افسانه های افزایش قد

ال آرژنین افزایش قد

((ال آرژنین افزایش قد مقاله قبل تر)) ((ال آرژنین افزایش قد مقاله قبل تر)) 

اگر فرد کوتاهی هستید ، تعدادی تمرین قد وجود دارد که می توانید انجام دهید تا قد بلندتر شوید. این موارد از ساده ، مانند اسپرینت یا بازی بسکتبال ، تا وضعیتهای پیچیده یوگا متغیر است. در این مقاله ، ما به برخی از این تمرینات قد خواهیم پرداخت و فواید آنها را بررسی خواهیم کرد.

قد شما به همان اندازه بستگی به محیط شما دارد که به ژنتیک شما بستگی دارد. نوع (و میزان) غذایی که می خورید ، میزان ورزش شما و محیط کلی که در آن زندگی می کنید تأثیر زیادی در افزایش قد شما خواهد داشت. ممکن است اغلب متوجه شوید که بین خواهر و برادرها ، کسی که از نظر ورزشی بیشتر باشد ، قد بلندتر از دیگری است. غذا و ورزش نیز به همین دلیل است که میانگین قد افراد کره جنوبی و چین به دلیل عادت های غذایی بهتر ، در طی 30-50 سال گذشته تقریباً 4/4 اینچ افزایش یافته است.

وقتی صحبت از تمرینات قد می شود ، موثرترین تمرینات ورزشی ، کشش یوگا است که بر ستون فقرات تأثیر می گذارد و فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری ، شنا ، بازی بسکتبال و اسپرین ((ال آرژنین افزایش قد مقاله قبل تر)) ت سنگین است. چنین فعالیت هایی باعث شکستگی میکرو در استخوان ها می شوند. این ریزساختارها به مرور زمان بهبود می یابند و تکه های ریز و درشتی (1 میلی متر یا بیشتر) به استخوانهای شما اضافه می کنند. در حقیقت ، القای اجباری ریزساختارها روشی است که در جراحی افزایش قد برای کمک به بیماران قد بلندتر به کار می رود.

یک روش بسیار خوب برای اضافه کردن به قد شما این است که برخی از اسپرینت های سنگین را با یک جفت وزن مچ پا انجام دهید. وزن مچ پا ممکن است اجرای آن دشوار باشد ، اما در القای ریزساختارها بسیار مؤثر است. پس از به پایان رساندن اسپرینت ، به خانه برگردید و استراحت دهید که پاها از تختخواب / نیمکت آویزان شوند. انجام این کار به مرور زمان ، همراه با تعدادی تمرین مختلف ، به شما کمک می کند قدتان را از هر 2 تا 4 اینچ بلندتر کنید.

درباره نحوه رشد تاج کسب اطلاعات بیشتر کسب کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/3414453

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد