افسانه های افزایش قد

برای افزایش قد چی بخوریم

((برای افزایش قد چی بخوریم مقاله قبل تر))

دلایل زیادی وجود دارد که چرا می خواهیم پاهای خود را طولانی تر کنیم. این که آیا شما فقط می خواهید ظاهر خود را با پاهای طولانی تر بهبود بخشید یا می خواهید در واقع قد خود را افزایش دهید ، چند تمرین برای طولانی کردن پاها وجود دارد. بیایید نگاهی به این تمرینات بیندازیم و چه نتایجی را از آنها انتظار داشته باشید. لطفا در نظر داشته باشید که من عمدتا از منظر افزایش قد می نویسم.

دو نوع تمرین برای افزایش پاها

از تجربه من ، عمدتا دو تمرین وجود دارد که بتواند پاهای خود را به طور طبیعی طولانی کند:

پاشیدن؛
دوچرخه سواري
من فکر می کنم شما همچنین می توانید با تمرینات کششی خاصی پاهای خود را به طور طبیعی طولانی کنید. با این حال ، من آنها را امتحان نکرده ام و بنابراین نمی توانم در مورد آن بنویسم. به همین دلیل می خواهم روی ورزش های اسپرینت و دوچرخه سواری تمرکز کنم. دو تمرین که می تواند به طور قابل ملاحظه ای پاهای شما را طولانی کند.

پاهای خود را با اسپرینت طولانی کنید

چه از تمرینات اسپرینت یا دوچرخه سواری برای طولانی کردن پاهای خود استفاده کنید ، هر دو هدف شما برای دستیابی به یک چیز مشابه است: استفاده از فضاهای بین استخوانهای ساق پا. لطفا توجه داشته باشید که طولانی تر شدن استخوان های پای شما پس از سن بلوغ غیرممکن است. با این حال ، ما می توانیم کشش و در نتیجه اندامهای خود را طولانی تر کنیم بدون اینکه استخوان های واقعی خود را بزرگ کنیم. البته این اثر بسیار کوچکتر از آن است که بتوانید اندازه استخوان های خود را افزایش دهید. با این وجود ، هنوز هم می توانید به نتایج قابل اندازه گیری و رضایت بخش برسید.

به هر حال ، وقتی اسپرینت های شدید انجام می دهید ، می توانید پاهای خود را طولانی تر کنید. دلیل این امر این است که با هر قدم بدن خود را به سختی از زمین بیرون می کشید و پای خود را خیلی دور می کنید. هر قدمی را که پاهای خود را دراز می کنید ، جادو کنید که می تواند با گذشت زمان آنها را طولانی تر کند.

با دوچرخه سواری پاهای خود را طولانی تر کنید

پاشیدن یک تمرین بسیار مفید برای افزایش قد است ، زیرا بدن شما را نیز برای رهاسازی هورمو ((برای افزایش قد چی بخوریم مقاله قبل تر)) نهای رشد بیشتر تحریک می کند. با این حال ، فقط کشیدن پاهای خود به همان اندازه مطلوب نیست زیرا اسپرینت خیلی شدید است. خوشبختانه ، ما هنوز می توانیم از ورزش دوچرخه سواری استفاده کنیم تا پاهایمان به طور طبیعی طولانی شود. به شرح زیر عمل می کند:

زین تان را کمی زیاد تنظیم کنید و دوچرخه سواری را شروع کنید.
چند بار در هفته چرخه بزنید و بعد از مدتی متوجه خواهید شد که دیگر زین دیگر زیاد احساس نمی کند.
در این مرحله پاهای خود را طولانی کرده اید. اکنون زمان آن رسیده است که دوباره زین را کمی بیشتر از حد زیاد تنظیم کنید تا بتوانید پیشرفت بیشتری داشته باشید.
این روند را تکرار کنید. حتماً مرتباً ورزش کنید. بهترین نتیجه از طریق ورزش روزانه حاصل می شود.
این تمرین افزایش طول پا روی دوچرخه ثابت کار م ((برای افزایش قد چی بخوریم مقاله قبل تر)) ی کند.
چه نوع نتیجه ای را می توان انتظار داشت؟

بنابراین در اینجا آن را دارید: دو تمرین برای طولانی کردن پاها به طور طبیعی و در نتیجه افزایش قد شما. اگر تصمیم به استفاده از آنها دارید ، فراموش نکنید که فقط در صورت ورزش منظم و مداوم می توانید نتیجه را مشاهده کنید. نتایج از نظر فردی متفاوت است و میزان تلاش آنها در این تمرینات طولانی کردن پا متفاوت است. با این حال ، مانند کودک یا نوجوان انتظار نکشیدن نداشته باشید زیرا به عنوان یک بزرگسال نمی توانید استخوان های واقعی پا را طولانی تر کنید. سرانجام ، اگر در مورد نحوه انجام این تمرینات مطمئن نیستید ، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند سانتی متر هنوز هم می توانید قد بلندتر کنید [http://www.howtogrowtalleronline.com/]؟ سپس رشد خود را قوی کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7405061

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد