تغذیه افزایش قد

تغذیه افزایش قد . غذاهایی که باعث رشد شما بلندتر می شوند – 5 ماده مغذی مهم!

تغذیه افزایش قد . برای رشد هرچه سریعتر ، بسیار مهم است که چیزهای مناسب را بخوریم و اطمینان حاصل کنیم که کمبود مواد مغذی که باعث رشد قد می شود ، نداریم. من 5 ماده مغذی را که در یک رژیم غذایی پر رشد حیاتی هستند ، جمع آوری کرده ام. تا بتوانید مطمئن شوید که غذاهایی را می خورید که باعث بلندتر شدن شما می شود!

 

  1. کلسیم یک ماده معدنی است و برای استخوانها و دندانهای شما بسیار مهم است. تقریباً 90٪ کلسیم بدن در استخوانها و دندانهای شما یافت می شود. کلسیم در اوایل زندگی مهم است ، زیرا استخوان های قوی تر و سالم تری ایجاد می کند. وقتی بزرگتر می شویم ، مهم است زیرا استخوان ها را قوی نگه می دارد. کلسیم در شیر و سایر لبنیات یافت می شود ، این مواد غذایی هستند که باعث رشد قد شما می شوند. اگر عدم تحمل لاکتوز هستید ، می توانید کلسیم را به عنوان مکمل دریافت کنید ، یا می توانید آب پرتقال را با کلسیم اضافه شده دریافت کنید.

 

  1. ویتامین D از آن جهت اهمیت دارد که بدن را قادر می سازد که کلسیم را به طور مؤثر جذب کند. بدون اینکه بتوانید کلسیم را جذب کنید ، هیچ نکته ای در مصرف آن وجود ندارد. ویتامین D در گونه های ماهی های چرب مانند ماهی خال مخالی و ماهی تن ، تخم مرغ و کبد حیوانات یافت می شود. هنگامی که پوست شما در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد ، بدن به طور طبیعی ویتامین D نیز تولید می کند.

 

  1. پروتئین ها مواد مغذی هستند که باعث ایجاد عضله و بافت می شوند. آنها از اسیدهای آمینه ساخته شده اند که برای همه حیوانات ضروری است. بدن می تواند این اسیدهای آمینه ضروری را به خودی خود بسازد ، اما باید مقداری از رژیم غذایی دریافت کند. پروتئین ها در بیشتر گوشت ها ، تخم مرغ ها ، آجیل ها و لبنیات مانند شیر یا پنیر یافت می شود. این پروتئین باید مقدار زیادی کربوهیدرات موجود در رژیم غذایی شما مانند برنج ، ماکارونی و نان را جایگزین کند زیرا آنها غذاهایی نیستند که باعث بلندتر شدن شما می شوند.

 

4- مطمئن شوید که به مقدار کافی از روی مواد معدنی موجود است. این ماده معدنی به رشد سلول کمک می کند و همچنین به رشد قد کمک می کند. این در بیشتر گوشت ها ، غذاهای دریایی ، تخم مرغ و محصولات غلات کامل یافت می شود.

 

5- ویتامین A یک ویتامین مهم برای رشد سلولی و همچنین داشتن پوست ، مو و بافت سالم است. ویتامین A در سبزیجات سبز زرد و تیره مانند کلم بروکلی ، اسفناج ، هویج و سیب زمینی شیرین یافت می شود. همچنین در کبد حیوانات ، شیر ، کره ، پنیر و تخم مرغ نیز یافت می شود.

 

حتما این 5 ماده مغذی را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، زیرا آنها غذاهایی هستند که باعث رشد قد شما می شوند. در کنار یک برنامه تمرینی خوب برای کشش و شاید برخی از مکمل های رشد ، در رسیدن به اهداف قد خود به خوبی پیش خواهید رفت!

 

تغذیه افزایش قد داشتن برنامه عملی مناسب هنگام بلندتر شدن می تواند تفاوت موفقیت و فاجعه باشد. بیشتر افراد برنامه موثری برای رشد قد ندارند [http://how-to-grow-taller-now.blogspot.com/] ، و به همین دلیل است که بیشتر مردم فکر نمی کنند حتی ممکن است.

اگر نمی خواهید در تلاش های خود برای موفقیت قد موفق شوید ، پیشنهاد می کنید برنامه پیشنهادی در اینجا را بخوانید: [http://how-to-grow-taller-

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد