افسانه های افزایش قد

سن افزایش قد

((سن افزایش قد مقاله قبل تر))

علیرغم آنچه بسیاری افراد فکر می کنند ، چند امتداد وجود دارد تا شما را قد بلندتر کند. کشش یکی از بهترین روشها برای افزایش قد است. این امر به این دلیل است که به ماشه HGH کمک می کند ، که به رشد بافت ها و استخوان های شما کمک می کند. این امر به ویژه برای بافت های پا اهمیت دارد.

علاوه بر این ، کشش به رفع فشار نخاع کمک می کند. افراد زیادی بند ناف را فشرده می کنند و این یکی از مواردی است که باعث کمردرد می شود. بنابراین ، با طولانی تر کردن آن نه تنها رشد خواهید کرد بلکه در بسیاری موارد درد کمر نیز از بین می رود.

تعدادی کشش وجود دارد که کار می کند. در اینجا 2 مورد برتر ذکر شده است:

شماره 1) پدال زدن

برای این یکی ، شما در رختخواب می نشینید ، پاهای خود را بالا می برید و دست ها را در زیر باسن قرار می دهید. از آنجا ، به سادگی پدال زدن را برای یک دقیقه کامل شروع کنید.

شماره 2) پیچ و تاب

این یکی دیگر است که کار می کند. برای این یکی ، شما به سادگی ایستاده اید ک ((سن افزایش قد مقاله قبل تر)) ه بازوها تا آنجا که می توانند به بیرون بروند ، ایستاده اند.

سپس ، تمام قسمت بالایی بدن را تا جایی که می توانید به یک طرف بکشید ، بدون اینکه بدن پایین را حرکت دهید. حتماً از هر طرف حداقل 4 ثانیه در این حالت بمانید.

در کنار این نکات ، به خاطر داشته باشید که رژیم غذایی در تولید HGH نقش مهمی دارد. هرچه سالم تر بخورید ، سیستم شما HGH بیشتر تولید می کند.

مطمئن شوید که مقدار زیادی میوه و سبزیجات خام را مصرف می کنید ، و این باید جزء برنامه غذایی شما باشد. این مواد غذایی بیشترین مواد مغذی از هر چیز را دارند و هر چه مواد مغذی شما بیشتر باشد ، بهتر کار می کند … و به نوبه خود HGH بیشتری ایجاد می کند. ممکن است بخواهید روزانه 24+ اونس آب سبزیجات مصرف کنید ، زیرا این امر همچنین نشان داده است که سلامت را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

اطمینان حاصل کنید که هر روز به شدت ورزش کن ((سن افزایش قد مقاله قبل تر)) ید. این ثابت شده است که HGH بدن را تولید می کند. برخی از بهترین تمریناتی که انجام می شود تمریناتی است که شامل کشش در کل بدن مانند پریدن است. به همین دلیل بسکتبال ، شنا و والیبال در واقع برخی از ورزشهای عالی برای افزایش قد هستند.

نکته مهم این است که تمرینات شما INTENSE است. ثابت شده است که تمرینات نیرومند نسبت به ورزش غیر شدید HGH بیشتری تولید می کند. به عبارت دیگر ، 5 دقیقه اسپرینت به اندازه 60 دقیقه دویدن آهسته بیش از حد ، اگر HGH بیشتر نباشد ، تولید خواهد کرد.

نتیجه گیری- کوتاه بودن را قبول نکنید. این 2 کشش را برای افزایش قد شما به همراه تغییر عادات سبک زندگی خود اجرا کنید و نتیجه خواهید دید.

تو

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5661950

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد