افسانه های افزایش قد

لژ کفش افزایش قد

((لژ کفش افزایش قد مقاله قبل تر))

بسیاری از تمرینات بلندتر در حال رشد وجود دارد که می توانید از طریق آن بگذرید تا به شما در افزایش قد طبیعی کمک کند. اینها روشهای طبیعی هستند که می توانید به جای اینکه از روشهایی مانند جراحی طولانی کردن پا یا کرم و ماشینهای گران قیمت صرفاً اتلاف وقت و هزینه استفاده کنید ، طی کنید. یکی از تمرین های بلندتر توصیه می شود که لگد زدن را انجام دهید ، لگد زدن است ، نه تنها بسیار مؤثر است بلکه همچنین طی کردن آن برای شما بسیار ساده است و شما نه تنها می توانید پیش بروید و این کار را در خانه انجام دهید بلکه می توانید این کار را انجام دهید خود را متناسب نگه دارید.

چگونه کار می کند

روش پشت این بسیار ساده است. با فشار دادن براق و ران و برآمدگی ران خود قادر خواهید بود برخی از شکستگی های میکرو در استخوان ها و عضلات خود ایجاد کنید. هنگامی که این شکستگی ها رشد می کنند به هر حال آنها طولانی تر می شوند ، متراکم تر و قوی تر می شوند که چند سانتی متر به ارتفاع فعلی شما اضافه می کنند.

اسنپ ​​کیک

اولین ضربه ای که ممکن است بخواهید امتحان کنید ، ضربه محکم و ناگهانی است. به این ضربه ضربه محکم و ناگهانی گفته می شود زیرا می خواهید در حین ضربه ضربه شلاق خود را بگیرید.

کاری که انجام می دهید این است که حرکت بالا بردن زانوی خود را به سمت بالا و سپس چسباندن ساق خود به سمت خارج و سپس بازگشت به حالت شروع کنید.

شما نمی خواهید بیش از حد زور وارد لگد شوید ، زیرا این امر می تواند خسارتهایی وارد کند.

می توانید حدود 20 بار از این حرکت عبور کنید و هر دو پا در بین تغییرات ساق استراحت دارد.

لگد لگد

ضربه آونگ یکی از حرکتهای سریع است. دیگر نیازی به خم شدن زانو یا هر چیز دیگری  ((لژ کفش افزایش قد مقاله قبل تر)) نخواهید داشت ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پای خود را در حالت صعودی مانند آونگ قرار دهید و بدون خم شدن زانو.

این ضربه روی طولانی تر شدن قسمت های ران شما تمرکز خواهد کرد و درنهایت بر قد شما افزوده خواهد شد.

یکبار دیگر می خواهید حدود 20 بار حرکت خود را طی کنید و هر دو پا بین تغییرات پا استراحت کند.

Kick Roundhouse

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک کیسه پانچ دارید ، این ضربه می تواند بسیار مؤثر باشد زیرا استرس را به استخوان ساق شما اضافه می کند.

ضربه دور خانه همان ضربه محکم و ناگهانی است که به غیر از این که شما مجبور هستید پایتان را به پهلو بچرخانید.

با گذر از این ضربات قادر خواهید بود تا شانه ها و  ((لژ کفش افزایش قد مقاله قبل تر)) چیزها و مچ پا را طولانی تر کنید و با گذراندن روزهای استراحت قادر خواهید بود این شکستگی ها را بهبود بخشیده و آنها را قوی تر و طولانی تر کنید.

روزهای استراحت و رژیمهای غذایی را باید در نظر داشته باشید زیرا این روزهایی است که بدن قرار است بهبود یابد و رشد کند. بنابراین شما می خواهید بدن خود را با مواد مغذی مانند پروتئین و کلسیم سوخت دهید تا به ترمیم هر چیزی که آسیب دیده باشد کمک کنید و در این صورت روزهای استراحت جایی خواهد بود که تمام بهبود و رشد اتفاق می افتد و همچنین باعث می شود زمان آسیب شما نیز کاهش یابد.

این تمرینات بلندتر در حال رشد یکی از معدود موارد است. همچنین اسپرینتینگ ، پریدن و دوچرخه سواری وجود دارد که می توانید از طریق آن نیز طی کنید.

به غیر از لگد زدن تمرین های بلندتر دیگری وجود دارد که می توانید خیلی سریع قد خود را افزایش دهید. می توانی چک کنی

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6946959

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد