افسانه های افزایش قد

لصافزایش قد

((لصافزایش قد مقاله قبل تر))

کشش ها به دلیل توانایی بدن در توسعه می توانند قد را افزایش دهند. با کشش مناسب ، عضلات و استخوانهای ما طول آن را تا حدی افزایش می دهند. ستون فقرات به اندازه کافی الاستیک است که می توانید با انجام تمرینات مناسب طول آن را افزایش دهید. با ایجاد غضروف مهره ها به تنهایی ، فرد 3 اینچ بلندتر می شود. تمرین های کششی مناسب همچنین تولید هورمون رشد را آغاز می کند که وظیفه دارد 4 تا 6 اینچ در قد شما اضافه کند.

مطالعات و وقایع زیادی وجود دارد كه ثابت می كند امتداد ارتفاع افزایش می یابد. زنان قبیله کارن در تایلند کویل های برنجی برای بلند کردن گردن خود می پوشیدند. برخی از اعضای قبیله گردن دارند و به 10-15 اینچ می رسند. اینها نتایج کشش با افزایش تدریجی تعداد کویلهای برنجی است. با تمرینات کششی مناسب ، لازم نیست انگشترهای برنجی داشته باشید تا قد خود را افزایش دهید. انجام روال مناسب و کشش روزمره و انجام آن روزمره نتایج مشابهی به شما می دهد.

مدل ها از کشش برای به دست آوردن چهره ای بلند و سکسی استفاده می کنند. بدن بلند و باریک آنها محصولی از کشش منظم است. یوگا که توسط مدل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، شکل دیگری از کشش است که به افراد مشهور کمک می کند تا بدن های زیبایی خود را حفظ کنند. تقریباً می توانیم ببینیم که مدلهای Victoria’s Secret هرچند وقت یک بار کشش دارند.

ورزشکاران بخصوص بسکتبالیست ها برای افزایش قد به حرکات کششی متوسل می شوند. قرار نیست آنها به قدری قد بلند باشند. روزمره تمرینات روزانه آنها باعث شده است که ماهیچه ها و استخوان های آنها برای د ((لصافزایش قد مقاله قبل تر)) ستیابی به درجه مطلوب پیشرفت کند. در مقایسه با افراد عادی ، ورزشکاران به دلیل کشش تنهایی 4 تا 6 اینچ بیشتر رشد می کنند. بدن بلند آنها ادای احترام به کشش روزمره است. ورزشکاران حتی مربیان حرفه ای را استخدام می کنند تا روال کششی متناسب با ورزش آنها داشته باشند. آیا می دانید که بازوی پرتاب بسکتبال نسبت به دیگری طولانی تر است؟

کشش بهتر است اگر صبح زود انجام شود درست درست بعد از بیرون آمدن از رختخواب. در این دوره ستون فقرات انعطاف پذیر است زیرا خوابیدن ستون فقرات را از فشار ناشی از سر برطرف می کند. انجام 20 دقیقه به طور منظم از حرکات باعث افزایش قد 3 تا 3 اینچ در اوایل 6 هفته می شود. همچنین خوابیدن حداقل 8 ساعت در روز بسیار مهم است. یكی از مهمترین اهداف حرکات کششی بهبود ستون فقرات برای طولانی تر شدن آن است و خوابیدن نیز در دستیابی به آن کمک خواهد کرد.

اگر بیش از 23 سال سن دارید ، امید خود را از د ((لصافزایش قد مقاله قبل تر)) ست ندهید زیرا کشش مناسب باعث افزایش قد می شود حتی اگر افراد دیگر اینگونه بگویند. اگرچه افراد جوانتر می توانند بیشترین سود را در کشش داشته باشند ، اما اواسط دهه 20 هنوز هم می تواند چند اینچ بدست آورد. گزارش هایی وجود دارد که حتی فردی که 25 سال سن دارد می تواند به طور متوسط ​​3 اینچ بدست آورد.

ایجاد روال کششی بسیار مهم است. کشش مناسب باعث افزایش قد می شود زیرا ستون فقرات ، گردن و استخوان های دیگر را هدف قرار می دهد. نظم و انضباط و ثبات نقش بسزایی در رسیدن به رویای شما به قد بلندتر شما دارد. این کشش ها اگر به طور مرتب و با استفاده از تکنیک های مناسب انجام شود ، ارتفاع را افزایش می دهند.

آنتونی ایزیل تراویس محقق و نویسنده در زمینه چگونگی افزایش قد است. با کشش می توانید قد خود را به اندازه 4 تا 6 اینچ افزایش دهید. منو نکن

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/3508690

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد