افسانه های افزایش قد

نقش روی در افزایش قد

((نقش روی در افزایش قد مقاله قبل تر))

امروزه اکثر مردم بر این باورند که شما نمی توانید بعد از اتمام دوره رشد خود ، به هیچ قد دیگری دست پیدا کنید. این یک سوء تفاهم بزرگ است و مردم می توانند حتی بعد از سی سالگی خود بلندتر شوند. در واقع می توانید قد خود را حتی پس از سی سالگی سه تا چهار اینچ افزایش دهید. با داشتن یک سبک زندگی خوب و میزان خوبی از عزم و اراده ، می توانید طی چند ماه چند اینچ به دست آورید. به همین دلیل است که باید بدانید که چگونه با انواع مختلفی از تمرینات و استقرار مناسب قد بلندتر شوید. بهترین راه برای شروع یادگیری نحوه حفظ وضعیت خوب است.

وضعیت

اگر می خواهید قد بلندتر شوید ، این یکی از مهمترین چیزهایی است که باید برای حفظ آن حفظ کنید. وضعیت شما قد واقعی شما را تعیین می کند و اگر اندازه خوبی ندارید ، می توانید به اندازه سه اینچ کوتاه تر نگاه کنید. مردم فواید داشتن وضعیت خوبی را درک نمی کنند. بسیار جذاب تر به نظر می رسد و نشان می دهد که انسان از قدرت هسته خوب برخوردار است. وضعیت بدن شما با توجه به قدرت در عضلات اصلی شما مشخص می شود ، بنابراین شما باید از آن ها به طور منظم ورزش کنید تا از خستگی کمر خودداری کنید. اوضاع و احوالپرسی واقعاً مناسب نیستند که قدرت اصلی شما را افزایش دهند زیرا استرس زیادی را بر رو ((نقش روی در افزایش قد مقاله قبل تر)) ی پشت قرار می دهد.

تمریناتی برای بهتر شدن وضعیت شما

برای تقویت عضله اصلی تعدادی تمرین مختلف وجود دارد. همچنین انواع مختلفی از برنامه های تناسب اندام وجود دارد که ثابت شده به افزایش قدرت اصلی شما کمک می کند.

Pilates یکی از بهترین تمرینات است زیرا بیشتر تمرکز آن بر افزایش قدرت هسته است. تعدادی تمرین وجود دارد که بر تقویت تنفس و وضعیت مناسب برای تقویت عضلات اصلی شما تمرکز دارد. این برنامه تناسب اندام تضمین می کند که بدن شما وضعیتی را حفظ می کند که ساختار اسکلتی را در طبیعی ترین حالت خود نگه می دارد. تمرینات حصیری پیلاتس آسان است زیرا شما به تجهیزات دیگری احتیاج ندارید و می توانید بدون راهنمایی آنها را در خانه انجام دهید. این دروس مفصل در مورد چگونگی حفظ وضعیت صحیح بدن ، افزایش قدرت شکم و همچنین ورزش سایر گروه های عضلانی دارد. ((نقش روی در افزایش قد مقاله قبل تر)) 

یوگا گزینه مناسب دیگری برای تناسب اندام با تأثیر زیاد برای افرادی است که نمی خواهند با استفاده از وزنه ها بدن خود را تحریک کنند. این یک برنامه اثبات شده است که همچنین با تمرکز بر تقویت قدرت هسته ای با تمرین های سنتی است. همچنین دارای تمرینات تنفسی است که به عضلات شکمی کمک می کند. این تمرینات تنفسی یکی از بهترین راه های افزایش قدرت هسته شناخته شده است.

تمرین های مختلف دیگری وجود دارد که به کشش ستون فقرات شما و همچنین تقویت قدرت هسته برای حمایت از ستون کمک می کند. شنا واقعاً در کار کردن هر گروه عضلانی و همچنین افزایش طول ستون فقرات کمک می کند. از آنجایی که ستون فقرات شما به طور مداوم پیچیده می شود و غضروف بین مهره ها تقویت می شود. حلق آویز یکی دیگر از تمرینات بسیار مؤثر برای بلندتر شدن قد از کشیدن ستون فقرات است. آخر

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5469142

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد