افسانه های افزایش قد

پک افزایش قد رشدینو

((پک افزایش قد رشدینو مقاله قبل تر))

آیا فکر کرده اید که وقتی بلوغ را پشت سر گذاشته اید محکوم خواهید شد که آن قد را برای همیشه بمانید؟ اگرچه درست است که بعد از بلوغ استخوانهای شما ذوب می شود و امکان طولانی تر شدن استخوان ها برای شما امکان پذیر نیست ، اما این ایده که می توانید بعد از بلوغ قد خود را افزایش دهید بی فایده نیست. می توانم شما را در حال فکر کردن بشنوم – اما چگونه می توانم قد خود را به عنوان یک بزرگسال بزرگ کنم؟

حتی اگر استخوانهای شما ممکن است قادر به رشد دیگری نباشند ، بافتهای دیگر که استخوانهای شما را به هم متصل می کنند – از جمله تاندونها و رباطها – ممکن است به بهترین وجه کار نکنند. و در بسیاری موارد آنها به هم ریخته اند. می توان در ساخت طولانی تر ، تأمین کننده و سالم تر این بافت ها کار کرد. این در واقع به افزایش قد ، اغلب با چند اینچ کمک می کند.

یکی از راه های افزایش قد بعد از بلوغ انجام دو نوع تمرین است. اولین کار برای طولانی تر ساختن پاهای خود با استفاده از تمرینات کششی است ، دوم کار روی طولانی تر کردن ستون فقرات با استفاده از کشش ، ورزش و احتمالاً حتی اصلاح هرگونه انحنای بدن. هر دوی اینها به افزایش قد بعد از بلوغ کمک می کنند ، اما لازم است به یاد داشته باشید که بسیار مراقب باشید و انجام بیش از حد هیچ یک از تمرینات را انجام ندهید. ((پک افزایش قد رشدینو مقاله قبل تر)) 

یکی از این تمرینات برای پاهای شما جست و خیز کردن است – یعنی پریدن طناب – این کار باید در پشت سر هم های با انرژی کوتاه و با میزان استراحت مناسب انجام شود. این مهم است که وقتی این تمرین را انجام می دهید که با استفاده از هر دو پا به طور همزمان پرش کنید ، با هر پا چرخش نکشید. بهترین زمان برای انجام این کار هر بار پنج دقیقه است ، هر چند هر روز خیلی زیاد خواهد بود ، هر روز دوم بهترین است. همچنین مطمئن شوید که این تمرین را در همان روز و سایر تمرینات پا انجام ندهید.

دوچرخه سواری یک راه عالی برای کمک به افزایش قد و کمک به شما در افزایش قد است. می توانید این کار را با حرکت صندلی دوچرخه به سمت چند اینچ انجام دهید و آن را کمی بالاتر از حد معمول خود قرار دهید. در ابتدا این ممکن است ناراحت کننده به نظر برسد ، اما آنچه شما انجام می دهید کشش پاهای شما با هر انقلاب است. اگر می توانید در ابتدا پایدار نباشید ، می توانید این کار را بر روی دوچرخه ورزش امتحان کنید. ((پک افزایش قد رشدینو مقاله قبل تر)) 

تمریناتی که به شما در افزایش قد شما کمک خواهد کرد شامل کشش های یوگا است. یوگا فواید دیگری نیز برای بدن شما دارد زیرا بسیاری از کشش ها در تقویت چندین قسمت از بدن شما ، نه تنها ستون فقرات کار خواهند کرد. چند تمرین یوگا وجود دارد که به خصوص برای افزایش قد مفید هستند. این شامل کشش کمان ، چرخ ، کبرا و گربه است. برخی از نکات اصلی نیز برای ستون فقرات شما عالی است و به افزایش قد شما کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید که هنگام انجام این تمرینات یوگا ، قوس خود را از قوس خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند بر اثربخشی تمرینات تأثیر بگذارد.

روش های بسیاری دیگر برای کسانی که می خواهند قد بلند تر و افزایش قد پس از بلوغ وجود دارد ، وجود دارد. اگر می خواهید قد بلندتر شوید ، من به شما توصیه می کنم استرو کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2326344

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد