افسانه های افزایش قد

نرمش های افزایش قد

((نرمش های افزایش قد مقاله قبل تر))

((نرمش های افزایش قد مقاله قبل تر))

آرزوی همه برای قد بلند تر شدن است ، اما فقط تعداد معدودی در واقع هدف خود را از افزایش قد تحقق می دهند. چرا؟ خوب فقط به این دلیل که آنها کارهای صحیحی را انجام نمی دهند مانند اینکه چه نوع تمریناتی است. این همراه با یک امر مناسب می تواند حتی اگر شما 18 سال سن داشته باشید ، قد شما را دو برابر افزایش می دهد. در این مقاله به چند تمرین خواهیم پرداخت که می توانید برای تحریک هورمون رشد انجام دهید.

اما اول ، در اینجا نحوه رشد شما است. در جوانی هورمونهای شما همیشه فعال هستند و اگر من می توانم بگویم بیش از حد فعال هستند و تمایل دارند در تولید آنچه که ممکن است تولید کند کند شود. یکی از هورمون های متوقف شده EIG است که هورمون رشد است. و همانطور که گفتم ، کشش و ورزش می تواند دوباره آن را تحری ((نرمش های افزایش قد مقاله قبل تر)) ک کند و در واقع این است که چگونه قد خود را افزایش می دهید.

1- شما باید روزانه 10 دقیقه پای خود را دراز کنید و بعد از آن بلافاصله دراز کشیدن روی تخت ، دوش نگیرید زیرا بیشتر افراد تمایل دارند یکی را با آب داغ مصرف کنند که باعث رطوبت می شود و این مانعی برای هورمون رشد است. .

2- به مدت 5 دقیقه دیگر به شدت تمرین کنید تا عضلات شما مجبور شوند برای مدت طولانی تر از روز استراحت کنند.

در کل ، استفاده از 15 دقیقه از روز شما برای انجام تمرینات برای افزایش قد چندان بد نیست. همچنین باید بدانید که هیچ راه دیگری برای افزایش قد وجود ندارد. این بدان معناست که هیچ قرص ، مکمل یا جراحی هیچ نتیجه خوبی نخواهد داشت. فقط روش های طبیعی که باعث می شود بدن شما کار کند و EIG را تحریک کند ، موثر خواهد بود.

به گرم

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2200305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد