افسانه های افزایش قد

لطافزایش قد

((لطافزایش قد مقاله قبل تر))

برای بعضی از افراد ناامید کننده است وقتی می بینند که اقوام و دوستان جوانشان بسیار بلندتر از آنهاست. به نظر می رسد امروزه به خصوص برای بچه های جوان یک روند بلندتر از مردها و اقوام پیر خود رشد کرده است ، این ممکن است ارتباطی با ژنتیک ، تغذیه و همچنین فعالیت هایی که به آنها می پیوندند ، باشد. بنابراین اگر شما یکی از نسل های قدیمی تری هستید که احساس می کنید از شما عقب مانده است ممکن است تعجب کنید که “چگونه می توانم قد خود را اکنون افزایش دهم و روشهای ممکن چیست؟”

افرادی که خود را تحت فشار قرار داده اند “من می خواهم قد خود را افزایش دهم!” زیرا آنها در دریافت شغل رویایی یا ارتقاء در محل کار دچار مشکل هستند. این می تواند بسیار مشکل ساز و از نظر احساسی استرس زا باشد به خصوص اگر راه حل های ممکن برای این مسئله طولانی را نمی دانید. عزت نفس یکی از معضلات است به خصوص اگر شما در زیر 5 فوت قد داشته باشید و در یک شرکت از افراد رقابتی کار کنید. حتی اگر مغز شغلی دارید ، اما به دلیل این مسئله عزت نفس کم دارید ، می تواند بر عملکرد شما و شانس ایستادگی شما تأثیر بگذارد.

برای کمک به شما در موفقیت در بهبود قد و عزت نفس خود ، تمرین های خاصی وجود دارد که می تواند رشد استخوان و ماهیچه ها را تقویت کند. به خاطر داشته باشید که هر فرد حتی پس از ماهها یا سالها از استفاده از این تمرینات ، نتایج مثبتی نخواهد دید. این به پاسخ بدن شما ، نیازهای غذایی ، ژنتیک و عواملی که می توانند مانع رشد شوند بستگی دارد.

در اینجا چند تمرین وجود دارد که می تواند به بهبود قد شما کمک کند:

* تمرینات شکمی

یکی از دلایلی که برخی افراد آنقدر کوتاه به نظر می رسند به دلیل وضعیت بد بدن است. با تقویت عضلات کمر می توانید وضعیت خود را بهبود بخشیده و بلندتر به نظر برسید. برای انجام این کار ، شما باید عضلات شکمی قوی نیز داشته باشید تا قسمتهای جلویی و پشت بدن شما تعادل برقرار کند. بنابراین ، وضعیت بهتری ایجاد می کند. توصیه می شود برای تحقق این اهداف ، ورزش افزایش پا و پایین آمدن شکم را امتحان کنید.

* ضربه پا جایگزین یا شنا زمین خشک

این تمرینات قسمت تحتانی کمر را هدف قرار می دهد و با گذاشتن صاف بر روی شکم شما شروع می شود و بدن باید کاملاً کشیده شود. بازوها را مستقیم ، کف دست ها را پایین بیاورید. پای راست خود را به اندازه توان ((لطافزایش قد مقاله قبل تر))  خود بالا ببرید (بالاتر از بازوی راست خود) و سایر پاهای خود را مستقیم نگه دارید. قبل از پایین آوردن پای راست ، این وضعیت را به مدت 4 ثانیه نگه دارید. همین کار را برای پای دیگر نیز انجام دهید تا زمانی که بتوانید این موقعیت را تا 20 ثانیه نگه دارید. این کار را به تدریج برای هر پا امتحان کنید و ببینید آیا می توانید به زمان مورد نیاز برسید.

* شنا كردن

بنابراین اکنون ممکن است بپرسید “چگونه شنا می تواند قد مرا افزایش دهد؟”

شنا شامل تمرینات قلبی و کششی همه در یک است. برای کمک به کشیدگی ستون فقرات از سکته مغزی استفاده کنید. تا زمانی که ستون فقرات و اندام شما بیشترین مزایا را برای کمک به رشد قد شما داشته باشد ، ممکن است از سکته های دیگر استفاده کنید.

* کشش

یکی از تمرین های اساسی که می تواند به شم ((لطافزایش قد مقاله قبل تر)) ا در افزایش قد کمک کند ، کشش است. این روش به خودی خود به کشش ختم نمی شود ، بلکه تمریناتی که از این روش استفاده می شود مانند جست و خیز ، دویدن ، تمرین مقاومت ، پرش ، شنا و بسیاری موارد دیگر. اینها به عنوان تمرینات کششی پویا طبقه بندی می شوند که به تولید هورمونهای رشد کمک می کند. و هرچه تمرینات مقاومت بالا با شدت بالا انجام دهید ، هورمونهای رشد بیشتری در بدن شما ایجاد می شود.

اگر به خودتان بگویید “من می خواهم قد خود را افزایش دهم” و هرگز نمی دانم چه کاری باید انجام دهم ، خوب ، اینها فقط اقدامات اساسی هستند که می توانید برای شروع کار خود انجام دهید.

شما می توانید منابع زیادی مانند کتاب های الکترونیکی و نکات برای افزایش قد خود پیدا کنید [http://www.increasemyheight.net/]. توجه داشته باشید که طبیعی را برآورده کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/4428355

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد