افسانه های افزایش قد

بسته افزایش قد

((بسته افزایش قد مقاله قبل تر))

اگر به برنامه های کششی روزانه اضافه شود و همراه با یک رژیم غذایی کلی سالم باشد ، اسپرینتینگ منظم می تواند چندین مزیت برای قد شما ایجاد کند. سؤال پیش رو این است که چگونه ورزش های اسپرینت خود را انجام دهید و از چه طریقی اسپرینت ها می توانند پاهای شما را طولانی تر کرده و قد شما را افزایش دهند. برای شروع ، درک این نکته ضروری است که استخوان های بزرگ به هیچ وجه قابل افزایش نیستند. پس از رشد کامل ، استخوانهای شما از جرم جامد تشکیل می شوند. با این حال ، طولانی شدن پاهای شما همچنان ممکن است ، همانطور که می خواهید ببینید.

آیا می دانید پارچ های حرفه ای بیس بال معمولاً بازوی پرتاب طولانی تری دارند؟ آیا این بدان معنی است که برای تبدیل شدن به یک پارچ بزرگ ، باید با یک بازوی طولانی تر از دیگری متولد شوید؟ هیچ البته نه. این دقیقاً برعکس است: پارچ حرفه ای بیس بال هزاران ساعت را صرف پرتاب توپ کرده است. حرکت پرتاب قدرتمند باعث شد تا بازوی پرتاب آنها به مرور زمان طولانی تر شود.

همان اصول اساسی هنگامی که در مورد استفاده از اسپرینت برای طولانی کردن پاهای شما صحبت می کنیم ، کاربرد دارد. همانطور که قبلاً در بالا مشخص کرده ایم ، طولانی شدن استخوان های واقعی پا پس از سن بلوغ غیرممکن است. با این حال ، شکاف های کوچکی بین استخوان های پا وجود دارد که هنوز به ما اجازه می دهد پاها را کمی طولانی تر کنیم. پاشیدن یعنی فشار دادن بدن به سختی از زمین ، قدم زدن طولانی و بالا کشیدن زانوها. این مانند یک پارچ است که بیس بال را خیلی سخت پرتاب می کند. همانطور که مشاهده می کنید حرکات قابل مقایسه هستند.

همانطور که امیدوارم شروع به تحقق داشته باشید ، این روند ساده است که می تواند پاهای شما را طولانی تر کرده و در نتیجه قد شما را افزایش دهد. یکی دیگر از تمرینات افزایش طول پا ، دوچرخه سواری است. با تنظیم زین خود به گونه ای که فقط کمی بیش از حد بالا باشد ، باید با هر فشار روی پدال ، پاهای خود را دراز کنید. با گذشت زمان ، خواهید دید که  ((بسته افزایش قد مقاله قبل تر)) می توانید زین خود را حتی بالاتر تنظیم کنید. در این مرحله ، پاهای شما طولانی تر شده است – در غیر این صورت امکان دستیابی به پدالها بر روی زین بالاتر امکان پذیر نیست.

بهترین تمرینات اسپرینت برای طولانی کردن پاهای شما چیست؟ تغییرات زیادی در چرخش وجود دارد. با این وجود ، تا زمانی که بتوانید در کنار رهنمودهای بالا ورزش کنید ، باید با گذشت زمان شاهد پیشرفت باشید. با این وجود ، اگر به دنبال یک روال ورزشی خاص هستید ، می توانم یک پیشنهادی ارائه دهم: به نظر می رسد اسپرینت های کوتاه فقط 40 تا 50 یارد (یا متر) برای اهداف ما کافی هستند. ببینید ، ما می خواهیم اسپرینت ها را انجام دهیم تا قد خود را افزایش دهیم و وزن کم نکنیم یا یک دونده خیلی سریع بشویم. به همین دلیل باید بدون توجه به آسیب دیدگی روی اسپرینت های کوتاه و شدید تمرکز کنیم. بنابراین ، هنگامی که کارهای روزمره را انجام می دهید ، هرگز فراموش نکنید که چرا ورزش می کنید. و از همه مهمتر ، به خود آسیب نرسانید و قبل از انجام هرگونه تمرین بدنی با پزشک خود صحبت کنید.

برای گرم شدن به مدت 10 دقیقه سیر بزنید. ((بسته افزایش قد مقاله قبل تر)) 
3 اسپرینت 50 متری (یا متر) انجام دهید
5 تا 10 ثانیه روی نقطه اجرا کنید. این کار را 3 بار انجام دهید.
سپس 3 اسپرینت دیگر را برای 50 یارد انجام دهید.
با پیاده روی 5 دقیقه خنک شوید.
هنگام بازگشت به خانه مقدار زیادی آب بنوشید.
آیا تا به حال فکر کرده اید که چند سانتی متر هنوز هم می توانید قد بلندتر کنید [http://www.howtogrowtalleronline.com/]؟ سپس پتانسیل رشد خود را داشته باشید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7158066

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد