افسانه های افزایش قد

نرمش کششی برای افزایش قد

((نرمش کششی برای افزایش قد مقاله قبل تر))

آیا واقعاً غذاهایی وجود دارند که باعث بلندتر شدن شما می شوند؟ باور کنید یا نه آنچه می خورید بر قد شما تأثیر می گذارد …

بنابراین بهترین غذاها کدام هستند؟
یکی از مهمترین عناصر برای کمک به رشد شما ، دریافت مقدار کافی کلسیم است. در حالی که بسیاری از مردم طرفدار مصرف بسیاری از لبنیات برای این امر هستند ، لبنیات دارای تأثیرات منفی زیادی بر سلامتی است که مزایا را از بین می برد.

گیاهخواری بهترین است
من اکیداً توصیه می کنم کلسیم را از طریق رژیم گیاهخواری دریافت کنید ، و بعضی از غذاهای بهتر سبزیجات سبز خام ، انجیر و بادام هستند.

پروتئین چیه؟
این یک اسطوره رایج است که گیاهخواران پروتئین کافی دریافت نمی کنند اما این کاملاً نادرست است. آجیل ، دانه و حبوبات حاوی تمام پروتئین مورد نیاز شما هستند. با این حال ، حتما آنها را حداقل 1 ساعت قبل از غذا خیس کنید تا هضم آنها راحت تر شود. اگر این کار را نکنید ، آنها می توانند بسیار بر سیستم گوارشی بدن تأثیرگذار باشند.

میوه و سبزیجات خام
اینها بهترین غذاهایی هستند که باعث افزایش قد شما می شوند و آنها باید بخش عمده ای از رژیم غذایی شما را تشکیل دهند. آنها به شما ویتامین ها و مواد معدنی دیگری که بدن شما روز به روز به آن نیاز دارد ، کمک می کند. در حالی که شما همچنین باید آجیل ، دانه و حبوبات مصرف کنید ، اطمینان حاصل کنید که میوه و سبزیجات رژیم اصلی شما هستند.

هنگامی که می خورید تفاوت زیادی ایجاد می کند …
میان وعده های بیشتر در مقایسه با خوردن چندین وعده غذایی بزرگ در طول روز ، راه برای ادامه است. این به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک می کند و بدن شما هورمون های رشد انسانی بیشتری تولید می کند (HGH) که به نوبه خود به رشد شما کمک می کند.

آب بحرانی است
همراه با رژیم غذایی گیاهخوار مطمئن شوید که مقدار زیادی آب بنوشید ، زیرا این به شما کمک می کند ماهیچه های شما رشد بهتری پیدا کنند و به نوبه خود بلندتر می شوند.

برای جلوگیری از در ALLCOSTS …

کافئین ((نرمش کششی برای افزایش قد مقاله قبل تر)) 
از کافئین خودداری کنید زیرا این کار باعث می شود بدن شما از جذب کلسیم دریافتی جلوگیری کند. اگر بدن نتواند کلسیم را از رشد خود جذب کند – این ساده است.

سیگار کشیدن و الکل
به همین ترتیب ، سیگار نکشید و الکلی بنوشید زیرا هر دو هورمونهای بدن را مختل می کنند و بنابراین شما را از رسیدن به پتانسیل کامل خود باز می دارند.

قرص ها و داروهای بلندتر را رشد دهید
ثابت شده است که اینها اثرات سلامتی بالقوه مخربی دارند و واقعاً به رشد قد شما کمک نمی کنند. فراموش نکنیم ، آنها معمولاً برای شما بازو و پا هزینه دارند و بهتر است آنها را از بین ببرید. ((نرمش کششی برای افزایش قد مقاله قبل تر)) 

ورزش را فراموش نکنید …
مهم نیست که چقدر سالم می خورید ، شما هرگز بدون انجام ورزش برای رسیدن به قد ، هرگز به پتانسیل خود دست نخواهید یافت. این به بدن شما در تولید HGH بیشتر کمک می کند ، و کار کردن نیز تمایل دارد به شما ستون فقرات محکم تری داشته باشد که به خودی خود باید 2-3 اینچ اضافه کند.

خط آخر …
با فرض اینکه شما مقدار زیادی میوه و سبزیجات طبیعی مصرف می کنید ، از این رو در وضعیت خوبی قرار دارید. اینها غذاهایی هستند که باعث رشد قد شما می شوند و باعث ایجاد قد می شوند

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2550501

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد