افسانه های افزایش قد

قیمت پد افزایش قد

((قیمت پد افزایش قد مقاله قبل تر))

دستیابی به افزایش قد آسان نیست ، اما اگر چند نکته آسان را دنبال کنید ، ممکن است. بسیاری از افراد آرزو می کنند قد بلندتر شوند زیرا کوتاه بودن بسیار نامساعد است. مشاغلی وجود دارد که به قد خاصی نیاز دارد و اگر کوتاه باشید در آن صورت استخدام نخواهید شد. کوتاه بودن نیز دلیل ناامنی برخی افراد است. اگر کوچکترین کسی در حلقه دوستان یا خانواده باشد ، می توانید خودآگاه شوید. برخی افراد تمایل دارند از کوتاه بودن ناامن شوند. فرمول دقیقی برای افزایش قد شما وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر قد شما مانند سن و ژنتیک شما تأثیر بگذارد. اگر شما نیز با والدین کوتاه متولد شده اید ، تمایل به کوتاه بودن نیز دارید. اگر بلند بودن در ژنهای شما وجود دارد زیرا یکی یا والدین شما قد بلند دارند ، احتمالاً قد شما نیز بلندتر است. ممکن است قد شما در سن خاصی متوقف شود که معمولاً در حدود 18 تا 20 سالگی باشد. با این حال ، اگر شما یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم را ترکیب کنید ، می توانید فراتر از این حد سنی رشد خود را ادامه دهید.

با ورزش به طور طبیعی بلندتر رشد کنید

ورزش منظم یکی از رازهای افزایش قد است حتی اگر فراتر از سن نوجوانی خود باشید. تمرینی که شامل کشش است در افزایش قد شما بسیار مؤثر است زیرا به رفع فشار در نخاع و کشش بدن کمک می کند. تمرینات حرکات ((قیمت پد افزایش قد مقاله قبل تر))  کششی همچنین باعث تقویت عضلات هسته و بهبود انعطاف پذیری و وضعیت بدن شما می شود. این تمرینات را می توان با یا بدون استفاده از تجهیزات دیگری انجام داد. یکی از رایج ترین تمرین های کششی استفاده از نوار کشش است که وضعیت بدن شما را اصلاح می کند و روی عضلات مختلف کار می کند. یکی دیگر از تمرینات کششی ، “لمس کردن انگشتان پا” است که ستون فقرات و عضلات همسترینگ را درگیر می کند. جستجوی دوچرخه سواری ، دوچرخه سواری و شنا نیز برای افزایش قد شما بسیار عالی است.

رشد با یک رژیم غذایی سالم

ورزش برای افزایش قد شما کافی نیست. شما باید آن را با یک رژیم غذایی سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی تکمیل کنید. رشد بدن توسط هورمون رشد انسانی یا HGH کنترل می شود ، بنابراین شما باید رژیم غذایی بخورید که به افزایش HGH در بدن شما کمک کند. این هورمون رشد بافت ها و ماهیچه ها را تحریک می ((قیمت پد افزایش قد مقاله قبل تر))  کند و قدرت استخوان را افزایش می دهد. رژیم غذایی سرشار از کلسیم همچنین به افزایش قد و استحکام استخوان کمک می کند. رژیم شما همچنین باید شامل مواد غذایی سرشار از ویتامین D ، ویتامین C ، ویتامین A ، ویتامین B1 ، ویتامین B2 و آهن باشد. همچنین بهتر است از نوشیدنی های گازدار و خوردن مواد غذایی پر چربی ، قند و نمک خودداری کنید.

وضعیت خود را برای افزایش قد اصلاح کنید

بسیاری از مردم متوجه نیستند که وضعیت آنها باعث می شود قد کوتاه به نظر برسد. باید نسبت به وضعیت خود آگاه باشید و از کوبیدن خودداری کنید. سعی کنید هنگام نشستن به مدت طولانی ، پشت خود را صاف نگه دارید. می توانید یک بالش را در پشت خود قرار دهید تا صاف شود. به یاد داشته باشید که هنگام نشستن یا راه رفتن یک حالت صاف اما آرام داشته باشید زیرا اگر کمر شما خیلی سفت باشد ، می تواند باعث کمردرد نیز شود. اینها همچنین کفش های پشتیبان هستند که می توانند در امر جسد کمک کنند

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/8527457

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد