شوند. در مورد دیسکاریدها صادق نیست: ساکارز ، لاکتوز و مالتوز. آنزیم های گوارشی آنها را نیز تجزیه می کنند. برخی از افراد به اندازه کافی آنزیمی به نام لاکتاز تولید نمی کنند. آنها در هضم لاکتوز یا قند شیر مشکل دارند .

 

قندهایی برای رشد قد . چرا قندهای اضافه شده را محدود می کنیم؟ برای یک ، آنها فقط به کالری کمک می کنند. بسیاری از مواد غذایی حاوی قندهای اضافه شده دارای انرژی هستند اما تعداد کمی از مواد مغذی دیگر نیز وجود دارند و ممکن است غذاهای مغذی بیشتری را به همراه ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن جایگزین کنند. برای مقایسه ، بسیاری از سبزیجات نشاسته ای ، حبوبات (لوبیا خشک) و محصولات غلات دارای چربی کمتری هستند اما بیشتر ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند. دوم ، نشاسته های قند مانند شکر و قندهایی که به طور طبیعی وجود دارند- می توانند باعث پوسیدگی دندان شوند ، به خصوص در میان وعده های مکرر.

 

فقط فیبر ، یک پلی ساکارید دیگر ، وقتی بلندتر می شوید ، تا حدودی در بدن باقی مانده است. بسیاری از حیوانات می توانند فیبر را هضم کنند. با این حال ، آنزیم های گوارشی انسان نمی توانند فیبر را در واحدهایی که به اندازه کافی برای جذب هستند ، تجزیه کنند. بنابراین فیبر نمی تواند یک منبع انرژی برای بلندتر شدن باشد. این کیفیت بسیار بالا باعث می شود فیبر منحصر به فرد برای ارتقاء سلامت شما به روش های دیگر واجد شرایط باشد.

 

قندهایی برای رشد قد – وقتی واقعاً فعال هستید و بلندتر می شوید ، ممکن است کالری بیشتری لازم داشته باشید. اگر برنامه غذایی کلی شما سالم است ، قندهای اضافه شده می توانند مقداری از آن انرژی اضافی را به عنوان کالری اختیاری تأمین کنند. با انتخاب عاقلانه ، غذاهای غنی از کربوهیدرات و غذاهای غلات سبوس دار و غنی شده ، میوه ، سبزیجات ، لوبیا بیشتر از انرژی تأمین می کنند. توجه زیادی به نقش آنها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، فشار خون بالا و برخی سرطان ها شده است. بسیاری از غذاهای حاوی کربوهیدرات حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و گیاهان مهمی نیز هستند. و غذاهای غنی از فیبر ، فواید زیادی را ارائه می دهند. به همین دلیل دستورالعملهای رژیمی توصیه می کنند: میوه ها ، سبزیجات و غلات غنی از فیبر را غالباً انتخاب کنید.

 

غذاهای حاوی کربوهیدرات متراکم از مواد مغذی ممکن است به تنظیم وزن و افزایش قد کمک کند ، به خصوص هنگامی که با فعالیت بدنی منظم ترکیب شود. در بین زمینه های تحقیق: (1) غذاهای حاوی کربوهیدرات ، به ویژه غذاهای سرشار از فیبر ، ممکن است به سیری کمک کنند بنابراین افراد کمتر غذا بخورند ، (2) رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا ممکن است کالری کمتری برای همان مقدار مواد غذایی نسبت به رژیم غذایی کم داشته باشد. رژیم غذایی چربی؛ و (3) کربوهیدرات اضافی به اندازه کالری موجود در منابع دیگر به چربی بدن تغییر نمی کند. گوش به زنگ باشید!

 

قندهایی برای رشد قد برای کودکان ، یک رژیم غذایی مغذی کلی دندان های سالم را ترویج می کند و باعث می شود قد بلندتر ، قوی تر و در برابر حفره ها مقاوم تر شوند. چندین ماده مغذی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، از جمله کلسیم ، فسفر و ویتامین D. این مواد مغذی همچنین باعث ایجاد استخوان فک می شوند که این امر به نگه داشتن دندان ها کمک می کند. برای بزرگسالان ، دریافت کلسیم تأثیر کمی در سالم ماندن دندان ها دارد. اما همین مواد مغذی به قوی نگه داشتن استخوان فک شما کمک می کند.

 

به غیر از نقش آنها در پوسیدگی دندان ، کربوهیدرات ها به طور مستقیم با بیشتر مشکلات سلامتی ارتباط ندارند. مگر اینکه زیاد مصرف کنید! با این حال اسطوره های “کارب” بسیار گسترده است. این مقاله راجع به تصورات غلط رایج درباره “کربوهیدرات” در اینجا آمده است.

 

خوردن کالری زیاد ، نه فقط نشاسته و قندهایی برای رشد قد ، باعث می شود بدن شما مقدار اضافی چربی بدن تولید کند. این شامل کالری زیادی از کربوهیدرات ها ، چربی ها یا پروتئین های منبعی است. در واقع ، قبل از انجام کالری اضافی از کربوهیدرات ها ، کالری های اضافی از چربی ها ابتدا به چربی بدن تبدیل می شوند. خود شکر نیز شرور نیست. درعوض ، اضافه وزن ناشی از تعامل پیچیده ، محیط ، عدم تحرک و رشد انتخابهای غذایی بلندتر است.

برای مشاوره مفید تر در مورد چگونگی رشد قد و سالم لطفا به این آدرس  http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور مراجعه کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد