افسانه های افزایش قد

امکان افزایش قد در بزرگسالی

((امکان افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر))

بنابراین ، چه مواد غذایی حاوی کربوهیدرات هستند و بعضی از آنها برای رشد قد بلندتر از سایر غذاها هستند؟ بیشتر کربوهیدرات ها از غذاهای گیاهی حاصل می شوند. از طریق فتوسنتز ، گیاهان انرژی خورشید را به عنوان ماده غذایی برای رشد خود به کربوهیدرات تبدیل می کنند. در نتیجه ، کربوهیدرات ها – قندها و نشاسته ها – به طور طبیعی در میوه ها و سبزیجات از جمله حبوبات ، محصولات دانه ای ، آجیل و دانه تشکیل می شوند.

گذشته از این ، همه این غذاها سرشار از مواد مغذی دیگر نیز هستند. گیاهان توانایی منحصر به فردی در تغییر کربوهیدراتهای خود دارند. با بالغ شدن میوه ، کربوهیدرات آن از نشاسته به قندها تغییر می کند و میوه را بسیار شیرین تر و جذاب تر می کند. در مقابل ، بسیاری از سبزیجات – در میان آنها نخود ، هویج و ذرت – در جوانی شیرین ترین هستند. با بالغ شدن ، قندهای آنها به نشاسته تغییر می کند.

درس “سرآشپز” چیست؟ اگر در حال خرید “تازه” هستید ، به دنبال سبزیجات جوان باشید و آنها را در اوج خود سرو کنید. به عبارت دیگر ، آنها را خیلی طولانی ذخیره نکنید. میوه ها را در زمان رسیدن آنها سرو کنید. ممکن است لازم باشد بعد از خرید آنها زمان بلوغ را مجاز کنید. آیا برای رشد قد بیشتر ، بسیاری از این غذاها را در رژیم غذایی خود مصرف می کنید؟

اگر چنین است ، ممکن است لازم باشد که کاهش دهید. آنها بیش از 5 درصد قندهای اضافه شده را در رژیم غذایی معمولی آمریکایی به ترتیب نزولی تقسیم می کنند. شیر بخشی از عطر و طعم دلپذیر خود را از لاکتوز ، که قند طبیعی آن است ، به دست می آورد. با این حال شیر به عنوان یک نوشیدنی شیرین درک نمی شود.

لاکتوز تنها یک ششم به اندازه ساکارز شیرین است. به یک شکل یا قندهای دیگر در رژیم رشد ما نفوذ می کنند زیرا به بسیاری از غذاهای آماده شده برای عملکرد ، طعم یا هر دو آنها اضافه می شوند. نوشیدنی های شیرین ، آب نبات ، سایر تنقلات شیرین ، دسر و کالاهای پخته شیرین منابع بارز آن هستند. قندهای اضافه شده در بسیاری از غذاهای فرآوری شده و آماده دیگر وجود دارد.

لیست مواد تشکیل دهنده موجود در برچسب های آنها را بررسی کنید تا مجرمان را شناسایی کنی ((امکان افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) د. قندهای طبیعی که در فهرست مواد تشکیل دهنده موجود نیستند. یکی دیگر از منابع قندهای اضافه شده به طور بالقوه آشپزخانه شما است. به یک شکل یا شکل دیگر ، احتمالاً شما با تهیه غذای خود قند را به مواد غذایی اضافه می کنید. همچنین ، شکر سفید و قهوه ای ، شربت ذرت ، ملاس و عسل و همچنین مربا ، ژله و شربت ، همه موارد فوق می تواند در افزایش قد شما و موادی که ممکن است استفاده کنید ، فرآوری شده با قندهای اضافه شده کمک کند.

هشتاد و پنج سال پیش ، خانه داران با پختن قند و عسل ، ژله و مربا را با شکر تهیه می کردند و لوبیای خانگی پخته شده را با ملاس یا ملاس سورگوم تهیه می کردند. امروزه قندها هنگام فرآوری مواد غذایی تجاری به مواد غذایی اضافه می شوند ، زیرا بیشتر خانواده ها به جای آشپزی و پخت خانگی به غذاهای راحتی بستگی دارند.

شیرینی قندها صفتی است که مورد توجه قرار می گیرد. با این وجود قندها بسیار بیشتر از طعم هستند. به همین دلیل به بسیاری از غذاهای فرآوری شده و آماده شده اضافه می شوند. از نظ ((امکان افزایش قد در بزرگسالی مقاله قبل تر)) ر شیمی آشپزخانه ، قندها به عنوان مواد چند منظوره عمل می کنند ، عملکردهایی را انجام می دهند که حتی فکر نمی کنید از جمله تأمین انرژی برای بلندتر شدن استفاده کنید. سبزیجات ، میوه ها ، حبوبات ، لوبیا خشک ، محصولات دانه ای و شیر: همه این غذاهای غنی از مواد مغذی کربوهیدرات ها را تأمین می کنند!

بیشتر “کربوهیدراتهای” موردنیاز شما را از این غذاها دریافت کنید که حاوی بسیاری از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و گیاهان دارویی نیز هستند. بیاموزید که چگونه این نکات تغذیه ای متناسب با غذاهایی که در رژیم غذایی خود قرار دارند رشد کنید. به راحتی روی گزینه های تقویت انرژی و یا کالاهایی که کالری بیشتری دریافت می کنند ، قند و مواد مغذی کمتری اضافه کنید ، کار ساده ای داشته باشید. کالری بیش از حد می تواند شما را خیلی بزرگ کند.

برای اطلاعات مفید تر در مورد نحوه

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5890094

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد