افسانه های افزایش قد

لایف سنس افزایش قد

((لایف سنس افزایش قد مقاله قبل تر))

رشد طبیعی همیشه موضوعی است که در سالهای نوجوانی متولد می شود. شما می بینید که همه در حالی که شما در آنجا ایستاده اید ، از ارتفاع خود بالا می روند و تعجب می کنند که چرا هنوز در ایستگاه آغاز هستید. این ممکن است شرم آور باشد که افرادی که شما می شناسید (که در واقع از آنها کوتاهتر هستند) اکنون بلندتر از شما هستند. گاهی اوقات موضوع تمسخر در بین نوجوانان است. اما ، شما در واقع دو انتخاب دارید – کار در گرفتن چند اینچ و یا مقصر دانستن سخنان کلوخه با سرزنش ژنهای ارثی خود برای بلندتر بودن. وراثت ژنتیکی چیزی است که ما در آن صلاحیت آن را نداریم اما می توانیم با هل دادن آن از طریق حد ، ژنهای خود را حداکثر کنیم تا بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم. اگر مسئله بزرگی برای شما باشد ، آنگاه دلیل منصفانه ای برای شما خواهد بود که برای آن سخت تلاش کنید.

افزایش قد شما به معنای این است که شما باید رژیم صحیحی را حفظ کنید ، این به شما کمک می کند تا ژنهای شما در رشد قد بلندتر کار کنند. این بدان معناست که باید EAT RIGHT بخورید!

بنابراین ، چه چیزی را باید بخورم؟

1 – غذاهای سرشار از ویتامین D

ویتامین D همیشه به عنوان ویتامین آفتاب خوانده می شود زیرا در درجه اول این ویتامین از خورشید به دست می آید اما کاملاً درست نیست. دلیل این امر این است که شما نه تنها می توانید از خورشید دریافت کنید بلکه از غذاهایی که می توانید در سوپر مارکت بیابید و برای مصرف شما نیز در دسترس باشد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به هیچ وجه لازم نیست اما به ویژه هنگامی که خورشید هنوز طلوع می کند مفید نیست.

بنابراین ، در اینجا برخی از غذاهایی که شما به جای خورشید مصرف می کنید آورده شده است:

* مارگارین

* روغن کبد ماهی کاد

* شاه ماهی

* ماهی قوطی کنسرو شده

* کره های غنی شده ((لایف سنس افزایش قد مقاله قبل تر)) 

* کیپر

* ماهی خال مخالی

دریافت ویتامین D برای مصرف شما به شما در رسیدن به قد بلند تر کمک می کند اما نباید از دوز توصیه شده روزانه تجاوز کنید. به یاد داشته باشید ، بیش از حد بسیاری از همه چیز هنوز برای سلامتی نیز بد است حتی اگر به معنای مفیدی مفید باشند.

کمبود یا عدم وجود ویتامین D از بدن باعث می شود استخوان های شما شکننده و نرم شوند ، این امر بر وضعیت کلی شما تأثیر می گذارد و در نهایت مانع روند رشد خواهد شد. بنابراین ، مسیر بلندتر شدن به معنی مقدار زیادی ویتامین D برای شما خواهد بود.

2 – غذاهای سرشار از پروتئین

بزرگترین منبع پروتئین ، گوشت بدون چربی است ((لایف سنس افزایش قد مقاله قبل تر))  و بنابراین ، برای تأثیر بر میزان رشد خود ، باید بیشتر از این نوع مواد غذایی مصرف کنید. با این حال ، شما باید مطمئن باشید که آن پروتئین ها را به انرژی مورد نیاز خود تبدیل می کنید.

متابولیسم شما تا حد زیادی بر میزان رشد شما تأثیر خواهد گذاشت. دلیل آن این است که سوخت و ساز بدن شما باعث تولید هورمون های رشد خواهد شد. این به شما کمک می کند که به هیچ وجه رشد خود را بدست آورید.

همچنین در اینجا چیز مهمی وجود دارد که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید!

آیا می دانید در مدت زمان 6 هفته می توانید 1 تا 4 اینچ قد بلندتر داشته باشید؟ این ممکن است برای شما غیرممکن به نظر برسد اما صد در صد حقیقت است. یک راز علمی اثبات شده وجود دارد که باعث می شود قد شما به طور طبیعی قد بلندتر شود (صرف نظر از سن ، قد و جنسیت فعلی شما) http://growtallernaturally101.com]. اگر می خواهید از این ثانیه یاد بگیرید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/3177674

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد