افسانه های افزایش قد

راه افزایش قد در بزرگسالی

((راه افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر))

شما می خواهید بدانید که چگونه پاهای خود را به طور طبیعی طولانی کنید ، سپس این مقاله یک شروع عالی خواهد بود. آنچه شما کشف خواهید کرد ، نه تنها به همین دلیل است که می توان پاهای خود را طولانی تر کرد بلکه شکل ها و روش های مختلفی برای انجام این کار نیز وجود دارد. البته به خاطر داشته باشید که این روند مدتی به طول می انجامد. معمولاً طولانی تر شدن ستون فقرات نتایج را سریعتر نشان می دهد – اما بعداً درباره این موضوع بیشتر است.

چرا می توانید در وهله اول پاهای خود را طولانی تر کنید:

اول از همه ، این مهم است که بدانید که به عنوان یک بزرگسال ، شما نمی توانید استخوان های واقعی پا را طولانی تر کنید. در حالی که این امر ممکن است در کودکی امکان پذیر باشد ، پس از گذشت سن بلوغ ، استخوانهای شما کالسی شده و بدین ترتیب به توده استخوانی جامد تبدیل شده اند. با این وجود روش های دیگری برای طولانی تر شدن پاهای شما وجود دارد. دلیل این امر این است که شکاف هایی بین استخوان در پاهای ما وجود دارد. از طریق تمرینات مختلف می توان از این شکاف ها برای طولانی تر شدن پاها استفاده کرد. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد آن وجود دارد ، این روند اصلی است. با این وجود مهم است که این یک روند آهسته و پایدار برای جلوگیری از آسیب دیدگی و نتایج ماندگار باشد.

چگونه به طور طبیعی پاهای خود را طولانی تر کنید:

برای اینکه بتوانید پاهای خود را به طور طبیعی بلند کنید ، باید روی دو چیز تمرکز کنید: ورزش و رژیم غذایی. تمرینات وظیفه کشش و طولانی کردن پاهای شما را بر عهده دارد. با این حال ، برای این که بدن شما بتواند از این تمرینات کنار بیاید ، به مواد مغذی احتیاج دارد. مهمتر از همه ، بدن شما فقط به هیچ ماده مغذی نیاز ندارد. به طیف گسترده ای از مواد مغذی که برای این فرآیند مفید هستند نیاز دارد.

بیایید ابتدا به تمرینات نگاهی بیندازیم.

رایج ترین تمرینات برای طولانی کردن پاهای شما تمرینات کششی است. اگر می خواهید پیش ((راه افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) رفت خوبی داشته باشید ، باید هر روز پاها ، تنه و تقریباً تمام بدن خود را دراز کنید. با این حال ، تمرینات بیشتری وجود دارد فقط کشش که برای اهداف ما مفید است. اینها تمریناتی مثل شنا ، اسپرینت و دوچرخه سواری است.

شنا بسیار عالی است زیرا باعث تعادل گرانش می شود. در حالی که در آب هستید ، نیروی جاذبه به اندازه بدن شما فشار نمی آورد ، بنابراین به شما این امکان را می دهد که بدن خود را بهتر کشیده و طولانی تر کنید.

پاشیدن به طور کلی برای طولانی تر کردن پاهای شما شناخته می شود زیرا مجبور هستید پاهای خود را با هر قدم طولانی تر کنید تا سریع اجرا شود.

احتمالاً بهترین ورزش – به نظر من – دوچرخه سواری است. زین خود را کمی بالاتر از حد معمول بلند کنید تا مجبور شوید هر بار که می خواهید پدال را فشار دهید ، پا را دراز کنید. با گذشت زما ((راه افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) ن ، این به طور مداوم پاهای شما را طولانی تر می کند.
البته قبل از انجام هرگونه فعالیت ورزشی ، ابتدا با پزشک یا پزشک خود مشورت کنید تا از بروز صدمات جلوگیری شود. انجام چنین تمریناتی اشتباه می تواند به سلامت شما آسیب برساند.

هرگز فراموش نکنید که رژیم غذایی شما بسیار مهم است! طولانی کردن پاهای شما به معنی افزایش قد است. در نتیجه انجام تمرینات فوق قد شما بلندتر خواهد شد ، به این معنی که بدن شما دچار تغییراتی خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که یک رژیم سالم و سالم دارید که انواع مختلفی از مواد مغذی را در اختیار بدن شما قرار می دهد. بدن شما به آن نیاز دارد تا در حین انجام روند سالم بماند.

به هر حال ، چرا می خواهید پاهای خود را طولانی تر کنید؟ آیا به این دلیل است که شما می خواهید قد بلندتر باشید؟ زیرا اگر می خواهید قد بلندتر باشید ، باید تعریف کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6922551

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد