افسانه های افزایش قد

انواع داروهای افزایش قد

((انواع داروهای افزایش قد مقاله قبل تر))

آیا به کشف نکات افزایش قد علاقه دارید؟ یا شاید شما یک والدینی باشید که فرزندانی دارید که می خواهند در یک دوره کوتاه تر قد خود را افزایش دهند؟ رشد بلندتر عوامل زیادی دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. یکی از این عوامل البته ژنتیک است. با این حال ، شما یا فرزندتان هنوز هم می توانید به طور طبیعی قد خود را افزایش دهید. در اینجا یک بخش جالب از اطلاعات وجود دارد که شاید تاکنون از آن آگاهی نداشته باشید: فرد می تواند قد خود را به طور طبیعی برای حدود دو اینچ افزایش دهد (که معادل تقریباً پنج سانتی متر است). اگر آن شخص حتی بیشتر به قد بلند تر اختصاص یابد ، حتی ممکن است قد خود را چهار اینچ افزایش دهد (که معادل ده سانتیمتر است)! در برخی موارد نادر ، افزایش افزایش قد حتی از چهار نشانگر اینچ نیز فراتر رفته است. به هر حال ، تسلط بر کارهای دشوار یا اعمال روشهای سرسختانه برای این کار ضروری نیست. اما آنچه لازم است ، تمایل به سرمایه گذاری در فعالیتهایی است که باید انجام شود ، پایداری  ((انواع داروهای افزایش قد مقاله قبل تر)) و علاقه صادقانه است.

اولین چیزی که می خواهید روی آن تمرکز کنید تا قد شما افزایش یابد ، استخوان های شما به ویژه آنهایی است که در ستون فقرات و پاهای شما وجود دارد. این دو قسمت بدن شما دارای استخوان هایی است که به خصوص در معرض کشش از طریق وضعیت مناسب و ورزش مناسب است. این می تواند باعث افزایش قد شما شود. چندین نکته در مورد افزایش قد وجود دارد که باعث شده افراد به روشی طبیعی رشد کنند. با این حال ، من پیشنهاد می کنم ابتدا روی ستون فقرات خود تمرکز کنید. احتمالاً سرعت شما را سریعتر افزایش می دهد ، بنابراین به شما انگیزه می دهد تا در مناطق دیگر نیز پیشرفت کنید. دلیل رشد رشد ستون فقرات در ستون فقرات این است که بین ساختار استخوانی ستون فقرات بافتهای همبستگی انعطاف پذیر وجود دارد. از طریق کشش و ورزش می توانید این بافتهای همبند را طولانی تر کرده و در نتیجه قد خود را افزایش دهید. علاوه بر این ، شما باید هنگام ایستادن و نشستن وضعیت خوبی داشته باشید. همچنین هنگام خواب باید پشت خود را صاف کنید. این باعث می شود تنش از ستون فقرات شما خارج  ((انواع داروهای افزایش قد مقاله قبل تر)) شود و در عوض به طولانی تر شدن و حتی قوی تر شدن آن کمک می کند.

حال بیایید ببینیم که چرا استخوانهای ساق پای شما پتانسیل رشد قد شما را دارند. درست مثل ستون فقرات ، پاهای شما نیز از طریق تمرینات کشیده می شوند. دلیل اینجاست که در قسمت های ساق پا و ران شما شکاف هایی بین استخوان های شما وجود دارد. از طریق تمرینات مکرر می توانید از این شکاف ها استفاده کرده و قد خود را افزایش دهید. بسته به میزان اختصاصی بودن شما ، میزان ورزش می تواند بین 45 تا 75 دقیقه در روز متغیر باشد و این تا 6 روز در هفته است.

با این نکات افزایش قد ، اکنون بیشتر از بیشتر افرادی که مایل به قد بلندتر هستند ، می دانید. فداکاری و پشتکار را به تکنیکها اضافه کنید و بتوانید در سریعترین زمان ممکن به ارتفاع مطلوب بدن خود برسید …

وو

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6810166

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد