افسانه های افزایش قد

لژ مخفی افزایش قد

((لژ مخفی افزایش قد مقاله قبل تر))

همیشه گفته می شود که برداشت اول تعداد زیادی دارد. و در جامعه ای وسواس به نظر می رسد که حق بیمه را به نمایش می گذارد ، یک قد کوتاه می تواند یک نفرین باشد. هر کجا نگاه کنید ، آنهایی هستند که دارای فریم های بلندتر هستند که مورد پرستش و ستایش قرار می گیرند – خواه ستاره های فیلم باشند یا ورزشکار یا مدل. و در حرفه زرق و برق ، ارتفاع شاید مهمترین نیاز است.

وقتی کوتاه هستید اشک وجود دارد ، شما از عدم اعتماد به نفس رنج می برید ، بسیاری از افراد به دلیل قد شما از احترام شما ناکام می مانند. و عزت نفس شما ضرب و شتم خوبی می گیرد. این نباید به این صورت باشد که پاسخ هایی برای مشکل شما وجود دارد.

می توان از طریق تمرینات قد بلند تر کرد و چند اینچ را به قاب خود اضافه کرد. و می توانید آنها را به جای عملیات و قرص های ظاهر شده از طریق راه های دیگر دریافت کنید. برخی تمرینات می توانند نتیجه مورد نظر شما را بدست آورند. در این مقاله ، قصد دارم چند تمرین بلندتر را برای شما بازگو کنم تا شما را در عرض چند هفته شلیک کنید. بنابراین این تمرینات برای بلندتر شدن کدام ها است؟

تمرینات بلندتر رشد کنید – کشش

تمرینات کششی ایمن ترین و سریع ترین شرط شما برای رشد سریع قد است. در سطرهای بعدی می خواهم چند تمرین افزایش قد را برای شما شرح دهم که ممکن است تمرین کنید. ((لژ مخفی افزایش قد مقاله قبل تر)) 

تمرین های بلندتر رشد کنید – در حالی که ایستاده اید خم به جلو حرکت کنید

این تمرین افزایش قد فریبنده ساده به نظر می رسد اما در واقع انجام آن بسیار دشوار است. و به همین دلیل است که اگر قادر به انجام صحیح آن باشید ، می تواند بسیار مؤثر باشد. این تمرین طولانی تر رشد را نیز از بین می برد و ستون فقرات را آرام می کند. این کار گردن ، باسن ، همسترینگ ، گوساله ها و کل پشت شما را دراز می کند.

با پاهای خود کمی از هم بایستید – در حدود 18 اینچ. دستان خود را مستقیماً بالای سر خود بلند کنید. مطمئن شوید که پاهایتان راست باشد. حالا به آرامی به جلو خم شوید و کشش خود را خم کنید اما دست ها را به سمت پایین به طرف زمین بپیوندید. با انگشتان و دستان خود سعی کنید پا ، مچ پا یا انگشتان پا را لمس کرده و سپس بگیرید ، بدون خم شدن زانوها.

سر خود را تا حد ممکن به زانوها نزدیک کنید. در  ((لژ مخفی افزایش قد مقاله قبل تر)) صورت امکان مقداری بیشتر امتحان کنید و بگذارید سرتان زانوها را لمس کند ، دوباره بدون خم کردن زانوها. به مدت 10 ثانیه محکم روی این موقعیت بمانید ، سپس بگذارید آرام. این تمرین را 5 بار در روز تکرار کنید و مدت زمان آن را به 20 ثانیه افزایش دهید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه از طریق تمرینات ساده قد بلندتر شوید؟ با پرش با طناب ، مأموریت تمرینات بلندتر خود را شروع کنید. هر روز صبح 30 دقیقه با طناب پرش کنید. همچنین به عنوان یک تمرین گرم کردن عمل خواهد کرد. تمرینات حلق آویز برای کشش بدن بسیار عالی است. می توانید هر روز چند دقیقه با کمک دستان خود از میله های محکم یا طناب آویزان کنید و مدت زمان بعد از هر چند روز را افزایش دهید. این قطعاً قد شما را افزایش می دهد.

سلام من جیم ونس هستم و امیدوارم مقاله شما را آموزنده و شاید حتی روشنگری بدانید. من به دنبال جواب مشکل کوچک خودم هستم

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/3961899

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد