افسانه های افزایش قد

يبافزایش قد

((يبافزایش قد مقاله قبل تر))

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه سریع قد بلند شوند در حالی که در جاده هستند به طور طبیعی قد خود را افزایش می دهند. نکته ای که فکر کردم مفید خواهد بود برخی از روش هایی است که می توانید از آنها استفاده نکنید تا پاهای شما طولانی تر به نظر نرسد اما اینکه چگونه می توانید رشد آنها را در دوران بلوغ تقویت کنید یا چگونه می توانید بعد از دوره بلوغ آنها را طولانی تر کنید. این امر می تواند بسیار مفید باشد وقتی که قد بلندتر می شود و خود را کمی بیشتر مورد توجه همکاران خود و همچنین جنس مخالف قرار می دهیم. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه قد بلندتر به نظر برسید.

روشی که می خواهم به شما بگویم ، هدف شما در دو ناحیه پا است که کشش و طولانی شدن آن آسان است. ساق پا و ران ها این مناطق در حین بلوغ و بعد از بلوغ قابل کشش و طولانی تر است که برای کسانی که سد بلوغ را پشت سر گذاشته اند امداد بسیار خوبی است زیرا هنوز می توانید از تمرینات زیر چند اینچ ارتفاع بیشتر داشته باشید.

یكی از تمریناتی كه می توانید هدف خود را از بین ببرید ، اسپرینت است. با چرخش سخت به طور مکرر به شما فشار می آورد و بر استخوان ساق پا خود فشار می آورید و آنچه که این کار با گذشت زمان انجام می شود ، شکل دادن به شکسته های خرد است. این شکستگی ها با تغذیه مناسب از بدن و استراحت کافی به زودی بهبود می یابد و دوباره برمی گردد و قوی تر می شود و طولانی تر آن قد را که می خواهید به شما می دهد.

اگر یک اسپرینتر نیستید ، ممکن است به جای آن از دوچرخه سواری استفاده ک ((يبافزایش قد مقاله قبل تر)) نید. این کار را می توانید روی یک ایستگاه ثابت یا یک دوچرخه متحرک انجام دهید. به جای اینکه بطور معمول دوچرخه سواری در اطراف کارهایی که می خواهید برای افزایش قدتان انجام دهید ، قرار دهید تا صندلی را چند سانتی متر بلند کنید (نه خیلی زیاد ، شما نمی خواهید بیش از حد ناراحت کننده و قادر به کنترل دوچرخه نباشید) باشید و می خواهید انجام دهید همین کار را با میله های دسته نیز انجام می دهد ، بنابراین شما خود را بهم ریخته نمی بینید بلکه در عوض با یک عقب خوب است. دوچرخه سواری مانند این در طولانی کردن پاها بسیار مؤثر است ، ممکن است در ابتدا عجیب باشد اما بعد از مدتی به آن عادت می کنید و فواید آن را نیز خواهید دید.

همچنین می توانید تمریناتی مانند طناب پرش و لگد زدن به کیسه پانچ را طی کنید. عبور از این همه به شما کمک می کند تا شکستگی های میکرو ایجاد کنید که بهبود می یابد و به شما قدرت می یابد و در چند سانتی متر بیشتر از قد شما را یاری می کند.

تمریناتی که به کار شما انجام می شود شامل م ((يبافزایش قد مقاله قبل تر)) واردی مانند اسکوات و دوچرخه سواری است. دوچرخه سواری به عنوان مداوم انجام می شود و بسیار موثر نیز توصیه می شود. برای دوچرخه سواری می خواهید صندلی را باریکتر از حد معمول بالا ببرید به طوری که هنوز راحت باشد اما ران شما را برای طولانی تر فشار می آورد.

با طی کردن همه این موارد می توانید پاهای خود را طولانی تر کرده و اینچ را به قد خود اضافه کنید تا زمانی که مطمئن شوید که بیش از حد آن را مصرف نکنید ، به درستی استراحت می کنید و بدن خود را با مواد مغذی که قصد کمک به سرعت بخشیدن دارند ، سوخت می دهید. بهبود (مانند کلسیم و پروتئین ها) و کمک به سفر خود در مورد چگونگی رشد سریع تر.

موارد فوق فقط برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید ، گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای رشد سریع تر آنها استفاده کنید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری پیدا کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7128663

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد