افسانه های افزایش قد

راههای افزایش قد کودکان

((راههای افزایش قد کودکان مقاله قبل تر))

آیا شما یک صبحانه دلچسب یا نیش صبحگاهی را ترجیح می دهید تا در سلامتی بلندتر رشد کنید؟ یک وعده غذایی بزرگ هنگام ناهار یا شام؟ میان وعده یا بدون میان وعده؟ سه وعده غذایی در روز یا چند وعده غذایی کوچک؟ اگر از دستورالعمل های شخصی خود برای رشد طولانی تر 4 خوردن هوشمندانه و زندگی سالم سالم استفاده کنید ، هیچ برخوردی سالم تر از صرف صبحانه نیست. گفته می شود ، یک وعده غذایی ، یک میان وعده ، یا یک روز غذای کم مصرف یا غذای پر کالری باعث سلامتی شما نمی شود. گزینه های غذایی شما در بیشتر روزها ، در طولانی مدت ، حساب کنید! در مورد تغییراتی که می توانید ایجاد کنید فکر کنید. می توانید شروع به کوچک کنید ، شاید فقط یک قاشق غذاخوری بزرگتر را به بشقاب خود اضافه کنید ، یا یک کارتن شیر سفارش دهید تا با یک ناهار فست فود برود. مانند اکثر مصرف کنندگان امروزی ، شما ممکن است 45 دقیقه یا کمتر برای تهیه یک وعده غذایی خانوادگی (در مقایسه با 2 ساعت ، 45 سال پیش) صرف کنید.

در حقیقت ، تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که 60 درصد از زنان آمریکایی می خواهند کمتر از 15 دقیقه را برای تهیه وعده غذایی صرف کنند! مانند سایرین ، شما ممکن است تا پایان روز کار درباره منو تصمیم گیری نکنید. به نظر اشنا امدن؟ وقتی زمان کوتاه است ، از خوردن غذای سالم خودداری کنید. فقط برای صرفه جویی در وقت و انرژی کافی است برش های کوتاه بخورید! “هیچ وقت” ، “هیچ چیز برای غذا خوردن” ، “خیلی دیر از خواب بیدار شد” ، و “در رژیم غذایی”: مردم دلایل زیادی برای پرش و خوردن صبحانه یا کم تحرک نشان می دهند. علیرغم فواید آن ، صبحانه ممکن است نادیده گرفته ترین و پرشورترین وعده غذایی روز باشد. برخی ساعت بدن خود را مقصر می دانند که هنگام بیدار شدن احساس گرسنگی نمی کنند. در عوض بهانه “گرسنه نیست” استرس است. هورمونهای استرس می توانند نشانه های گرسنگی را تحت تأثیر قرار دهند. با سبک زندگی پرحرارت امروز ، دیگران صبح زود به زمان و انرژی کم می رسند. برخی به غلط معتقدند پرش از صبحانه برای کنترل وزن مؤثر است.

در منوی امروز برای رشد قد تمام خانواده چیست؟ با این وجود صبحانه روشی سالم برای شروع روز است. بیش از چهل سال مطالعه مربوط به صبحانه نشان می دهد که صبحانه برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان مفید است. صبحانه توقف سوخت گیری اولیه بدن شما است. بعد از 8 تا 12 ساعت بدون وعده غذایی یا میان وعده ، بدن شما باید قند خون (قند خون) خود را با یک منبع جدید غذایی دوباره پر کند.

مغز به منبع تازه گلوکز ، منبع انرژی اصلی خود احتیاج دارد ، زیرا ذخایر ذخیره نشده ای ندارد که بتوانید آن را به قدری طولانی تر رشد کنید. کار ذهنی پایدار – در مدرسه یا محل کار – نیاز به گردش زیاد گلوکز در مغز دارد. ماهیچه های شما برای فعالیت بدنی – حتی پیاده روی از روی میز به سمت چاپگر – در طول روز به یک قند خون دوباره پر شده نیز احتیاج دارند. صبحانه برای سلامتی بهتر. از جمله مزایای صبحانه: شروع پرش به مقدار کافی میوه ، سبزیجات و غلات کامل در روز شما است. آب پرتقال برای صبحانه بیشتر از ویتامین C است. همچنین منبع خوبی از پتاسیم است. غلات و حبوبات و غلات حاوی فیبر و غنی دیگر می توانند فیبر و فولات را برای رشد طولانی تر تقویت کنند. مطالعات نشان می دهد دو دلیل دیگر برای خوردن صبحانه: افزایش قد به روش سالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی.

افراد با خوردن صبحانه به دلیل وعده های میان وعده صبحانه یا ناهار کمتر گرسنه هستند. به طور کلی ، آنها تمایل به خوردن چربی کمتری در طول روز نیز دارند. در مقایسه با خوردن صبحانه ، مطالعات نشان می دهد که افرادی که صبحانه را ترک کرده اند ، تمایل به داشتن سطح کلسترول خون بیشتری دارند ، که یک عامل خطر بیماری قل ((راههای افزایش قد کودکان مقاله قبل تر)) بی است. تحقیقات بیشتر در مورد رشد قد بلندتر برای کشف این لینک مورد نیاز است. برای کسانی که صبحانه غلات صبحانه آماده را انتخاب می کنند ، الگوی غذایی آنها به طور معمول دارای ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری است ، و چربی کل ، چربی اشباع و کلسترول و کالری کمتری دارند. چرا غذاهای پروتئینی به نظر می رسد که قد بلند تری داشته باشند و باعث رضایت بیشتر وعده های غذایی شوند؟ برای شما ، رضایت بخشی از آن چیزی است که شما به عنوان یک وعده غذایی تعریف می کنید ، ممکن است یک غذای پروتئینی مانند گوشت ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ یا یک سویا برگر باشد که همراه با سایر غذاها (سبزیجات ، میوه ، غذاهای غلات کامل ، و / یا غذاهای لبنی)

اما فواید پروتئین برای افزایش قد در وعده های غذایی فراتر از تنظیمات غذایی است. با توجه به نیازهای پر انرژی و معده های کوچک ، بیشتر کودکان به تنقلات نیاز دارند. و نوجوانان هم همینطور. سه وعده غذایی روزانه اغلب برای تأمین تمام مواد مغذی و انرژی غذایی مورد نیاز کافی نیست. توصیه  ((راههای افزایش قد کودکان مقاله قبل تر)) والدین: به کودکان کمک کنید عادت های خوب تنقلات را یاد بگیرند. و میان وعده های غذایی گروه سرشار از مواد مغذی را که بچه ها از آن لذت می برند ، نگه دارید و بچه ها را برای برطرف کردن گرسنگی ، بدون پرخوری ، تشویق کنید. کالری میان وعده را در برنامه غذایی سالم خود بشمارید تا بلندتر از بودجه کالری روزتان بلندتر شود. به عنوان میان وعده ها به عنوان وعده های غذایی کوچک فکر کنید که می توانند به غذاهای گروه غذایی غنی از مواد مغذی کمک کنند. به “یک برنامه غذایی گروهی برای شما” و “دو میان وعده غذایی گروهی” مراجعه کنید.

به راحتی میان وعده های پر انرژی (آب نبات ، نوشیدنی های آب میوه ، نوشابه و سایر مواد غذایی) را با مقدار زیادی چربی مخصوصاً چربی های اشباع شده (جامد) و / یا قندهای اضافه شده به راحتی مصرف کنید. آنها را به درستی انتخاب کنید تا انتخاب غذای روز شما در بودجه کالری شما متناسب باشد. یک ماده غذایی پروتئین کمی لاغر ممکن است احساس سیری کند. برای تصمیم گیری میان وعده از برچسب های غذایی استفاده کنید. به یاد داشته باشید: اگر یک بسته میان وعده دارای دو وعده است و شما مقدار آن را می خورید ، کالری ، اشباع و ترانس را دو برابر می کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد