افسانه های افزایش قد

برای افزایش قد کودکان چه کنیم

((برای افزایش قد کودکان چه کنیم مقاله قبل تر))

برنامه تناسب اندام خود را با یک برنامه معمول که تضمین کننده کار است ، شروع کنید!

بسیاری از خانم ها در ورزشگاه حاضر می شوند و از “آموزش اسرار موفقیت” می پرسند. “راز” بزرگ این است که فداکاری برای رسیدن به یک هدف و ایثارگری تنها راهها برای پیشرفت در نبرد برای ساختن یک بدن بهتر است.

با نزدیک شدن سال جدید ، چالش ریختن چربی به دست آمده در فصل تعطیلات به وجود می آید. این در شرایطی است که قسمت فداکاری فطرت در تبدیل خیالهای شما از معده لاغر ، سخت و سکسی به واقعیت تبدیل می شود.

حقیقت این است که شما قادر نخواهید بود عضلات ab خود را ببینید ، مگر اینکه رژیم خود را تمیز کنید و به اندازه کافی قلب برای سوزاندن لایه های لکه دار انجام دهید. من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید در شش هفته به صورت آزمایشی آزاد شوید. اگر به مدت 12 هفته این نامه را دنبال کنید ، از پاداش های شش بسته ای که سرشان را در ورزشگاه و خارج از آن می چرخانید ، لذت خواهید برد.

رژیم غذایی خود را پاک کنید
با بریدن نان و ماکارونی از برنامه غذایی روزانه خود ، قبل را آماده کنید. در یک هفته ، تفاوت قابل توجهی را متوجه خواهید شد. سیب زمینی پخته شده و برنج قهوه ای برای دو یا سه هفته اول خوب هستند ، سپس کربوهیدرات ها را به مدت یک یا چهار وعده غذایی کوچک در روز به یک کاسه جو دوسر در صبحانه و دو یا سه وعده یک سبزیجات سبز یا میوه تازه محدود کنید. مصرف پروتئین را برای جبران کالری از دست رفته با کاهش کربوهیدرات ها افزایش دهید ، اما از انتخاب های لاغرتر مانند لرزش پروتئین ، مرغ و ماهی استفاده کنید.

برای تمام مدتی که دنبال مدار ab من هستید ، به این رژیم بچسبید. اگر لایه ای از چربی شکم شما را پوشانده باشد ، تمام گرفتگی های جهان کمک نمی کند. این چیزی غیر از عقل سلیم نیست.

قدرت از کاردیو
هر روز 40 تا 60 دقیقه در هر جلسه شلیک کنید. هرگز بیش از 60 دقیقه در هر تمرین قلبی خاص تمرین نکنید ، زیرا این منجر به سبقت و خستگی می شود. با توجه به شرایط آب و هوایی ، کاردیو متناوب در فضای باز (دویدن ، پیاده روی و تیغه) با کاردیو دستگاه مانند تردمیل ، دوچرخه ثابت و کوهنوردان پله در سالن بدنسازی. اگر در آب و هوایی با هوای سرد زندگی می کنید ، گزینه های دلخواه جایگزین قلبی برای سرگرمی و سرگرمی اوضاع انجام دهید. تغییر تمرین در اطراف بدن برای بدن و ذهن شما سالم است – تمام ایده این است که قبل از اینکه جادوگری خود را انجام دهد ، همه کارهای ممکن را انجام دهید تا خطر سوختن در این برنامه کاهش یابد.

سیر من ABY
هیچ کس نمی خواهد بیشتر از آنچه که ضروری است ، وقت بیشتری را صرف ABS کند. از طرف دیگر ، هر کس می خواهد با استفاده از شلوار کف پوش که بسیار کم برش داده شده است ، قاتل خود را نشان دهد تا هرچه بیشتر معده را نشان دهد.

من یک مدار طراحی کرده ام که یک تراش (شکاف فوقانی) ، پیچ و تاب های پیچ و تاب (شکاف فوقانی و مورب) و بالا آمدن پا دراز (شکم پایین) را برای هدف قرار دادن ABS از هر زاویه و انجام کارهای برش خورده طراحی کرده ام. به سرعت و کارآمد

بیایید از ابتدا یک چیز را مستقیماً بدست آوریم: شما باید تمریناتی را انجام دهید که باعث رشد رکتوس شکم می شود ، عضله ای طولانی که از پوکی منشا می گیرد و درون غضروف دنده های پنجم ، ششم و هفتم وارد می شود. درزهای بالای نیمه راست روده و برخاستن پا به نیمه پایینی برخورد کرد. عضلات پیچشی هر دو راست راست و موربهای خارجی را هدف قرار می دهند ، عضلات در هر طرف نیم تنه متصل به دو سوم تحتانی قفسه دنده و قرار دادن در سمت لگن.

برنامه ریزی برای شروع با یک مدار AB کامل است با سه تمرین 15 تا 20 تکرار در هر حرکت ، با حداقل یا بدون استراحت بین تمرین ها. هرچه در چرخه تمرین شش هفته ای پیش می روید ، احساس راحتی کنید که به هر مجموعه چند تکرار اضافه کنید. بعد از دو هفته آشنایی با برنامه و تفاوت های ظریف تمرینات ، سعی کنید بار دیگر مدار را انجام دهید (منظورم دو بار است). بعد از چهار هفته ، شما باید آماده باشید تا سه بار در اطراف مدار سه قسمت (سه بار) انجام دهید. روش دقیق تغییر برنامه یک موضوع شخصی است و بسته به سطح تناسب اندام شما متفاوت خواهد بود.

روتین

ورزش

تنظیم می کند

تکرارها

گرفتگی *

1-3

20-20

پیچ و تاب های پیچ خورده *

1-3

20-20

دراز کشیدن پا *

1-3

20-20 ((برای افزایش قد کودکان چه کنیم مقاله قبل تر)) 

کامیون های پا نشسته +

1-2

10-20

پیچ و تاب +

1-2

10-20

* به عنوان یک مدار بدون استراحت بین مجموعه ها انجام دهید.

+ هنگامی که از بدن ((برای افزایش قد کودکان چه کنیم مقاله قبل تر))  برای نشان دادن آبسه کاهش یافته است ، به عنوان یک حرکت پایان یافته اضافه کنید.

در اینجا چگونه کار می کند:
برای تعداد دلخواه از تکرارها ، یک مجموعه از کار را انجام دهید. سپس ، بدون استراحت ، یک مجموعه از پیچ و تاب های پیچ خورده را انجام دهید – همانطور که قفس دنده خود را به سمت پوبی خود بالا می کشید ، پیچ و مهره خود را پیچانده به طوری که آرنج راست شما به سمت زانوی چپ شما هدایت شود ، سپس پایین بیاورید و از طرف دیگر تکرار کنید (آرنج سمت چپ می آید به سمت زانوی راست). در مرحله بعدی تنفس دراز کشیدن پا وجود دارد ، که شامل خم شدن مفصل ران از افزایش سطح پای پا است و می توان یکی از دو روش آن را انجام داد: در نسخه پیشرفته ، پاهای خود را مستقیماً در هوا قرار دهید و اجازه ندهید که باسن شما کف را لمس کند. ؛ در نسخه معتدل تر ، باسن خود را تا آخر فشار ندهید ، بلکه زانوها را نزدیک به سینه خود بکشید. در هر صورت آنها را انجام دهید ، برای 10 تکرار نهایی برای فرسودگی ها ، به یک سوزاندن کامل بروید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد