افسانه های افزایش قد

تمرینات افزایش قد در بزرگسالی

((تمرینات افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر))

لازم به ذکر است که حتی اگر پیلاتس به افراد در افزایش قد خود کمک کرده است ، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که با استفاده از پیلاتس قد به دست آورده اند ، ابتدا از کاهش قد از سن و ترکیب ستون فقرات که با افزایش سن یا از کاهش روبرو می شود رنج می برند. از ارتفاع بد.

با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که پیلاتس را تمرین می کنند ، به طور همزمان مشغول تمرینات اضافی نیستند که به افزایش قد کمک می کند. علاوه بر این ، بیشتر تمرینات پیلاتس ، در صورت هر کاری ، انجام کارهای کمتری می دهد تا به شما کمک کند قد بلند تری داشته باشید به غیر از اینکه بتوانید کمر و سلامت جسمی داشته باشید. اما با انجام سه تمرین زیر به طور مرتب و با ترکیب آنها با تمرین های افزایش قد دیگر ، می توانید به آسانی از تهویه و تقویت ستون فقرات ، حداقل از یک اینچ یا دو قد اضافه لذ ((تمرینات افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) ت ببرید.

تمرین سکته مغزی پستان:

روی زمین دراز بکشید (یا روی حصیر ، اگر یکی دارید) رو به پایین. باسن خود را به سمت بالا و دور از زمین بکشید و بند بند خود را ببندید تا ستون فقرات شما دراز شود. این موقعیتی است که شما در کل تمرین خواهید داشت. آرنج های خود را به همین ترتیب خم کنید ، به طوری که بازوهای شما یک “W” را در مقابل شما تشکیل می دهند. در حالی که همیشه گردنت را در راستای ستون فقرات خود نگه دارید ، از قسمت بالایی بدن خود را به سمت بالا از کف بکشید. حرکت کششی را احساس کنید اما در صورت احساس درد بلافاصله متوقف شوید. در کل 5 بار تکرار کنید.

تمرین جداسازی کتف:

خود را به حالت نشسته بکشید و بازوهای خود را در جلوی بدن خود دراز کنید. در حالی که پشت خود را خم می کنید ، توجه خود را روی تیغه های شانه خود معطوف کنید تا تیغه های شانه  ((تمرینات افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) شما از هم جدا شده و سپس به هم فشار داده شود. این تمرین را در هر زمان به آرامی و عمدی انجام دهید و هر کدام حدود 4 ثانیه فشرده و نگه دارید. برای کل 10 تکرار تکرار کنید.

تمرین صد شکمی:

از آنجا که عضلات قوی شکم برای پشتیبانی مناسب از ستون فقرات ضروری است ، تمریناتی مانند صد مورد که باعث افزایش قدرت شکم می شود برای تقویت افزایش قد فوق العاده است. به پشت خود روی زمین یا روی تشک خود دراز بکشید. شانه ها و سر خود را از روی تشک نگه دارید و پاهای خود را به گونه ای بلند کنید که پاشنه های پای شما 6 “از کف خارج شود. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که بازوهای خود را کاملاً مطابق با کف نگه دارید و بعد از نفس کشیدن و از ده نفس راحت و استراحت ، به حالت خوابیده آرام شوید و 10 بار تکرار کنید.

بیاموزید که چگونه بلندتر رشد کنیم [http: //

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/4007550

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد