افسانه های افزایش قد

نرمش برای افزایش قد

((نرمش برای افزایش قد مقاله قبل تر))

اگرچه هیچ اثبات قابل توجهی مبنی بر اینکه مردم با رسیدن به سن خاصی متوقف نمی  ((نرمش برای افزایش قد مقاله قبل تر)) شوند وجود دارد ، اما هنوز هم بسیاری معتقدند که چنین تصوری درست است. با این حال ، برخی از کارشناسان رشد کشف کرده اند که رشد با افزایش هورمون های بدن انسان همراه است. در دوران بلوغ افراد بسیار زیاد می شوند. از طرف دیگر ، بزرگسالان هنوز هم می توانند از طریق 3 مرحله اینچ را به قد خود اضافه کنند ، که می توانند در خانه انجام دهند.

انجام تمرینات منظم حتی اگر از قبل بزرگتر باشید زیرا استخوانهای شما کشیده و کشیده می شوند می توانند قد را افزایش دهند. علاوه بر این ، انجام تمرینات منظم مانع از چاق شدن شما می شود ، باعث می شود استخوان های شما باعث کاهش استرس شوند. همچنین یک درک مشترک است که لاغر بودن باعث می شود قد شما بلند به نظر برسد. رژیم غذایی روش دیگری برای افزایش قد شماست. علاوه بر این ، می تواند استخوانهای شما را تحریک کند تا هورمون رشد بیشتری تولید کنند. با داشتن رژیم های غذایی و تغذیه مناسب می توانید به حداکثر رشد خود برسید. از غذاهایی که میزان زیادی اسیدها ((نرمش برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ی آمینه ، کلسیم ، پروتئین و کالری دارند ، بخورید تا بدنتان از استقامت و انرژی لازم برخوردار شود. همیشه بهتر است از طریق افزایش عادتهای غذایی به جای مصرف قرص های رشد یا مکمل ها ، رشد طبیعی را بدست آورید.
 
بررسی و مشاهده عملکردهایی که بدن شما هر روز انجام می دهد ، روش دیگری برای رشد قد است. در مورد فعالیتهای روزانه خود که ممکن است بر هورمونهای رشد شما تأثیر بگذارد ، زبانه بزنید. داشتن وضعیت صحیح ، رشد را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا در بیشتر مواقع می توانید به حالت ایستاده قرار بگیرید. تمام این 3 نکته را می توان درست در خانه خودتان انجام داد بدون اینکه نیاز به استخدام یا مشاوره با یک متخصص رشد داشته باشید.

می خواهی

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2929805

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد