افسانه های افزایش قد

مضرات جراحی افزایش قد

((مضرات جراحی افزایش قد مقاله قبل تر))

پرش عمودی

توانایی پرش عمودی در بسیاری از ورزش ها یک مزیت است. در نتیجه ورزشکاران زیادی وجود دارند که مایل به بالاتر رفتن هستند. آموزش پرش (همچنین به آن آموزش جهش عمودی گفته می شود) به عنوان روشی مؤثر برای افزایش قد پرش عمودی شما تبلیغ می شود. با این حال ، به نظر می رسد برخی از افراد به طور طبیعی قادر به پرش ارتفاع هستند. بنابراین وقتی صحبت از جهش عمودی شما می شود ، ژنتیک شما در مقابل آموزش پرش چه نقشی دارد؟ خوب چندین عامل مهم وجود دارد که بر ارتفاع جهش عمودی شما تأثیر می گذارد.

ساختار بدن – استخوانها

در حالی که بیشتر ورزشکاران 2 بازو و 2 پا دارند ، تفاوت های ساختاری مهمی بین افراد وجود دارد که تا حد زیادی توسط ژنتیک شما تعیین می شود. به عنوان مثال ، عوامل ژنتیکی بر سرعت و زمان رشد استخوان شما در سالهای نوجوانی تأثیر می گذارد. این تاثیری روی قد کلی شما ، طول اندام ، طول استخوان درشت نسبت به ساق شما ، نسبت طول استخوان ران (استخوان ران) به استخوان درشت نی (استخوان ساق پا) و سایر فاکتورهای موثر در ارتفاع دارد جهش عمودی شما هیچ آموزش کافی ساختار استخوان شما را بهبود نمی بخشد تا به شما امکان پرش بالاتر را بدهد.

ساختار بدن – عضلات و سیستم عصبی

قد شما قادر به پرش بستگی به توانایی بدن شما در اعمال نیروی انفجاری برای حرکت به دا ((مضرات جراحی افزایش قد مقاله قبل تر)) خل هوا دارد. ماهیچه ها و سیستم های عصبی شما در این توانایی اساسی است. ممکن است شما از اریب های عضلانی “چرخش سریع” و “چرخش آهسته” شنیده باشید. یک اسپرینتر المپیک به احتمال زیاد دارای سهم بالایی از پیچش سریع برای کندی نسبت پیچش ، شاید 90٪ چرخش سریع ، 10٪ چرخش کند است. یک دونده ماراتن المپیک احتمالاً برعکس است (بسیاری از چرخش های کند ، چند چرخش سریع). هر کس حداقل دارای برخی از پیچش های سریع و برخی از الیاف عضله چرخش کند است. ژنتیک در نسبت هریک نقش مهمی دارد. داشتن الیاف پیچش سریع تر یک مزیت برای اعمال نیروی انفجاری مورد نیاز برای جهش عمودی است.

جلوه های آموزشی – بله می تواند بالاتر پرش کند!

با این حال ، با نوع صحیح آموزش ، مطمئناً می توان ارتفاع پرش عمودی شما را بهبود بخشید و مهم نیست که ژنتیک شما چقدر خوب یا بد باشد. در حالی که آموزش به شما الیاف پیچش  ((مضرات جراحی افزایش قد مقاله قبل تر)) سریع تری نخواهد داد ، به شما کمک می کند تا آنهایی را که قدرتمندتر هستید را بسازید! قدرت انفجاری مورد نیاز برای جهش عمودی زیاد بستگی به قدرت و سرعت دارد که می تواند تحت تأثیر آموزش باشد.

بلند کردن وزنه ها به عنوان بخشی از یک برنامه استاندارد تمرین قدرت در ورزشگاه ممکن است به شما قدرت اما سرعت نمی دهد. کار بر روی دریل های سرعت ممکن است کمی سرعت اضافی به شما بخشد ، اما بدون داشتن نیرویی که شما را به داخل بدن سوق دهد ، سرعت به تنهایی کافی نیست.

پس از چه نوع تمرین پرش باید استفاده کنم؟

اگر علاقه مند به افزایش ارتفاع پرش عمودی خود هستید ، باید این وب سایت را که به ایجاد آن کمک کرده ام ، بررسی کنید. ما در وب جستجو کردیم

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5758861

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد