افسانه های افزایش قد

لژهای افزایش قد

((لژهای افزایش قد مقاله قبل تر))

اکثر تمرینات برای بلندتر شدن قد به طور طبیعی بر کشش و طولانی کردن ستون فقرات شما تمرکز دارد. در حالی که این مکان بسیار خوبی برای شروع است و واقعاً می تواند قد شما را بلندتر کند ، این اولین قدم است که معمولا مبتدیان برداشته می شوند. این واقعیت که تراز کردن ستون فقرات شما و کشش دیسک های استخوانی آن می تواند باعث بلندتر شدن طنین بینی شما توسط افراد زیادی شود. با این وجود ، اغلب اوقات غافل می شود که استراتژی های مشابهی را می توان در ران ها و ساق های شما نیز اعمال کرد. فقط به طریقی که می توانید ستون فقرات خود را طولانی تر کنید ، نواحی استخوان ران و ساق پا نیز قابلیت طولانی شدن دارند. این رویکرد بسیار مشابه است ، از این رو ، از این رو شما باید به طور منظم تمرینات مناسب را انجام دهید. بنابراین ، برخی از این تمرینات که می توانید انجام دهید چیست؟ من از شما می خواهم که در مورد تمریناتی که می خواهم به شما نشان دهم ، یک ذهن باز داشته باشید. آنها را امتحان کنید و پیشرفت خودتان را ببینید. با این حال ، قبل از شروع ، لطفا با پزشک خود مشورت کنید.

به هر حال ، یکی از اولین تمرینات پا که می توانید شروع کنید ، لگد زدن است. تأثیر این است که هر ضربه به استخوان ران شما فشار بیشتری وارد می کند ، بنابراین این قسمت از پا را طولانی تر می کنید. انجام ضربات بسیار آسان است و نیازی به تجهیزات ندارد. من به شما پیشنهاد می کنم ضربه محکم و ناگهانی جلویی را انجام دهید: یک پا را دراز کنید و یک ضربه را بزنید. برای انجام صحیح این کار ، ساق پا را که دراز کرده اید باید از سطح زمین برای حدود دو پا (که تقریباً شصت سانتی متر است) از سطح زمین صاف کنید. ضربه خود باید خیلی سریع باشد. اما خیلی زیاد وارد ضربه نشوید. این تمرین نباید برای زانو دردناک باشد.

یکی دیگر از تمرینات عالی و آسان پرش است. برای اطمینان از اجرای صحیح ، پیشن ((لژهای افزایش قد مقاله قبل تر)) هاد می کنم روی نیمکت پرش کرده و سپس از روی نیمکت بکشید. همچنین بهتر است اگر ابتدا با هر دو پا پرش کنید. به آرامی شروع کنید و به یاد داشته باشید که این مسابقه نیست. از اجرای صحیح اطمینان حاصل کنید و به گونه ای پرش کنید که با انجام آن احساس امنیت کنید.

دوچرخه سواری را دوست دارید؟ اگر می خواهید قد بلندتر شوید ، بهتر است این کار را انجام دهید! این مهم نیست که شما آن را با دوچرخه واقعی انجام دهید یا بر روی یک دوچرخه ثابت. نکته مهم این است که صندلی دوچرخه را برای حدود دو تا چهار اینچ بالا می برید. سپس ، فقط دوچرخه سواری را شروع کنید! هرچه را ترجیح می دهید ، مرتباً ثابت نگه دارید یا آن را در قالب HIIT (تمرین با شدت زیاد) انجام دهید.

در آخر ، من می خواهم تمرین مورد علاقه شخصی من: sprints را با شما به اشتراک بگذارم. من عاشق انجام sprints هستم زیرا این تمرین معمولاً تا زمانی ادامه نمی یابد. دلیل این امر این است که اسپرینت ها بسیار سخت هستند و به مدت طولانی نمی توانند انجام شوند. به همین دلیل است که اطمینان از استراحت کافی  ((لژهای افزایش قد مقاله قبل تر)) بسیار مهم است. پاشیدن بسیار مفید و بسیار پرتحرک است ، بنابراین آنرا آسان کنید و از مصرف آن غافل نشوید. با انجام چندین اسپرینت کوتاه پنجاه تا شصت متری در سه روز در هفته می توانید نتایج خوبی کسب کنید.

هنگام انجام تمرینات برای افزایش قد طبیعی ، خیلی مهم است که به آرامی شروع کنید. پاها قویترین قسمت بدن انسان است. بنابراین ، این خطر وجود دارد که می توانید بیش از حد از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر بسیار بلندپرواز باشید. آن را یک بار و یک بار انجام دهید ، این بدان معناست که با یک تمرین شروع کنید تا اینکه به راحتی چندین بار در هفته انجام دهید. فقط پس از آن تمرین دیگری را انتخاب کنید و آن را از آنجا انجام دهید …

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند سانتی متر هنوز هم می توانید قد بلندتر کنید [http://www.howtogrowtalleronline.com/]؟ سپس رشد خود را تقویت کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6824700

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد