افسانه های افزایش قد

مغافزایش قد

((مغافزایش قد مقاله قبل تر))

می خواهید به بالاتر پرش کنید؟ – باید بدانید که کدام ماهیچه ها را آموزش می دهند.

افزایش ارتفاع پرش عمودی شما راهی عالی برای رقم زدن به رقبا است. با این حال ، اگر می خواهید قد خود را پرش کنید ، مهم است که بدانید کدام ماهیچه ها را باید آموزش دهید. در حالی که تعدادی از ماهیچه های مهم وجود دارد که به افزایش پرش عمودی شما کمک می کند ، سه گروه عضلانی کلیدی در پاهای شما وجود دارد که برای بالا بردن بدن شما از زمین نیاز به نیروی انفجاری دارد. من در مورد عملکرد هر یک از این گروه های عضلانی که از مفصل مچ پا شروع می شود ، سپس مفصل زانو و پایان دادن به مفصل ران صحبت خواهیم کرد.

فلکسورهای پلانتار مچ پا

فلکسورهای پلانتار مچ پا گروهی از عضلات هستند که کف پای شما را به سمت زمین می کشند. با این حال ، اگر پای شما در حال حاضر روی زمین باشد ، این عضلات توانایی بالا بردن پاشنه شما را از زمین دارند. به عبارت دیگر ، فلکسورهای پلانتار مچ پا شما بخش بزرگی از نیروی پرش را در مچ پا اعمال می کنند. بزرگترین فلکسورهای پلانتار عضلات گوساله شما هستند (پشت پا بین مچ پا و زانو).

دو ماهیچه اصلی در گوساله شما وجود دارد که از طریق تاندون آشیل به مچ پا شما متصل می شود. این عضلات گاستروکنمیوم و سولئوس شما هستند. گاستروکنمیوس از سطح بالاتری از این دو است و از نظر عضله سولئوس نزدیک پوست قرار دارد. گاستروکنمیوس در حرکت سریع نیرویی که برای پرش لازم است نقش اساسی دارد. ممکن است متوجه شده باشید که افرادی که می توانند برای یک سطح پرش پرش کنند ، معمولاً دارای عضلات معده معده و گاستروکنمی هستند.

برقی زانو

اگزوزنرهای زانو ماهیچه هایی هستند که زانوی شما را صاف می کنند. ماهیچ ((مغافزایش قد مقاله قبل تر)) ه های چهار سر ران ، کشنده اصلی زانو شما هستند. اینها عضلات بین زانو و مفصل ران ، در قسمت جلوی ران شما است. همانطور که از نام این مجموعه پیداست چهار عضله جداگانه وجود دارد که عضله چهار استخوان ران را تشکیل می دهند. با این حال ، آنها عموماً تقریباً در همان زمان منقبض می شوند تا از طریق تاندون پاتلا (برای صاف کردن زانو در حین حرکت پریدن) زور وارد بدن خود شوید. در صورت علاقه به شما ، نام عضلات چهار سر ران شما vastus medialis ، vastus intermedius ، vastus lateralis و رکتوس فموریس است. شما به عضلات چهار سر ران خود نیاز دارید تا به سرعت بتوانید زانوی خود را گسترش دهید (صاف کنید) تا بتوانید از سطح خود بلند شوید.

تقویت کننده های باسن

اگزوزنرهای هیپ هنگام پرش ، مفصل لگن را صاف می کنند (گسترش می دهند). بزرگترین اکستانسور لگن و حرکت دهنده اصلی در حین حرکت پرش ، gluteus maximus شما است. gluteus ((مغافزایش قد مقاله قبل تر))  maximus شما بزرگترین گروه گلوتئال عضلانی است (در باسن شما) ، همچنین شامل گلوتئوس مدیوس و گلوتئوس مینیموس است. با این حال ، گلوتئوس مدیوم و مینیموس هنگام پرش بیشتر از نقش اصلی حرکت می کنند تا شما را از زمین بلند کنند. با این حال ، شما به گلوتئوس ماکسیموس و همچنین همسترینگ (پشت ران) خود احتیاج خواهید داشت تا به شما کمک کند تا هنگام پرش به شما نیرو وارد کند.

کجا تا الان؟

به منظور افزایش قد پرش عمودی شما نیاز به آموزش این عضلات (و سایرین) به روشی خاص دارید تا بتوانید نیروی انفجاری را انجام دهید. فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را مانند تکنیک در نظر بگیرید. اگر علاقه مند به افزایش ارتفاع پرش عمودی خود هستید ، باید این وب سایت را که به ایجاد آن کمک کرده ام ، بررسی کنید. ما در وب جستجو کردیم و 13 برنامه پرش عمودی مختلف پیدا کردیم که w

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5744287

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد