افسانه های افزایش قد

پک افزایش قد گرو تالر

((پک افزایش قد گرو تالر مقاله قبل تر))

روح فراتر از بدن است و از این منظر ، از این منظر ، غیرقابل توصیف بودن انسان با قد و قد کوتاه نیست. ارتفاع واقعی شخص شخصیت و کردار اوست.

با این حال ، قد بلند یک جاه طلبی طبیعی برای انسان است. من موافقم که در متن کنونی تا حدودی بخاطر زرق و برق ناشی از قد بلند است. اگر این عامل برای افزایش هر قدمی راننده باشد ، تلاشها هدف را خراب می کنند. زیرا هدف واقعی برای افزایش قد باید ناشی از تمایل جدی برای دستیابی به حد توان بالقوه ما باشد. قد بلند نشان دهنده رشد كامل بدن است و از اين رو بايد سعي كنيم آن رشد كامل را بدست آوريم.

از نظر ژنتیک ، آب و هوا و شرایط دیگر ، قد از نظر فردی متفاوت است. بنابراین مقایسه پتو از قد با رویکرد صحیح نیست. در عوض ، رویکرد صحیح باید این باشد که تا حد ممکن سالم باشید تا رشد کامل بدن را بدست آورید.

من به عنوان یک کودک متوسط ​​متولد شدم. تا سن 17 سالگی ، قد من زیاد رشد نکرد. در سن 17 سالگی ، تقریباً بالاتر از 5 فوت ، من جزء دانش آموزان کوتاه کلاسم بودم و اغلب به دلیل کوتاه و نازک بودن مسخره می شدم. خیلی صادقانه بگویم ، در بعضی مواقع احساس تمسخر می کردم که از شرکت های دولتی تا حد ممکن اجتناب کنم. این مسئله بدتر شد زیرا من می توانستم ببینم بسیاری از پسران دیگر که چند سال پیش از من کوتاهتر بودند ، اکنون از من فراتر رفته اند.

اما یک بار تصمیم گرفتم که دیگر منطقی نباشم و مانند یک شتر مرغ رفتار کنم. تصمیم گرفتم نگرانی هایم را پیشگویی کنم. من الگوی کامل زندگی ام را تغییر دادم. به مدت دو سال دیگر ، من به الگوهای جدید متعهد شدم و تا زمانی که نوزده سال داشتم ، 5/11 سال داشتم “و بدن بسیار انعطاف پذیر و چابکی داشتم. امروز قد بالای 6 فوت دارم.

در این مقاله ، من نکاتی را که در فرآیند تحول قد من دنبال کردم ، به اشتراک می گذارم. من مطمئن هستم که اینها برای دستیابی به حداکثر پتانسیل خود یکی و همه سود خواهند برد:

نکته 1: قدرت ذهن

بدن ما به افکار ما پاسخ می دهد. طبق الگوهای تفکر ما ، هورمونهای مناسب ترشح می شوند و بر این اساس تغییرات فیزیولوژیکی اتفاق می افتد. افکار مثبت روند پیری را معکوس کرده و سلامت را بهبود می بخشد. افکار منفی روند پیری و رشد شیرین کاری را تسریع می کند. بنابراین اولین گام مهم برای افزایش قد ، برنامه ریزی مجدد در الگوهای فکری شماست. نه تنها به شما در افزایش قد كمك می كند بلكه در همه زمینه های زندگی خود نیز مزایایی به همراه خواهد داشت. برای من ، این باعث شد من یک فرد کوشا باشم که به من کمک کرد تا در IIT پذیرش شوم. در اینجا پیشنهادات خاصی در مورد برنامه نویسی ذهن برای افزایش قد وجود دارد:

از پذیرفتن اینكه شما متولد ناسالم و كوتاه هستید ، امتناع ورزید. خود را به عنوان داشتن بهترین سلامتی تصور کنید و هر لحظه در آن بینش زندگی کنید.
دست از مصالحه در مورد کیفیت بگیرید. تا جایی که می توانید از خودتان فکر کنید ، تقاضا کنید.
تصور کنید که هر لحظه با هر حرکت شما قد شما در حال افزایش است.
صفات عصبانیت ، ناتوانی و بیزاری را متوقف کنید.
به یاد داشته باشید که قدرت کلید مهم است. هنگامی که درک خوبی از آن داشتید ، استراحت به صورت خودکار کار می کند. اگر این نکات را بدون قدرت و اراده قوی امتحان کنید ، هرگز عملی نخواهد بود. این راز هر آنچه را که می خواهید در زندگی بدست می آورد.

نکته 2: غذا

به سادگی غذاهای آشامیدنی ، سرخ شده ، تند و روغنی را متوقف کنید. من نمی توانم بر اهمیت غذای ساده ، مغذی و سالم تأکید کنم. بدن ما از غذایی که می خوریم ساخته شده است. ما از طریق کودکانی که چند سانتی متر رشد می کنیم ، فقط از طریق غذایی که می خوریم رشد می کنیم. غذا ماده اولیه ای است که برای ساخت ساختمان ما استفاده می شود که ما آن را بدن می نامیم. در صورت استفاده از مواد اولیه فرومایه از جنگل چطور می توان انتظار ساخت یک ساختمان قوی را داشت؟

در زیر توصیه های خاصی وجود دارد که به من کمک کرده اند:

حداقل دو ساعت قبل از خواب غذا بخورید
یک شام سبک
مصرف منظم جوانه ها
برنامه منظم خوردن غذا و جلوگیری از عادت برای مسخ کردن هر از چندگاهی
جلوگیری از مصرف چای ، قهوه ، نوشیدنی های سرد ، بستنی ، شکلات و غیره
استفاده منظم از پودر تری فالا در شب یا صبح زود
خوردن میوه های تازه
آب زیادی می نوشید
10 تا 10 دقیقه بعد از غذا پیاده روی کنید
صبح خوردن بادام خیس خورده در صبح. رقم گلبندی بهترین است ((پک افزایش قد گرو تالر مقاله قبل تر)) .
غذا خوردن در سوخسان. این وضعیت هدیه ای شگفت انگیز از بینندگان باستانی ما است.
نکته 3: ورزش
بدن انسان برای کار سخت و زندگی جدی ساخته شده است. بیشتر از کار بدنی اجتناب می کنیم ، بیشتر در معرض عدم توسعه ، پیری سریع و بیماریها قرار می گیریم. حداقل 3 بار در هفته و تمرینات عادی را در بقیه روزها انجام دهید.

روال من در آن روزها به شرح زیر بود:

تا ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شوید و تمرین های متنوعی را انجام می دهید. این موارد شامل ترکیب و مطابقت با موارد زیر است:
دویدن و آهسته دویدن
انعطاف پذیری و کشش ((پک افزایش قد گرو تالر مقاله قبل تر)) 
تمرین هنرهای رزمی
Asans و Pranayams
مراقبه
شب ها سه بار در هفته به تمرینات تکواندو می رفتم. عمل ضربات بالا بسیار مفید است
روزهای یکشنبه ، ما به بازی کریکت می رفتیم.
این روال فعال باعث شگفتی های بدن و فعالیت من شد.

از کلیه متقاضیان بهداشت می خواهد که به طور نزدیک به درس های تکواندو بپیوندند. تکواندو با سایر هنرهای رزمی تفاوت دارد. در تکواندو تأکید بر ضربات بالا و کشش آزاد است که به بو کمک می کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد