افسانه های افزایش قد

نفافزایش قد

((نفافزایش قد مقاله قبل تر))

تقریباً همه آرزو دارند قد بلند شوند زیرا ادویه به زیبایی جسمی فرد می افزاید. من خیلی ناامید شدم تا قد خود را افزایش دهم وقتی یکی از دوستان ، که اتفاقاً مربی بدن سازی حرفه ای است ، گفت که تمرینات ABS و سایر تمرینات عضلات بدن می تواند در رشد من نقش داشته باشد. بنابراین خودم را درگیر انجام فعالیت های بدنی کاملاً دقیق می کنم تا بتوانم ماهیچه هایم را عملی کنم. تصور کنید ، من فقط از عضلات محکم تر لذت نمی برم ، یک بدن بلندتر نیز دارم.

تمرینات ABS چگونه کمک می کند؟

تمرینات شکمی یک روش حیاتی برای افزایش قد من به طور طبیعی است. عضلات محکم شکم می تواند به بلندتر شدن ما کمک کند زیرا قدرت عضلات شکمی ما ارتباط مستقیمی با قدرت عضلات کمر ما دارد.

اگر عضلات کمر ما در وضعیت خوبی باشد ، می توانیم وضعیت خوبی داشته باشیم. اگر عضلات ضعیف ABS و کمر داشته باشیم ، وضعیت بدی نیز داریم که می تواند قد ما را کاهش دهد. اگر عضلات کمر ما قوی باشد ، ستون فقرات ما قابل انعطاف است. به یاد داشته باشید ، قدرت ستون فقرات یک اصلی مهم در رشد ماست. اگر تمرین عضلات شکمی داشته باشیم ، وزن اضافی در شکم خواهیم داشت. این به عقب کشیدن و تقویت وضعیت بدن کمک می کند.

تمرین برای افزایش قد

این دو تمرین افزایش قد من است که برای من مفید بود. به نظرم این موارد برای سایر افراد نیز مفید خواهد بود. این برنامه ها در صورتی که در یک برنامه تمرینی ABS اضافه شوند بسیار عالی است تا کل عضلات شکمی شما بهبود یابد. فراموش نکنید که با بهبود عضلات شکمی ، پشت خود را نیز بهبود می بخشید.

1. پایین تر شکم

این تمرین روی عضلات پایین شکم متمرکز خواهد شد. ماهیچه های شما قوی تر خواهد بود ، بنابراین حالت بهتری از پایین کمر خواهید داشت. می توانید این تمرین را روی زمین یا نیمکت اجرا کنید.

کمر شما باید روی زمین صاف باشد و زانوها باید در زاویه 45 درجه خم شوند. با  ((نفافزایش قد مقاله قبل تر)) انقباض شکم پایین خود به زانوها کمک کنید. حدود پنج ثانیه روی آن بمانید. سپس ، به آرامی به موقعیت شروع برگردید. این تمرین را حداقل 15 بار تکرار کنید.

2. بالا بردن پا

بالا بردن لگن یا بالا رفتن پا یک پیگیری مؤثر برای کاهش تمرینات سقوط ab است. با تقویت عضلات شکم ، قدرت کمر را نیز بیشتر بهبود خواهید بخشید.

این یک تمرین آسان و کارآمد است. من توانستم قد خود را با انجام برخاستن پا افزایش دهم. تأثیر این تمرین را هنگام تمرین عضلات کمر و شکم خود احساس خواهید کرد.

برای آماده شدن در این تمرین روی زمین صاف دراز بکشید. شما باید پاهای خود را به سمت بالا بکشید تا عمود بر بدن شما باشد. باسن خود را سه تا پنج اینچ از زمین بلند کنید و در حالی که ع ((نفافزایش قد مقاله قبل تر)) ضلات تحتانی شکم خود را به سمت بالا فشار دهید. هنگام بلند کردن ، پای خود را مستقیم نگه دارید.

با بازگشت به وضعیت شروع ، باسن را به آرامی پایین بیاورید. این تمرین را 15 بار تکرار کنید.

اگر من به طور طبیعی از طریق تمرینات پوستی قد خود را افزایش داده ام ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید. اما بیش از انجام تمرینات ورزشی ، باید یک سبک زندگی سالم را نیز حفظ کنید. اگر به ورزش ادامه دهید بدون اینکه سبک زندگی خود را ادامه دهید ، اتلاف وقت بسیار زیادی خواهد بود. بنابراین ، موفق باشید و از قد بلندتر لذت ببرید.

به دلیل مبارزات خود نویسنده با قد ، او می خواست یک سایت کوچک برای ارائه برخی از راه حل های جدید ارائه شده برای کمک به دیگران در دستیابی به حداقل یک اینچ زن و شوهر در کنار هم قرار دهد.

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/4278304

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد