رشد در زمان بلوغ

رشد در زمان بلوغ – رشد حداکثر در دوران بلوغ

رشد در زمان بلوغ – بسیاری از افراد آرزو می کنند بدانند که در دوران بلوغ به سرعت رشد می کنند ، بله همه ما در این مرحله رشد می کنیم اما سوال اصلی که همه به آن علاقه دارند این است که چگونه می توانند در این دوره رشد خود را به حداکثر برسانند تا بتوانند خود را تحت فشار قرار دهند تا یک رشد بزرگتر رشد کنند. . جواب بسیار ساده است و در مقاله بعد توضیح داده شده است تا به همه شما کمک کند یاد بگیرند که چگونه هورمون رشد انسانی خود را بطور طبیعی تقویت کرده و در دوران بلوغ بلندتر شوند.

 

اولین چیزی که می خواهید روی آن تمرکز کنید رژیم غذایی است. رژیم غذایی به کسانی که عادتهای غذایی بدی دارند ، کمک نمی کند که نه تنها سالم تر شوند بلکه به شما کمک می کند تا بچه ها به میزان کافی از مواد مغذی و ویتامین هایی را که برای رشد حداکثر در بدن استفاده می کنند ، دریافت کنند.

 

شما می خواهید یک رژیم غذایی با مقدار زیاد …

  • ویتامین C (میوه ها و انواع توت ها) به عنوان این می تواند در جلوگیری از اسکروبی (استخوان های ضعیف) ، به استخوان های سالم کمک کند و به سلول های پروتئینی در کنار هم بماند

کلسیم (شیر ، ماهی ، سبزیجات سبز ، لبنیات) زیرا این به تقویت استخوان و دندان شما کمک می کند

  • آهن (جگر ، گوشت قرمز ، زرده تخم مرغ) زیرا این امر به رشد کمک می کند
  • پروتئین (گوشت ، دانه ، تخم مرغ ، غلات) زیرا این عمل به بدن شما در روند ترمیم و رشد کمک می کند

 

این اولین چیزی است که می خواهید روی آن تمرکز کنید. همچنین بسیاری از این غذاها به شما در افزایش میزان هورمون رشد انسانی (HGH) که بدن قادر به تولید است کمک می کند. رژیم غذایی شما همچنین در بهبودی که از حرکات کششی و ورزش هایی که انجام می دهید و همچنین قد بلندتر خواهید بود ، به بدن کمک می کند.

 

مورد بعدی ایجاد یک برنامه عملی برای طی کردن در تابستان با کشش و تمرین است.

کشش های متنوعی وجود دارد که شما می توانید صبح هنگام بیدار شدن و قبل از رفتن به خواب در شب ، صبح انجام دهید. این امتدادها شامل کششهای معروف مانند کبرا ، حرکت ساده پیچش ایستاده و یا حتی کشش خود در مقابل یک دیوار و رسیدن به بالاترین حد ممکن است. بیشتر کشیدگی های یوگا و سایر نقاطی که ستون فقرات را هدف قرار می دهند مواردی هستند که شما می خواهید به دنبال آن باشید و انجام آنها خیلی طول نمی کشد تا در طول صبح انجام دهید.

 

تمرینات کمی پیچیده تر است ، اصلی ترین تمریناتی که توصیه می شود شنا ، اسپرینت ، دوچرخه سواری ، بسکتبال ، طناب پرش و حتی لگد زدن است که باعث رشد در زمان بلوغ می شود .

اینها مناطقی از بدن است که به راحتی افزایش یافته و مستقیم می شوند. ساق پا ، ران و ستون فقرات.

 

آخرین چیزی که شما باید روی آن تمرکز کنید استراحت است. این امر بسیار حیاتی است زیرا در این حالت بدن شما بهبود می یابد و در دوران بلوغ برای تقویت هورمون HGH خود به خواب زیادی نیاز خواهید داشت (حدود 8-10 ساعت خواب بی تحرک).

 

موقعیتی که در آن می خوابید همچنین هنگام فکر کردن در مورد چگونگی افزایش قد در دوران بلوغ مهم است. شما باید بدون بالش روی پشت خود صاف باشید تا فشار از ستون فقرات شما برطرف شود و به وضعیت خواب شما در یکی از آن موقعیت های راحت آسیب نرسانید که اگر بخواهید قد بلندتر شود ، واقعاً برای شما مناسب نیست. .

 

این فقط یک معرفی مختصر است ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رشد سریع قد پیدا کنید و این به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه قد خود را در طول تابستان افزایش دهید. همچنین می توانید در وبلاگ ما بارگیری اطلاعات را در وبلاگ ما در GrowingTaller4Idiots پیدا کنید که به شما نکاتی ، حرکات ورزشی ، تمرینات ، نکات مربوط به رژیم غذایی و غیره در مورد بلندتر شدن قد اضافه می کند به علاوه یک روش اثبات احمقانه گام به گام برای رشد قد طبیعی تر (” قد ارتفاع “)

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد