افسانه های افزایش قد

تبادل نظر افزایش قد

((تبادل نظر افزایش قد مقاله قبل تر))

برای همه شما که به دنبال “چگونه قد بلندتر می شوم” ، با تمرینات بلندتر روبرو خواهید شد. یکی از تمرینات نادیده گرفته و بسیار مؤثر نیز دوچرخه سواری است ، درست است ، شما در واقع می توانید دوچرخه سواری را به روشی برای افزایش قد خود تبدیل کنید. این فقط دوچرخه سواری معمولی نیست ، اما شما باید به روش عادی چرخش خود را به روشی که تخصصی برای کمک به شما در طولانی تر کردن پاهای شماست و پاسخی در مورد “چگونه قد بلندتر می شوم” تغییر دهید.

کشف چگونگی کمک به دوچرخه سواری هنگامی مشخص شد که هلندی ها قد بلندتر از آلمانی ها بودند و به دلیل موقعیت های مختلف سواری که این دو هنگام پایین آمدن با دوچرخه های خود داشتند ، می توان آن را دید.

بنابراین اگر شما کسی هستید که به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود گردش زیادی می کنید ، این به شما مربوط می شود ، یا حتی اگر چرخه ای انجام ندهید می توانید این کار را در وقت آزاد یا حتی با دوچرخه ثابت یا در یک سالن ورزشی انجام دهید.

در زیر تغییرات / پیشرفتهایی است که شما هنگام سوار شدن به دوچرخه خود باید برای ((تبادل نظر افزایش قد مقاله قبل تر))  دستیابی به رشد بهینه شما را انجام دهید …

· هنگامی که پاهای شما روی پدال است ، می خواهید که پای خود را به طور کامل کشیده کنید وقتی در انتهای چرخه هستید.

· نوارهای نگهدارنده را به سمت بالا بکشید تا مانند راننده بر روی میله های دسته خراب نشوید بلکه در عوض بدن خود را صاف نگه دارید.

· پس از اینکه به این ارتفاع عادت کردید می خواهید صندلی خود را یک چهارم اینچ بالا ببرید (مهمترین قدم) ، این به پاهای شما کمک می کند تا کشیده شود و هنگامی که به این عادت کردید می خواهید ادامه دهید و ادامه دهید. سطح صندلی خود را بالا ببرید

· مراقب باشید هنگامی که پای شما به انتهای پایتان نمی رسد ، روی انگشتان پا قرار نگیرید ، باید مطمئن شوید که آنها صاف و راحت هستند در غیر این صورت ممکن است خطر آسیب دیدگی و کنترل دوچرخه را کاهش دهید.

با رعایت این مراحل ساده قادر خواهید بود رشد خود را در پاها در اطراف ناحیه ران (یکی از 3 نقطه هدف برای افزایش طول ؛ ران ، ستون فقرات و لرزها) دستکاری کنید ، فقط با دوچرخه سواری د ((تبادل نظر افزایش قد مقاله قبل تر)) ر اطراف.

اگر ایده دوچرخه سواری را دوست ندارید ، در واقع بسیاری از تمرینات دیگر برای افزایش قد شما وجود دارد که در واقع می توانید برای افزایش قد خود به شما کمک کنند. اینها شامل فعالیت هایی مانند اسپرینت ، پرش (طناب پرش) ، بازی توپ سبد ، شنا و غیره می شود.

شما می خواهید مطمئن شوید که با این فعالیتها بیش از حد آن را زیاده روی نمی کنید. دلیل اصلی این امر این است که شما نمی خواهید در حین تلاش برای افزایش قد خود صدمه ای به خود وارد کنید و همچنین بدلیل اینکه بدن در دوره استراحت بیشتر رشد و بهبود می یابد. به همین دلیل می خواهید مطمئن شوید که آن را تا 3-5 روز نگه دارید تا بدنتان در واقع زمان استراحت از این تمرینات بلندتر را داشته باشد.

دوچرخه سواری فقط آغاز است ، تمرین های بلندتر در حال رشد زیادی وجود دارد که می توانید در آنجا استفاده کنید. چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7128669

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد