افسانه های افزایش قد

تمرینات یوگا برای افزایش قد

((تمرینات یوگا برای افزایش قد مقاله قبل تر))

آیا واقعاً می توانید قد طبیعی بلندتر کنید؟ جواب مثبت است ، اما متأسفانه رفع سریع وجود ندارد. رشد بلندتر شامل تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی و یادگیری تمرینات مناسب است. البته برخی از روش های غیر طبیعی برای افزایش قد نیز وجود دارد ، مانند محرک های هورمون رشد و جراحی استخوان ، اما باید بدانید که این روش ها می توانند دردناک باشند و در دراز مدت ممکن است به بدن شما آسیب برساند. تحریک هورمون ها به طور طبیعی با استفاده از رژیم صحیح و اجرای تمرینات کششی بسیار ایمن تر خواهد بود.

همه ما می خواهیم جنس مخالف را دوست داشته باشیم و قد بلند بودن یک بخش اساسی جذابیت است ، به خصوص اگر مردی باشید.

اعتقاد بر این است که قد ما عمدتا توسط ژنهای ما مشخص می شود ، بنابراین اگر والدین شما قد بلندی دارند ، شما قد شما نیز بلند خواهد بود. با این حال ، این همیشه اتفاق نمی افتد ، زیرا ممکن است تحت شرایط خاصی ژن های والدین سرکوب شود.

بنابراین ، عواملی که ممکن است شما را از قد بلندتر نکند ، چیست؟

تولید ناکافی هورمون رشد (GH). این هورمون از 191 اسید آمینه ساخته شده و توسط غده هیپو ((تمرینات یوگا برای افزایش قد مقاله قبل تر)) فیز تولید می شود. GH تنها هورمونی است که رشد سلولهای غضروفی را تحریک می کند. در دوران بلوغ غده هیپوفیز بسیار فعال است و رشد سریع استخوان را تحریک می کند. اما ، به زودی پس از بلوغ ، غدد هیپوفیز معمولاً غیرفعال می شوند و رشد متوقف می شود.
دوره کوتاه رشد پایدار. بیشتر مواقع پیش بینی نمی شود دوره رشد سریع تا 25 سالگی برای مردان و 21 سال برای زنان انجام شود. با این وجود ، گاهی اوقات رشد زودرس متوقف می شود.
یک رژیم غذایی ضعیف و نامتعادل. اگر رژیم غذایی شما فاقد مواد مغذی است ، بنابراین به پتانسیل تمام قد خود نخواهید رسید.
عدم استراحت کافی. مقدار مناسب خواب روزانه به تولید GH در بدن شما کمک می کند.
وضعیت بد بدن: وضعیت بد بدن می تواند رشد شما را به خطر اندازد.
بنابراین چگونه می توانید این موانع را برطرف کرده ((تمرینات یوگا برای افزایش قد مقاله قبل تر))  و به اندازه توان خود بلند شوید؟

رژیم صحیحی را دنبال کنید: قدرتمندترین غذاها برای افزایش قد طبیعی به طور کلی عبارتند از: ماست ، مرغ آب پز ، پنیر ، پروتئین آب پنیر ، شیر ، کفیر و هر غذایی که سرشار از کلسیم ، فسفر و منیزیم باشد. همچنین باید میوه و سبزیجات زیادی مصرف کنید ، هر روز یک مولتی ویتامین مصرف کنید و آب زیادی بنوشید.
برخی از تمرینات کششی را انجام دهید: ورزش بهترین راه برای افزایش قد شما است ، زیرا می تواند منجر به گسترش عضلات کمر ، رفع فشار ستون فقرات و ضخیم شدن دیسک ستون فقرات شود. تمرینات کششی به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا حداکثر 3 اینچ به قد خود اضافه کنید.
90٪

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5237668

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد