افسانه های افزایش قد

طلسم افزایش قد

((طلسم افزایش قد مقاله قبل تر))

چه قندهایی برای رشد قد طبیعی طبیعی مفید هستند؟ رژیم سالم کربوهیدرات برای رشد طولانی تر 4 راه هوشمندانه چیست؟

کربوهیدرات ها امروز با توجه به یک ذهن جدید تازه توجهشان را جلب می کنند! وقتی به “کربوهیدرات” فکر می کنید ، آنچه به ذهن شما خطور می کند: نان غلات سبوس دار ، لوله کشی برنج باسماتی داغ ، fettuccini شکمبه ، پاپ کورن تازه پخته شده ، سیب زمینی های شیرین ، کرفس دلمه ای ، ذرت تازه تابستانی روی کبه ، هلو آبدار یا شیرین انبه ، یک موز تازه ، لوبیای پخته شده با طعم ، شیرین یخ زده های شیرین و میوه های خوشمزه و بیشتر.

همه این غذاهای مغذی می توانند کربوهیدرات ها ، یک دسته مهم مواد مغذی را در صفحه شما قرار دهند! قندها ، نشاسته ها و فیبر: همه آنها به یک ماده مغذی منحصر به فرد به نام کربوهیدرات ها تعلق دارند. به عنوان مواد مغذی انرژی ، قندها و نشاسته ها سوخت اصلی بدن برای افزایش قد هستند.

تمام کربوهیدرات ها از همان سه عنصر ساخته شده اند: کربن ، هیدروژن و اکسیژن. نام “کربوهیدرات” از ترکیب شیمیایی آن گرفته شده است. “Carbo-” به معنی کربن است. “-هیدرات” به معنای آب یا H2O است. برای ساخت انواع مختلف کربوهیدرات ، این عناصر ابتدا در واحدهای واحد تنظیم می شوند. قندها فقط از یک یا دو واحد ساخته شده اند. آنها “ساده” به حساب می آیند. ساخته شده از بسیاری از واحدهای قند ، نشاسته و فیبر پیچیده تر هستند.

شاید تعجب کنید که آیا می توانید با نشاسته بلندتر شوید؟ اگر نشاسته از شکر ساخته شده است ، چرا آن را شیرین نمی کند؟ اندازه مولکول تفاوت ایجاد می کند. مولکول های نشاسته بزرگتر هستند. بر خلاف قندهای کوچکتر ، مولکول های نشاسته خیلی بزرگ هستند تا روی گیرنده های جوانه های طعم شما قرار بگیرند ، بنابراین شیرین نمی شوند. اما مدتی یک کراکر نشاسته را در دهان خود نگه دارید. هنگامی که آنزیم های هضم شده در بزاق ، نشاسته آن را به شکر شکسته می شوند تا بلندتر شوند ، ترقه شروع به طعم شیرین می کند. مولکول های قند به اندازه کافی کوچک برای طعم دادن هستند. دریافت یک ترقه؛ امتحان کن

نشاسته ها و فیبر چیز مشترکی دارند. آنها پلی ساکارید هستند. “پلی” به معنی بسیاری است. اگر به این نتیجه رسیدید که آنها از بسیاری از واحدهای قند تشکیل شده اند ، کاملاً درست است! آنها زنجیره های قند طولانی تری هستند. نشاسته از غذاهای گیاهی مانند برنج ، ماکارونی ، سیب زمینی ، لوبیا و محصولات غلات تشکیل می شود.

از پیچیده تا ساده! به طور خلاصه ، این چیزی است که هنگام هضم نشاسته ها اتفاق می افتد. قبل از جذب شدن آنها از دستگاه گوارش به جریان خون ، آنها به ساده ترین قندها شکسته می شوند: گلوکز ، گالاکتوز و فروکتوز. سپس ، در جریان خون ، قندهای تک به سلولهای بدن شما منتقل می شوند ، جایی که برای افزایش قد آنها به انرژی تبدیل می شوند. به جز فیبر ، کربوهیدرات ها – قندها و نشاسته ها – در هنگام هضم به قندهای مجزا تجزیه می شوند. بدن شما منبع غذایی آنها را تشخیص نمی دهد.

در حال حاضر که قندهای مجردی هستند ، مونوساکاریدها ، مانند فروکتوز موجود در میوه ها ، می توانند همانطور که هستند جذب شوند. در مورد دیسکاریدها صادق نیست: ساکارز ، لاکتوز و مالتوز. آنزیم های گوارشی آنها را نیز تجزیه می کنند. برخی از افراد به اندازه کافی آنزیمی به نام لاکتاز تولید نمی کنند. آنها در هضم لاکتوز یا قند شیر مشکل دارند.

چرا قندهای اضافه شده را محدود می کنیم؟ برای یک ، آنها فقط به کالری کمک می کنند. بسیاری از مواد غذایی حاوی قندهای اضافه شده دارای انرژی هستند اما تعداد کمی از مواد مغذی دیگر نیز وجود دارند و ممکن است غذاهای مغذی بیشتری را به همراه ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن جایگزین کنند. برای مقایسه ، بسیاری از سبزیجات نشاسته ای ، حبوبات (لوبیا خشک) و محصولات غلات دارای چربی کمتری هستند اما بیشتر ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند. دوم ، نشاسته های قند مانند شکر و قندهایی که به طور طبیعی وجود دارند- می توانند باعث پوسیدگی دندان شوند ، به خصوص در میان وعده های مکرر. ((طلسم افزایش قد مقاله قبل تر)) 

فقط فیبر ، یک پلی ساکارید دیگر ، وقتی بلندتر می شوید ، تا حدودی در بدن باقی مانده است. بسیاری از حیوانات می توانند فیبر را هضم کنند. با این حال ، آنزیم های گوارشی انسان نمی توانند فیبر را در واحدهایی که به اندازه کافی برای جذب هستند ، تجزیه کنند. بنابراین فیبر نمی تواند یک منبع انرژی برای بلندتر شدن باشد. این کیفیت بسیار بالا باعث می شود فیبر منحصر به فرد برای ارتقاء سلامت شما به روش های دیگر واجد شرایط باشد.

وقتی واقعاً فعال هستید و بلندتر می شوید ، ممکن است کالری بیشتری لازم داشته باشید. اگر برنامه غذایی کلی شما سالم است ، قندهای اضافه شده می توانند مقداری از آن انرژی اضافی را به عنوان کالری اختیاری تأمین کنند. با خردمندانه انتخاب شده ، غذاهای غنی از کربوهیدرات و غذاهای غلات سبوس دار و غنی شده ، میوه ، سبزیجات ، لوبیا بیشتر از انرژی تأمین می کنند. توجه زیادی به نقش آنها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، فشار خون بالا و برخی سرطان ها ش ((طلسم افزایش قد مقاله قبل تر)) ده است. بسیاری از غذاهای حاوی کربوهیدرات حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و گیاهان مهمی نیز هستند. و غذاهای غنی از فیبر ، فواید زیادی را ارائه می دهند. به همین دلیل دستورالعملهای رژیمی توصیه می کنند: میوه ها ، سبزیجات و غلات غنی از فیبر را غالباً انتخاب کنید.

غذاهای حاوی کربوهیدرات متراکم از مواد مغذی ممکن است به تنظیم وزن و افزایش قد کمک کند ، به خصوص هنگامی که با فعالیت بدنی منظم ترکیب شود. در بین زمینه های تحقیق: (1) غذاهای حاوی کربوهیدرات ، به ویژه غذاهای سرشار از فیبر ، ممکن است به سیری کمک کنند بنابراین افراد کمتر غذا بخورند ، (2) رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا ممکن است کالری کمتری برای همان مقدار مواد غذایی نسبت به رژیم غذایی کم داشته باشد. رژیم غذایی چربی؛ و (3) کربوهیدرات اضافی به اندازه کالری موجود در منابع دیگر به چربی بدن تغییر نمی کند. گوش به زنگ باشید!

برای کودکان ، یک رژیم غذایی مغذی به طور کلی سلامت را تقویت می کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد