افسانه های افزایش قد

افزایش قد لازم

((افزایش قد لازم مقاله قبل تر))

من فرزند دهه 50 هستم. تحصیلات متوسطه خود را در اواخر دهه 60 به پایان رساندم ، تحصیلات دانشگاهی ام در اوایل دهه 70 است. شغل من در آموزش و پرورش 30 سال به طول انجامید و در سال 2005 به پایان رسید. شما می توانید ریاضی و تخمین بزنید که من در اواخر دهه 50 هستم و شما درست می گویید.

در طول زندگی من ، تدفین اعضای خانواده و دوستان طولانی مدت نقاط جمع آوری از روابط گذشته من بوده است. در این مرحله ، روبرو شدن با افرادی که 20 یا 30 سال است که آنها را ندیده ام ، معمول است. در مورد اتحاد دبیرستان نیز همین اتفاق می افتد. بازی تشخیص و فراخوان می تواند نوعی سرگرم کننده باشد. احساسات دیگری نیز وجود دارند که در اینجا جا دارند. تعجب ، شوک ، لذت ، غم ، شادی ، لذت و غیره.

من در چندین تجمع اخیر متوجه یک واکنش مشترک نسبت به چنین برخوردهایی شده ام. پس از بازیابی نام و اطلاعات ، پاسخ این است: “من هنوز می توانم شما را بشناسم. شما به خوبی به دنبال هستید.” و بعد سوالی که من واقعاً دوست دارم: “قد شما بلندتر می شود؟”

واقعیت این است که قد من تغییر زیادی نکرده است. اگر هر چیزی ، من کمی قد بلندتر هستم. وقتی در نزدیکی معاصرانم هستم که با بالا رفتن سن ، کوچکتر می شوند ، قد بلندتر به نظر می رسم. وقتی 10 سال یا بیشتر همدیگر را ندیده ایم ، تفاوت چشمگیر است.

من می توانم از توجه من به وضعیت برای این امر تشکر کنم. این یک سفر چهار ساله بوده است ، اما نتایج آن بازپرداخت می شود. یاد گرفتم که حالت خوبی را در مغز خود قرار دهم. موقعیت من “رفتن به” است. این به من کمک کرده است از برخی شرایط خواستار ، قد و رنج خود را از درد کمر و گردن حفظ کنم.

ما به 3 دلیل اصلی قد خود را از دست می دهیم:

فشرده سازی دیسک ها یا بالشتک بین مفاصل ، جدایی بین استخوان ها را کاهش می دهد. به خصوص مهره ها.
ستون فقرات خمیدگی بیش از حد؛ گردن ، شانه ها و کمر.
تراز عمودی ما تغییر کرده است. این بیشتر در زاویه ناخوشایند گردن مشاهده می شود ، همراه با وضعیت سر جلو ، اما در باسن و پاها نیز رخ می دهد. این مرکز ثقل ما را به جلو حرکت می کند ، محوری که باید در مرکز ستون فقرات ما باشد.
در 59 سالگی ، 40 پوند وزن بیشتر از 20 سالگی ، آموخته ام که کوچک شدن عمودی اجتناب ناپذیر نیست. حتی اگر به صورت جانبی گسترش پیدا کنید. توجه به مکانیک خوب در هنگام حرکت ، نشستن و ایستادن می تواند استرس روی مفاصل را به حداقل برساند ، بنابراین آنها حفظ می شوند. نگه داشتن همه قسمت ها به صورت متحرک و فعال ، نشاط و پشتیبانی را برای مقابله با ساق حفظ می کند. در اینجا چند راهنما آورده شده است:

ستون فقرات را تراز کنید. اعصاب ستون فقرات را ترک می کند ، رگ های خونی وارد می شوند. انحنای بیش از حد یا خیلی کم به معنای فشار ناهموار بر اتصالات ، ریزش دیسک ها و کاهش فضا است. این به فشرده سازی و کوتاه شدن ستون فقرات کمک می کند.
حفظ منحنی: ستون فقرات به یک دلیل دارای منحنی سالم طبیعی است. ماهیچه های اطراف ستون فقرات مانند چشمه های سیم پیچ با عملکرد کافی برای ایجاد حرکت و پشتیبانی پویا عمل می کنند. عضلات داخل منحنی کوتاه می شوند و سرسخت و سفت می شوند. ماهیچه های خارجی کشیده و ضعیف می شوند. نگه داشتن منحنی به شکل سالم طول و قد شما را حفظ می کند.
بازگرداندن هسته: هسته با قوطی سوپ مقایسه شده است. قسمت بالا دیافراگم است ، پایین آن لگن لایه است. طرفین توسط شکمهای جلویی و ستون فقرات در پشت ن ((افزایش قد لازم مقاله قبل تر)) مایان می شوند. یک هسته قوی از هر طرف به تعادل عضلات احتیاج دارد و لنگر ایستادگی مناسب است. همچنین گسترش جانبی را محدود می کند.
تصور کنید که وزنی سنگین بر روی سرتان حمل کنید ، همانطور که در هزاران سال در بسیاری از مناطق هزاره انجام داده اند. وضعیت مناسب محافظت در برابر آسیب جدی نخاعی است. آیا آنها می توانند بار خود را حمل کنند یا با ستون فقرات آن را بالا می برند؟ ممکن است شما را متعجب کند که می توانید فقط با استفاده از ستون فقرات خود نیرویی را تولید کنید. آنها چگونه انجامش میدهند؟ این عضلات ستون فقرات برای تأمین بالابر محکم می شوند. این ورزش است و باعث افزایش سلامت و قدرت ستون فقرات می شود.

دکتر ماکوفکی ، استاد فیزیوتراپی و نویسنده کتاب درسی ، این سازوکار را اصل نخاع نخ ریسی نامید. فشار دادن به شانه های شما یک عمل بلند کردن بر روی ستون فقرات را فراهم می کند. با جذب عضلات غافل شده ای که به تهویه نیاز دارند ، تمدید و تثبیت می شود. این عضل ((افزایش قد لازم مقاله قبل تر)) ات اصلی اطراف ستون فقرات شما را فعال می کند تا آنها قوی تر شوند. طولانی کردن این فعالیت ، مانند حمل بار بر روی سر شما ، یا انجام این کار ، غالباً این عملکرد را در عادت های خود جاسازی می کند. به آن آگاهی kineesthetic گفته می شود.

شاید بزرگترین ابزار برای ورزش آینه باشد. آنها دیوارهای استودیوهای تمرینی و سالن های ورزشی را خط می کنند. تغییرات قابل مشاهده که از سخت کوشی شما بوجود می آیند بسیار انگیزشی هستند. این اثبات آن است که پرداخت می کند! اما آینه های مجازی نیز وجود دارد. دوستان ، آشنایان چیزهایی مانند؛ “بلندتر می شوید؟” یا “شما واقعا خوب به نظر می رسید! آیا وزن خود را از دست داده اید؟” آنها همچنین به شما باز می گردند ، به شما می دانند که تغییر ایجاد کرده اید ، و این خوب است.

به غیر از تحت تأثیر قرار دادن دوستان و آشنایان قدیمی شما در مراسم تشییع جنازه و پیوستن به مدرسه دلایل زیادی برای استقرار خوب وجود دارد. هشدارهای مستقیم در مورد خطرات رژیم غذایی ضعیف ، به همان اندازه برای وضعیت ضعیف وضع شده است. ما محاصره شده ایم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد