افسانه های افزایش قد

دکتر افزایش قد در تهران

((دکتر افزایش قد در تهران مقاله قبل تر))

البته لگد زدن عملی است که به زور استفاده از پاهای شخص برای رسیدن به هدف نهایی است ، خواه تمرین یک ورزش رزمی ناشی از حرکت باشد ، یا ضربه زدن به توپ فوتبال.

همانطور که در جای دیگر بحث کردیم ، ورزش و کشش هدفمند در مناطق کلیدی مانند پاها و ستون فقرات می تواند منجر به کشش شود که به طور موثر باعث افزایش قد می شود. این نیز باید در مورد لگد زدن باشد پس صحیح؟ از این گذشته ، پاهای شما را نمی توان با تلاش بسیار قوی تر از یک حرکت لگد قدرتمند انجام داد.

پاسخ کوتاه این است که بله ، لگد زدن به حرکات در طی مدت زمان طولانی مطمئناً می تواند مزیت کشش عضلات ساق شما ، افزایش قد را داشته باشد. اگرچه پاسخ طولانی این است که احتمالاً زرنگ ترین راه افزایش قد نیست.

ابتدا بگذارید به علم پشت این پدیده بپردازیم. با مطالعه افرادی که مرتباً از حرکات لگد زدن استفاده می کنند ، که مهمترین آنها کیک بوکسر است ، می بینیم که پاهای آنها به طور متوسط ​​یک تا دو اینچ از حد نرمال است. به همین ترتیب ، متخصصان لگد فوتبال هر روز صدها تکرار فوتبال از پا لگد زدن طولانی تر از پای دیگر خود دارند.

مشکل اینجاست که برای تکثیر این نتایج ، زمان بیشتری از تمرینات دیگر “قد بلندتر” و همچن ((دکتر افزایش قد در تهران مقاله قبل تر)) ین تلاش بیشتر انجام می شود ، زیرا لگد زدن مکرر می تواند بسیار بر روی بدن مالیات داشته باشد.

برای به دست آوردن نتایج به دست آمده توسط این ورزشکاران ، معمولاً باید صدها بار در روز حتی هزار برابر هزار بار لگد بزند و این به راحتی می تواند یک ساعت طول بکشد. این یک تمرین عالی با مزایای خاص خود است ، اما صرفاً از نظر افزایش قد ، در مقایسه با روالهای دیگر با نتایج مشابه ، تلاش و هزینه بسیار بیشتری خواهید داشت.

اگر شما علاقه مند به لگد زدن برای افزایش قد خود هستید ، یا به عنوان ترکیبی از تمرین کامل با مزایای اضافه شده از افزایش قد در خط ، باید یک کیسه سبک بوکس خوب بوکس را خریداری کنید.

شما باید در دوز مساوی روی هر دو پا کار کنید ، به طور معمول قبل از تعویض ، هر ضربه 20 ضربه کوتاه روی هر پا انجام می شود. این کار را حدود 20 بار برای هر پا انجام دهید و سپس استر ((دکتر افزایش قد در تهران مقاله قبل تر)) احت کنید. شما باید همان روال تمرین را بعداً در روز تکرار کنید ، در نتیجه 800-1000 ضربه در روز در هر پا.

اگر در حال حاضر بازیکن فوتبال هستید یا به نوعی ورزش رزمی یا رژیم تمرینی دیگری که شامل حجم بالای لگد زدن است ، تمرین می کنید ، مطمئناً نمی تواند قد خود را به صدمه برساند تا به این کار ادامه دهید.

لگد زدن به یک شکل یا شکل دیگر با هدف صریح افزایش قد ممکن است منطقی ترین انتخاب نباشد. این کار را با روش های دیگر انجام دهید ، مانند مواردی که در صورت تمایل به آن اشاره کردید ، انجام دهید و صرفاً به خاطر افزایش ارتفاع آن نباشید.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد How To Gr

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/2076981

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد