افسانه های افزایش قد

برای افزایش قد

((برای افزایش قد مقاله قبل تر))

((برای افزایش قد مقاله قبل تر))

ورزش بی هوازی با شدت بالا مانند تمرین های کشش بلندتر ، شنا و دوچرخه سواری ما توسط محققان پزشکی نشان داده شده است که بدن را وادار به تولید مقادیر قابل توجهی هورمون رشد انسانی می کند.

هورمون رشد ناشی از ورزش (EIG) از نظر فیزیولوژیکی به خوبی شناخته شده است ، و از تعادل اسید-پایه ، کاتکول آمین ها ، اکسید نیتریک و لاکتات ایجاد می شود. از این میان ، به نظر می رسد علل اصلی ترشح هورمون رشد انسان ، اکسید نیتریک و لاکتات است. هر دوی اینها با آموزش مقاومت تولید می شوند.

هدف شما در حین کشش استفاده از کشش  ((برای افزایش قد مقاله قبل تر)) های تمرینی مقاومت است که مقادیر زیادی از ترشح هورمون رشد انسان را به همراه خواهد داشت. هورمون رشد انسان غضروف را غلیظ تر می کند ، تراکم استخوان را افزایش می دهد و باعث بلندتر شدن شما می شود. به همین دلیل ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت شدت مورد نیاز برای استفاده از هر کشش تأکید کنیم تا قد بلندتر شود.

این بدان معناست که شما باید حداقل 10 دقیقه با شدت زیاد ورزش کنید تا شانس افزایش قد شما بیشتر شود. شدت شما ایجاد می کند برای افزایش قد به عضلات شما کافی باشد. این لاکتات ترشح هورمون رشد را حتی بعد از ورزش ، در مدت استراحت طبیعی بیش از 24 ساعت فعال می کند! بدن شما به معنای واقعی کلمه به یک ماشین تولید هورمون رشد تبدیل می شود تا احتمال افزایش هرگونه افزایش قد را افزایش دهد!

هیچ روش ، مکمل یا تکنیک دیگری احتمالاً نمی تواند نتایج بهتری نسبت به تمرینات کششی داشته باشد. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که به انجام برسید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/68201

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد