افسانه های افزایش قد

راهکار برای افزایش قد

((راهکار برای افزایش قد مقاله قبل تر))

اگر خود را نسبت به سایر افراد اطراف خود کوتاهتر می بینید ، زمان آن فرا رسیده است که شما سریعاً اقدام به خوردن یک رژیم غذایی پر از پروتئین ، کلسیم ، کالری و اسیدهای آمینه کنید. این مواد در رژیم غذایی کار می کنند تا متابولیسم شما را به رشد مهندسی استخوان ها ، توده ماهیچه ها تغییر دهند و در نتیجه رشد قد را بهبود بخشند. اگر در سنی هستید که رشد در حال انجام است اما با سرعت کمی انجام می شود ، این عناصر در غذای معمولی شما باعث تسریع در جذب غضروف انعطاف پذیر شما می شوند تا کشش و تبدیل به استخوان های جامد شوند و در این فرآیند باعث افزایش قد شما می شوند. اگر این غضروفها بدون افزایش طول سخت شوند ، بدن شما پتانسیل افزایش قد بیشتر را از دست می دهد. با این حال ، اگر شما در دوران بلوغ گذشته اید و در ارتفاعی کوتاه تر از قد معمولی که می توانستید رشد کنید گیر کرده اید ، به همان نوع غذاهایی نیاز دارید که باعث رشد قد شما شود ، همانطور که برای کسانی که هنوز بلوغ خود را پشت سر می گذارند و به دنبال بهبود رشد قد هستند.

انواع غذاهای زیر وجود دارند که باعث بلندتر شدن شما می شوند:

شیر آلی نارگیل ، نارگیل تازه و روغن نارگیل باکره منبع چربی خوبی است ک ((راهکار برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ه بدن شما به آن نیاز دارد. از چربی هایی که باعث چاقی و کندی می شود ، جلوگیری کنید تا در فعالیت های روزمره خود کند شوید.
شیر سوخته منبع خوبی از کلسیم است که برای رشد و تقویت شدن استخوان ها ضروری است. از شیر همگن جلوگیری کنید ، که بد است.
مقدار زیادی سبزیجات تازه مانند مارچوبه ، قارچ ، اسفناج ، کلم بروکلی ، کاهو ، کدو سبز ، پیاز و گوجه فرنگی مصرف کنید. همه اینها منبع خوبی از اسیدهای آمینه هستند که سیستم ایمنی بدن شما را پشتیبانی می کنند و متابولیسم را تقویت می کنند.
سفیده تخم مرغ ، مرغ ، توفو و شیر سویا منبع خوبی از پروتئین هستند که باعث می شوند بدن شما رشد کرده و توده عضلانی به دست آورد.
شربت افرا ارگانیک و عسل خام بهترین شیرین کننده هایی هستند که مقدار کالری مناسب بدن را تأمین می کنند. از شربت ذرت آسپارتام ، ساکارین و فروکتوز زیاد خودداری کنید. مقدار محدودی کالری به شما انرژی می دهد تا تمرینات روزمره خود را انجام دهید تا قد بلندتر شود زیرا این امر باعث چاقی و کندی نمی شود. ((راهکار برای افزایش قد مقاله قبل تر)) 
علاوه بر موارد فوق ، غذاهای دیگری که قد شما را بلندتر می کند شامل پودر کوکای بدون چربی آلی ، لوبیای سیاه یا کلیه ، گردو خرد شده ، پکن ، بادام و انواع مختلف آجیل است.

شما می توانید به راحتی با افزودن موارد فوق در رژیم غذایی منظم ، رشد قد را بهبود بخشید. تمام غذاهای فوق به راحتی در فروشگاه ها موجود است و شما باید این مواد مفید را در آشپزخانه خود نگه دارید.

RAM T JOSHI یک محقق آنلاین است و مناطق مورد علاقه وی بهداشت ، بهبود خود و رفاه خانواده است. او همچنین یک هومیوپات و یک طبیعت گرد است.

حقایق دیگری در مورد رشد وجود دارد

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5097604

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد