تمرین های قدرتی افزایش قد

تمرین های قدرتی برای افزایش قد مفید است .

تمرین های قدرتی برای افزایش قد  بسیاری از مردم می دانند که وقتی قد خود را افزایش می دهند ، اعتماد به نفس و جذابیت جسمی خود را نیز افزایش می دهند. داروها و دستگاههای کاملاً کمی وجود دارد که شخص می تواند از آن برای قد بلند تر استفاده کند اما بیشتر مردم از روشهای طبیعی بیشتری استفاده می کنند.

 

یادگیری چگونگی افزایش قد با ورزش باعث می شود که تولید هورمون رشد شما به طور طبیعی افزایش یابد. تمرین هایی که برای افزایش قد شما طراحی شده اند باعث تقویت عضلات اصلی ، بهبود وضعیت بدن و ترشح هورمون های رشد در جریان خون می شوند. یکی از بهترین تمرینی که می توانید برای قد بلند تر استفاده کنید ، تمرینی است که به سادگی آویزان شناخته می شود.

 

جاذبه در رشد قد بلند نقش مهمی دارد. این گرانش است که ستون فقرات و مفاصل شما را فشرده می کند. از آنجایی که ستون فقرات و مفاصل شما در طول روز فشرده می شود ، غضروف را از بین می برد ، و این باعث می شود رشد شما سخت شود.

 

تمرین های قدرتی برای افزایش قد  . این تمرین حلق آویز به گونه ای طراحی شده است که در برابر جاذبه و کشش ستون فقرات قرار گیرد. همچنین می تواند در صورت صحیح انجام شده ارتفاع شما را حداقل 2 اینچ افزایش دهد. برای انجام این تمرین حلق آویز به یک نوار افقی به اندازه کافی بالا نیاز خواهید داشت تا بتوانید بدن خود را به طور کامل گسترش دهید.

 

در ابتدا باید کف دست خود را به سمت دست خود بکشید. در حالی که آویزان هستید ، باید سعی کنید شانه ها و بازوها را تا حد امکان آرام کنید. حالا سعی کنید حداقل 20 ثانیه روی نوار آویزان کنید و روند حلق آویز را حدود 3 بار تکرار کنید. برای افزایش اثربخشی این تمرین می توانید هنگام آویزان وزنه های مچ پا را بپوشید.

 

یکی دیگر از تمرینات رشد بلندتر که می توانید برای افزایش قد انجام دهید به عنوان وارونگی بدن شناخته شده است و برای انجام آن نیاز به استفاده از جدول وارونگی دارد. هدف از وارونگی بدن استفاده از جاذبه برای کشش غضروف در هر دو زانو و ستون فقرات در همان زمان که بدن را وارونه می کنید.

 

جداول وارونگی ارزان نیست اما ثابت شده است که در کمک به افراد برای افزایش قد بسیار مؤثر است. شما باید روزانه حدود 10 دقیقه آویزان کنید و می توانید 5 دقیقه صبح و 5 دقیقه عصر انجام دهید. برای افزایش اثربخشی این تمرین می توانید وزنه هایی را با استفاده از چکمه های وارون به پاهای خود اضافه کنید.

 

پیچش تمرین دیگری است که می توانید برای افزایش موثر قد خود استفاده کنید. این تمرین بلندتر به منظور پیچاندن ستون فقرات به طرق خاصی طراحی شده است که باعث می شود کمی انعطاف پذیر شود. این تمرین پیچش ضروری است زیرا با گذشت زمان ستون فقرات شما بیشتر و بیشتر انعطاف پذیر می شود و شما را از رسیدن به پتانسیل تمام قد خود باز می دارد.

برای انجام پیچش باید بین درگاه بایستید و سپس از قاب درگاه به عنوان یك اهرم استفاده كنید تا بتوانید ستون فقرات را تا آنجا كه می توانید بچرخانید. کشش هر دو قسمت فوقانی و تحتانی ستون فقرات به ویژه ستون فقرات مهم است زیرا بیشترین فشرده سازی را تجربه می کند.

 

وقتی یاد می گیرید که با ورزش بلندتر شوید ، می فهمید که بدون استفاده از مواد مخدر یا دستگاه ، چقدر می توانید قد خود را افزایش دهید. با این وجود ، ورزش به تنهایی تنها کاری نیست که می توانید قد بلندتر کنید. همچنین باید از این تمرینات با رژیم غذایی مناسب تعریف کنید ، که به رشد سریع تر نیز کمک خواهد کرد.

 

همچنین ، خوابیدن به اندازه کافی هنگام تلاش برای افزایش قد بسیار مهم است. اگر وقت خواب کافی ندارید ، می فهمید که بلندتر شدن با ورزش یا بدون تمرین سخت تر است. این امر به این دلیل است که کمبود خواب باعث بهبودی ضعیف ستون فقرات و وضعیت بد ضعف می شود ، هر دو شما را از رسیدن به حداکثر پتانسیل قد خود باز دارند.

 

اگر می خواهید به طور طبیعی تالر دریافت کنید ، باید چهار مؤلفه اساسی را ترکیب کنید که طی چند هفته کوتاه 2 تا 3 اینچ به قد شما اضافه شود. برخی افراد بر این باورند که قرار است بقیه عمرشان کوتاه باشد اما این برنامه بلندتر به شما نشان می دهد که در طی 6 هفته 5 اینچ رشد کنید! -> اینجا را کلیک کنید

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد