افسانه های افزایش قد

راه هایی برای افزایش قد

((راه هایی برای افزایش قد مقاله قبل تر))

برای افرادی که می خواهند قد بلندتر کنند ، بسیار مهم است که آنها مرتباً ورزش کنند. به عنوان معیار: افرادی که قادر به رشد چهار اینچ در هفته بودند تا شش بار در هفته ورزش کردند. اگر عادت ندارید هر هفته به ورزش بپردازید ، ممکن است این بسیار سخت به نظر برسد. با این حال ، روش های مختلفی وجود دارد که تمرینات خود را در فعالیت های روزانه خود قرار دهید. به این ترتیب ، شما همچنین می توانید شش بار در هفته ورزش کنید ، و به این ترتیب احتمال رشد قد طبیعی خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهید.

در حالی که انواع مختلفی از تمرینات برای طولانی کردن قسمتهای مختلف بدن مانند پاها یا ستون فقرات وجود دارد ، من در این مقاله قصد دارم ایده HIIT Sprint را با شما در میان بگذارم. آموزش HIIT مخفف آموزش شدت متوسط ​​است. اگر قبلاً از آن چیزی نشنیده اید ، به این روش فکر کنید: چندین مجموعه تمرین را انجام می دهید که در آن هر مجموعه با چنین شدت بالایی قرار دارد ، باید بین آنها استراحت کنید. دلیل اینکه من HIIT را خیلی دوست دارم دلیل این است که واقعاً کوتاه است. ببينيد ، اگر به آهسته دويدن ر ((راه هایی برای افزایش قد مقاله قبل تر)) فتيد ، بايد تا 60 دقيقه آهسته دويديد. با این حال ، HIIT بین 10 تا 15 دقیقه بیشترین طول می کشد. اگر مثل من شلوغ باشید ، دوست دارید HIIT را انجام دهید. علاوه بر این ، HIIT معمولاً برای طولانی تر کردن پاهای شما و تحریک غدد شما برای انتشار هورمون های رشدی بسیار خوب عمل می کند. برای من ، این کار به زمانه ترین روش برای ورزش تبدیل شده است.

من به شما یک ایده HIIT Sprint قول داده ام که می توانید پیاده سازی کنید. پس از درک مفهوم پشت این ، مطمئناً می توانید ایده های HIIT خود را مطرح کنید. با این حال ، من ساده ترین روش برای عادت کردن به HIIT ، انجام sprints است. ابتدا با دویدن به مدت 10 دقیقه با روشی آرام و آسان ، یک گرمای خوب را به دست آورید. پس از آن ، آموزش واقعی شروع می شود. با پنج حرکت به عنوان هدف خود شروع کنید و به مرور زمان پیشرفت کنید. با حداکثر 60 یارد پیاده روی کنید و سپس راه خود را به خط شروع پیاده کنید. همانطور که گفتم ، برای شروع ، پنج مورد از این اسپرینت ها را انجام دهید. مطمئن شوید ک ((راه هایی برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ه بعد از چشمه نشسته و متوقف نشده اید ، درعوض تنفس عمیق را ادامه دهید و فقط به خط شروع بازگردید. لطفاً اطمینان حاصل کنید که قبل از هر بار اقدام به HIIT به تنهایی با پزشک خود مشورت کنید. همانطور که از نام این موضوع مشخص است ، شما در حال انجام یک ورزش نسبتاً شدید هستید.

سعی کنید هفته ای سه یا چهار HIIT را انجام دهید. این یک تمرین عالی برای طولانی کردن پاها است و به شما کمک می کند هورمون های رشد بیشتری را به سیستم خود رها کنید. البته فرض بر این است که شما تمام تکنیک های دیگر لازم برای افزایش قد طبیعی را مانند کلی خوابیدن و تغذیه سالم انجام می دهید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند سانتی متر هنوز هم می توانید قد بلندتر کنید [http://www.howtogrowtalleronline.com/]؟ سپس گلدان رشد خود را داشته باشید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6854003

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد