افسانه های افزایش قد

نوع ورزش برای افزایش قد

((نوع ورزش برای افزایش قد مقاله قبل تر))

بسیاری از مشکلات وضعیت استقرار وجود دارد که مردم در طی سالیان متمادی این مشکلات را انتخاب می کنند و حتی ممکن است متوجه نشوند. اینها می تواند به درد ، به خصوص دردهای کمر منجر شود ، و تا آنجا که به ارتفاع مربوط می شود ، ما را قادر می سازد که نه تنها از نظر جسمی کوتاه تر ، بلکه کوتاه تر نیز به نظر برسیم. برخی از متداول ترین مشکلات استقرار در زیر مشاهده می شود.

1. وضعیت پیاده روی – این آسان است که بتوانید با آن عادت های بدی داشته باشید ، احتمالاً یکی از آنها که سخت ترین شکستن است ، و همچنین یکی از مواردی که در مورد آن حداقل سه مورد اصلی مورد بحث قرار گرفته است ، دو مورد دیگر که مورد بررسی قرار می گیرند. بعد. غالباً فرض بر این است که وضعیت مناسب نشستن و به میزان کمتری ، وضعیت خوابیدن را می توان آموزش داد ، در حالی که پیاده روی فقط کاری است که ما به طور طبیعی انجام می دهیم و نمی توان آن را تغییر داد و مورد نقد قرار داد. به همین دلیل وضعیت پیاده روی ضعیف کاملاً متداول است.

رسیدن به نقطه‌ای که به طور مداوم در حال پیاده روی با وضعیت بهتر باشید می تواند دشوار باشد و هفته ها کار آگاهانه داشته باشد. شانه ها را به حالت سفت و به حالت ایستاده نگه داشته و شانه ها را مجبور به عقب و سر نگه داشته شده روش هایی است که باید برای شکستن چنین عادت هایی مورد استفاده قرار گیرد. سرانجام ، این عادت ها باید ریشه یابند و به طبیعت دوم تبدیل شوند.

۲- وضعیت نشستن – هرچه افراد بیشتری صندلی ها را در مقابل یک کامپیوتر جمع می کنند ، هم برای کار و هم برای لذت بردن ، مشکل کمبود حالت نشستن بیشتر شده است. صندلی ، صفحه کلید و مانیتور باید تنظیم شود و همه آنها  ((نوع ورزش برای افزایش قد مقاله قبل تر)) روی موقعیت هایی تنظیم شوند که کاربر را مجبور به نشستن مستقیم کند. مانیتورهای LCD برای اجرای این امر مفید هستند ، زیرا باید با زاویه ای ثابت مشاهده شوند تا کاملاً مشاهده شوند. در صورت تنظیم صحیح ، هرگونه عادت بد نشستن باید فوراً مشاهده همه صفحه را دشوارتر کند و کاربر را مجبور به بازگشت به موقعیت بهتری کند.

3. حالت خواب – همچنین بسیار معمول است ، و از آنجا که شما به طور طبیعی از آنچه انجام می دهید یا نحوه خوابیدن آگاه نیستید ، بسیاری از افراد تصور می کنند مشکلی وجود ندارد. به عنوان یک قاعده ، خوابیدن روی پشت فرد بهترین حالت برای حفظ وضعیت خواب مناسب است و انجام این کار با مقدار محدودی پشتیبانی از سر به شکل بالش نیز توصیه می شود. افرادی که در پهلوهای خود می خوابند باید از بالشی در بین پاهای خود استفاده کنند که این امر می تواند مانع از پیچ خوردن و پیچاندن قسمت پشت در موقعیت های ناخوشایند شود.

4- کمان ساق و زانو زدن – زبانه ای از شرایط نس ((نوع ورزش برای افزایش قد مقاله قبل تر)) بتاً معمول که می تواند برای وضع بد وضعیت بدی داشته باشد و همچنین ممکن است باعث ایجاد مشکلات عزت نفس بویژه در بچه های جوان شود. این شرایط را می توان با کفی های مخصوص یا کفش هایی که توزیع وزن نامتوازن را ایجاد می کنند ، خراب کرد.

5. اسکولیوز – جدی ترین شرایط ذکر شده و مواردی که تقریباً مطمئناً به یک روش یا روش دیگر از متخصص پزشکی احتیاج دارند. اسکولیوز باعث انحنای شدید ستون فقرات می شود و در نتیجه از بین می رود و از بین می رود. ممکن است در موارد پیشرفته این بیماری به جراحی نیاز باشد.

با بهبود وضعیت استقرار ، می توان پیشرفت تدریجی در قد آنها و همچنین نشان دادن حرفه ای تر به دیگران نشان داد. شکستن عادت های قدیمی می تواند دشوار باشد ، اما پس از انجام آن ، بازگشت به عادت های قدیمی بسیار سخت تر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرینات به

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2012096

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد