افسانه های افزایش قد

لقافزایش قد

((لقافزایش قد مقاله قبل تر))

تمرین های افزایش قد بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به بدن کمک کند قد شما بلند شود. تمرین اصلی برای تمرکز بر روی تقویت عضلات هسته و تمرین خوب وضعیت بدن است.

وضعیت ضعیف مشکلی است که می توانید روی آن کار کنید. هنگامی که وضعیت شما بهبود می یابد ، قد شما نیز بالا می رود. با نگه داشتن سر و شانه های خود ، بدون قرار گرفتن در حالت ایستاده و نگاه کردن به سمت پایین و یا خم کردن سر خود به پشت ، حالت ایستاده خوبی را تمرین کنید. اطمینان حاصل کنید که چانه شما به موازات زمین است و باسن شما یکنواخت است. تمرین خوب وضعیت بدن یکی از موثرترین تمرینات افزایش قد است.

روش دیگر برای استفاده در کنار تمرین خوب حالت تمرینی اصلی است. با تقویت و تقویت عضلات میانی ، به شما کمک می کند وضعیت بهتری داشته باشید که به نوبه خود شما را بلندتر نشان می دهد. در واقعیت قد شما بلندتر است ، زیرا دیگر هنگام قدم زدن یا ایستادن ، دیگر نمی توانید جلو بروید. افزایش قدرت اصلی شما نیز به کاهش درد کمر کمک می کند. ((لقافزایش قد مقاله قبل تر)) 

روش جالب دیگر برای افزایش قدرت اصلی استفاده از توپ تمرین است. تمرینات متعددی وجود دارد که می توانید با استفاده از یک توپ تمرینی برای افزایش قدرت هسته انجام دهید. یكی از روشهای رایج تر اینكه قرار دادن توپ با معده خود روی توپ است ، و سپس سعی كنید بدن خود را با دست و پاهایتان كه مستقیماً خارج است ، تعادل دهید. در ابتدا کار بسیار سختی است ، اما شما در آن بهتر خواهید شد. هرچه بیشتر با یک توپ ورزش کار کنید ، احتمال دارد که عضلات هسته ای قوی ایجاد کنید. ماهیچه های هسته ای قوی به وضعیت بدنی شما کمک می کنند و این باعث می شود قد شما بلندتر به نظر برسد.

یکی از بهترین تمرین های کششی برای افرادی که می خواهند قد خود را افزایش دهند این است که به سادگی از یک نوار آویزان شوند. از یک نوار کشش استفاده کنید ، اما به جای تلاش برای بلند کردن بدن ، به سادگی می توانید بر روی نوار چنگ بزنید و آویزان کنید. ضروری است که ابتدا صحیح کشش کنید. هرچه بیشتر بر روی یک ((لقافزایش قد مقاله قبل تر))  نوار آویزان شوید ، عضلات و تاندون های شما قوی تر می شوند. افزایش انعطاف پذیری تاندون های شما باعث می شود قد خود را کاملاً پر کنید.

روش عالی دیگر برای افزایش قد شما استفاده از ریباندر است که یک مینی ترامپولین است. نیروهای گرم منفی در بالای پرش باعث کاهش فشار بر روی ستون فقرات شما شده و به تدریج آن را دراز می کنید.

با انجام این تمرینات افزایش قد روزانه یا حتی هر روز دیگر ، مطمئناً نتایج خاصی را مشاهده خواهید کرد. حتی اگر واقعاً بلندتر نشوید ، وضعیت بدنی و تناسب اندام شما بسیار بهبود می یابد.

سلام! اسم من جیسون مکنزی است. من 2 سال گذشته در تجارت بازاریابی اینترنتی بوده ام که بیشتر روی صنعت الکترونیکی مصرفی متمرکز شده ام

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6830744

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد