افسانه های افزایش قد

مفافزایش قد

((مفافزایش قد مقاله قبل تر))

بلوک هیولا بن والاس را روی رندی فوی دیدید؟ چطور در مورد بلوک بزرگ او در Shaq در بازی های پلی آف NBA 2005؟

اگر یک چیز وجود دارد که بیگ بن در کنار برگرداندن دوباره خوب است ، مسدود کردن شوت آن است.

“من می خواستم مثل جادو عبور کنم ، مثل مایک پرش کنم ، مثل پرنده شلیک کنم و مثل Zeke توپ را بپوشانم. اما هیچ یک از اینها نتیجه ای نداشت. بنابراین من تصمیم گرفتم که دفاع و بازی برگشتم.” – بن والاس

در نخستین دیدار او ، مرکز / مهاجمین به طور متوسط ​​بیش از 15 ریباند و 3 ضربه در 39 دقیقه در هر بازی (2002-03)!

خوب ، این مرد 33 سال سن دارد ، بنابراین اگر سقوط آزاد نباشد ، تعداد او در حال کاهش است.
اما آیا می دانستید که یک بار چهار بار بازیکن دفاعی سال یک عمودی 39 اینچی داشت؟ یا اینکه ارتفاع واقعی او 6 فوت 7 in و 6 فوت 9 در (ذکر شده در) نیست؟

پس او برای رسیدن به چنین عمودی چشمگیر چه کرد؟ بیایید نگاهی به تمرینات او بیندازیم:

دوشنبه و پنجشنبه (سینه ، بازوها ، آبسه):

نیمکت پرس: 8 مجموعه ، 8 تکرار

فشار مطبوعات Tricep: 6 مجموعه ، 12 تکرار

DB دروغ فرمت سه: 6 مجموعه ، 12 تکرار

DB Flye: 6 مجموعه ، 10 تکرار

BB curl: 6 مجموعه ، 12 تکرار

Db Curl: 6 مجموعه ، 12 تکرار

سه شنبه و جمعه (پاها ، شانه ها ، پشت):

پسوند پا: 5 مجموعه ، 20 تکرار

مطبوعات پا: 5 مجموعه ، 20 تکرار

حلقه پا: 5 ست ، 20 تکرار

افزایش گوساله: 5 مجموعه ، 20 تکرار

Lat کشویی: 6 مجموعه ، تکرار 8-10

پرس شانه ماشین: 6 مجموعه ، 10 تکرار

پرس شانه DB: 6 مجموعه ، 10 تکرار

ردیف خم شده: 6 مجموعه ، 10 تکرار

همانطور که می بینید فقط برای حفظ چنین بدنی غالب کار زیادی است. در صورتی که فقط بخواهید جهش عمودی خود را بهبود بخشید ، دیگر نیازی به تمرین کپی کردن بیگ بن نخواهید داشت. در واقع ، ترکیب تمرینات وزنه ((مفافزایش قد مقاله قبل تر))  ای و پرش ممکن است مؤثرترین باشد:

می توانید این تمرینات وزنه ای را 2 بار در هفته امتحان کنید (یعنی دوشنبه و پنجشنبه) ، اما فقط در این صورت
شما به طور مرتب بسکتبال بازی می کنید و پاهایتان نسبتاً قوی است):

1. اسکوات – 3 مجموعه x 10

2. افزایش گوساله – 3 مجموعه x 10

3. پرس پا – 3 مجموعه x 10

4. پسوند پا – 2 مجموعه x 20

5. لنج – 3 مجموعه x 10

علاوه بر این می توانید این تمرینات پرش را امتحا ((مفافزایش قد مقاله قبل تر)) ن کنید (همچنین 2 بار در هفته ، یعنی سه شنبه ها و جمعه ها):

1. اسکوات پرش – 2 مجموعه x 75

2. صندلی پرش – 2 مجموعه x 30

3. جهش عمق – 2 مجموعه x 15

4. جعبه پرش – 2 مجموعه x 20

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرینات و چیزهای مهم در مورد پرش عمودی (به عنوان مثال چرا اغلب آنچه انجام نمی دهید مهمتر از کاری است که انجام می دهید) لطفاً به این صفحه نگاهی بیاندازید که اکیداً توصیه می کنم: http://www.howtodunk.org

مربی شخصی

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/1060529

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد