تمرین برای رشد قد

تمرین هایی برای رشد بلندتر و افزایش قد – از طریق لگد زدن رشد می کنند

تمرین برای رشد قد . وقتی صحبت از تمرینات بلندتر می شود ، مردم همیشه تعجب می کنند که آیا لگد زدن در واقع در سفر برای افزایش قد شما مؤثر است یا خیر ، جواب مثبت است. لگد زدن روشی بسیار مؤثر است که می توانید هر روز از طریق آن کار کنید که نه تنها سرگرم کننده است بلکه شما را نیز مناسب می کند و با طی کردن آن از مزایای رشد نیز بهره مند خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرینات ، قد بلندتر بخوانید.

 

تمرین برای افزایش قد بنابراین وقتی پای لگد زدن پایین آمد ، روش خاصی وجود دارد که برای انجام این کار باید دنبال کنید. اگر کیسه پانچ دارید ، می خواهید نتایج بهتری را از نتایج بدست آورید ، زیرا می خواهید ساق و ران ها را حتی بیشتر از آنچه می خواهید انجام دهید ، کار کنید.

 

برای کسانی که بدون کیف پانچ هستند می خواهید فقط یک ضربه محکم و ناگهانی استاندارد را انجام دهید همانطور که آن را در کاراته می نامند. اگر نمی دانید این چیست ، این روش بالا بردن زانو ، لیز خوردن ساق و پا است (هدف قرار دادن آن در یک فرد خیالی در وسط شکم) و سپس آوردن مجدد آن به حالت بلند شده زانو و بعد به پایین برگردید این کار را چند بار روی یک پا تکرار کنید و سپس به پای دیگر ادامه دهید. این کار را برای هر پا چند بار تکرار کنید و سپس روز بعد آن را متوقف کنید و این کار را انجام دهید (به یاد داشته باشید که روزهایی استراحت کنید که بتوانید زیرا آنها برای بهبود و رشد بسیار مهم هستند).

 

آنچه که این ضربه را انجام می دهد این است که ران های شما را هدف قرار می دهد و این ضربه می تواند به کمی قد اضافی از این ضربه کمک کند.

ضربه دیگری که برای این کار نیز موثر است ، لگد آونگ است که در واقع شما می توانید مانند یک آونگ ، پا را در هوا بپیچانید و یک بار دیگر این کار ران شما را نیز هدف قرار می دهد (اضافه کردن وزن مچ پا می تواند به افزایش دشواری و بهبود نتایج برای این).

 

برای کسانی از شما که دارای کیسه پانچ هستند می توانید در ضربات خانه دور هم یک شلیک کنید. خانه گرد در واقع مانند یک ضربه محکم و ناگهانی یک طرفه است. با انجام این کار بر روی کیسه پانچ ، ران ها را دراز می کنید اما می توانید شکستگی های میکرو در ساق پا ایجاد کنید که به عقب قوی تر می شوند و بلندتر می شوند.

 

اینها تنها تمریناتی برای بلند تر شدن نیست که می توانید امتحان کنید. موارد دیگری وجود دارد که همان اصل را مانند طناب پرش و اسپرینتینگ اعمال می کنند ، این تمرینات بر ایجاد شکستگی های میکرو تمرکز دارد و پس از دوره استراحت و ریکاوری آنها دوباره قوی تر شده و طولانی تر می شوند.

 

تمرین برای افزایش قد : دوچرخه سواری تمرین دیگری است که ران ها را هدف قرار می دهد و این یک روش عالی است که اگر دوچرخه سواری بخشی از مراسم روزانه شما باشد یا اینکه می خواهید خود را سالم تر کنید یا به اطراف خود سفر کنید ، تغییراتی جزئی مانند افزایش قد صندلی و میله های دسته دار می توانند واقعاً مؤثر باشند و با انجام این کار می توانید به راحتی در تمرینات بلندتر در برنامه روز خود قرار بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد